Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7043)

Vierailija
7041/7043 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi jos Ivy olisi yrittänyt väittää että Dylan valehtelee niin Will olisi myös voinut kertoa että mitään ei tapahtunut. Mutta tottahan se on että Dylan katselee Williä sillä silmällä!

Ihan ois Dylan ollut valmis vaakamamboon.

Vierailija
7042/7043 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva  ,  kiitti paljon  💕   kun jaksoit  kirjoittaa.     Nyt  tietää mitä tapahtui.    Jäi niin jännään paikkaan eilen  😊 .  Hyvää vkonloppua sinulle!  

Ole hyvä vaan, mun puolesta, meitä taisi olla ainakin kaksi :D Mitään et menettänyt, Taylor ja Deacon eivät onneksi olleet tässä jaksossa. Ja viikonloppuja myös sinne!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/7043 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkanut ärsyttää myös Hopen ja Liamin näyttelijäntyö…hirveän teennäistä jotenkin. Ridge ärsyttää, Brookekin jo. Onko ketään luontevaa näyttelijää enää…no Eric, Sheila ja Deacon.

Olen pettynyt Liamin näyttelijätyöhön, ulkonäkökin on jotenkin muuttunut. Liam elehtii jotenkin teennäisesti, joku entinen magneettisuus on poissa, jostain syystä. Sääli.

Vierailija
7044/7043 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkanut ärsyttää myös Hopen ja Liamin näyttelijäntyö…hirveän teennäistä jotenkin. Ridge ärsyttää, Brookekin jo. Onko ketään luontevaa näyttelijää enää…no Eric, Sheila ja Deacon.

Olen pettynyt Liamin näyttelijätyöhön, ulkonäkökin on jotenkin muuttunut. Liam elehtii jotenkin teennäisesti, joku entinen magneettisuus on poissa, jostain syystä. Sääli.

Ihan yhtä luonnotonta on myös Hopea näyttelevän työ. Kädet heiluu, sukii koko ajan tukkaansa, inhottavan kolealla äänellä venyttää sanoja. Teennäinen. Katsoin wikistä ja on näyttelijä/malli, eli heti sen näkee joku kun miettii miltä mä näytän ja koettaa olla kuvauksellinen.

Brooke on siitä mainio ja niin luonnollinen, kun itkeä tursuaa, silmät turvonneina ja suu vääränä irvistää, kun Ridge on taas syöksynyt Taylorin syliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi