Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7047)

Vierailija
7041/7046 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi jos Ivy olisi yrittänyt väittää että Dylan valehtelee niin Will olisi myös voinut kertoa että mitään ei tapahtunut. Mutta tottahan se on että Dylan katselee Williä sillä silmällä!

Ihan ois Dylan ollut valmis vaakamamboon.

Vierailija
7042/7046 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva  ,  kiitti paljon  💕   kun jaksoit  kirjoittaa.     Nyt  tietää mitä tapahtui.    Jäi niin jännään paikkaan eilen  😊 .  Hyvää vkonloppua sinulle!  

Ole hyvä vaan, mun puolesta, meitä taisi olla ainakin kaksi :D Mitään et menettänyt, Taylor ja Deacon eivät onneksi olleet tässä jaksossa. Ja viikonloppuja myös sinne!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/7046 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkanut ärsyttää myös Hopen ja Liamin näyttelijäntyö…hirveän teennäistä jotenkin. Ridge ärsyttää, Brookekin jo. Onko ketään luontevaa näyttelijää enää…no Eric, Sheila ja Deacon.

Olen pettynyt Liamin näyttelijätyöhön, ulkonäkökin on jotenkin muuttunut. Liam elehtii jotenkin teennäisesti, joku entinen magneettisuus on poissa, jostain syystä. Sääli.

Vierailija
7044/7046 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkanut ärsyttää myös Hopen ja Liamin näyttelijäntyö…hirveän teennäistä jotenkin. Ridge ärsyttää, Brookekin jo. Onko ketään luontevaa näyttelijää enää…no Eric, Sheila ja Deacon.

Olen pettynyt Liamin näyttelijätyöhön, ulkonäkökin on jotenkin muuttunut. Liam elehtii jotenkin teennäisesti, joku entinen magneettisuus on poissa, jostain syystä. Sääli.

Ihan yhtä luonnotonta on myös Hopea näyttelevän työ. Kädet heiluu, sukii koko ajan tukkaansa, inhottavan kolealla äänellä venyttää sanoja. Teennäinen. Katsoin wikistä ja on näyttelijä/malli, eli heti sen näkee joku kun miettii miltä mä näytän ja koettaa olla kuvauksellinen.

Brooke on siitä mainio ja niin luonnollinen, kun itkeä tursuaa, silmät turvonneina ja suu vääränä irvistää, kun Ridge on taas syöksynyt Taylorin syliin.

Vierailija
7045/7046 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Dylan olisi voinut tunnustaa himonsa Ivylle, katua, luvata lopettaa moinen ja pyytää ymmärrystä. Olisi ehdottanut, että jos ei enää katsele sillä silmällä, niin eikös unohdeta koko juttu? 

Tai olisi voinut muuttaa LA:ssa jonnekin. Tuskin se edes lähtee, eihän Ivy ole Los Angelesin sheriffi, joka voi määrätä ihmisen lähtemään auringonlaskuun mennessä.

Ivy käyttäytyy vähän "trumppimaisesti". :)

Vierailija
7046/7046 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dylanin ja Willin suhde olisi kyllä voinut kehittyä eteen päin, kyllähän Will aika lumoutuneena katseli Dylanin tanssia. Tuolla tavalla ihastuminen etenee, aluksi vähän huomaamatta, kunnes ollaan siinä missä Taylor ja Deacon on nyt, itsekin yllättyneitä. 

Dylan katseli kauriinsilmillään ja Will hymyili hölmöä leveää hymyä. :)

Vierailija
7047/7046 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivy ylireagoi! Will ja Dylanhan vain juttelivat keskenään, ja Dylan esitti vähän balettia. Mitä sopimatonta siinä muka on? Uimassakin he kävivät eri aikaan, kumpikin yksin.

Ivy itse sen sijaan käyttäytyi erittäin sopimattomasti, kun kurkki toisten ikkunoista sisään.

Ihmettelen, miksi Dylan noin helposti alistui kiristykseen. Hänhän olisi voinut heti tilaisuuden tullen kertoa Willille Ivyn vakoilusta ja uhkavaatimuksesta. Miksei hän tehnyt niin? Sitten Will olisi saanut pitää kunnon puhuttelun Ivylle.

Kun Dylan balettiesityksensä lopuksi kompastui ja kaatui sohvalle Willin viereen, mieleeni tuli eräs toinen vastaavanlainen tilanne: Hopen kompastuminen FC;n suunnitteluhuoneessa alusasuesityksensä jälkeen ja kaatuminen Finnin syliin, mihin Steffy ylireagoi. Jokainen katsoja muistaa, mitä siitä seurasi.

Ivy on viime päivinä ollut hyvin paljon Steffyn kaltainen. Tuomitsee toisen sen perusteella, mitä on luullut nähneensä eikä kuuntele selityksiä. 

Steffyn ja Ivyn pitäisi kummankin oppia, että ensin asia tutkitaan ja vasta sitten hutkitaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan