Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6817)
Ja Steffy vielä kritisoi Hopea ettei työasioita saa hoitaa tunteella. Mitäs itse teki kun löysi Hopen Finnin "kimpusta"?
"Eikös Katie ole joku PR-päällikkö?"
Tiedän tittelin, mutta tarkoitin, että mitäköhän hän käytännössä saa tehdä, kun uusi pr-tiimi hoitaa nyt kaiken eikä Katielle kerrota mitään, eikä edes kokouksiin kutsuta. Ridge vaan hokee, että Katielle haluttiin antaa aikaa hoitaa perheasioita, mutta nythän Will-Luna -sotkua ei enää ole ollut vähään aikaan. Mitä hän tekee tullessaan toimistolle kun vaikuttaa, että työtä ei ole?
Toki nyt on aikaa juosta edes takas Forrestereilla ja Spencereillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Deken näyttelijä on vastenmielisen näköinen.
No jaa. En tiedä onko hän nyt sentään vastenmielisen näköinen mutta epäuskottava Hopen veljeksi. Yhtäkkiä tulee aikamiehenä ja sitten ollaan olevinaan niin sisaruksia. Tuskin edes tuntevat toisiaan.
No kaikki on aina pitämässä jotain videopuheluita kuulemma kaukaisten sukulaistensa kanssa :D
Niin ennalta arvattavaatietty Deke ja Eric palkataan Katien firmaan suunnittelijoiksi.
En tykkää yhtään Steffystä, kova ja kylmä nainen. Donna on ärsyttävän teennäinen. Ei oikein osaa näytellä edes. Ridge myös ärsyttää, sen kähisevä ääni. Kukahan ei ärsyttäisi näistähmm, ehkä Katie ja Eric. Will on kaikkien aikojen pohjanoteeraus näyttelijänlahjojen suhteen, samoin Electra.
Kuka sarjan hahmoista olisitte, jos olisi pakko valita joku. Siis kenen elämää haluaisitte elää? Minä ehkä "Nenän", koska se on taiteellinen tyyppi, osaa laulaa.
Outoa kyllä . Jatkuvaa nuoleskelua koko ohjelma . Normaalissa liitossa tuskin lääpitään ja pussaillaan lähes joka hetki.
Kaunareissa ajatellaan, että 30-vuotisen liitonkin jälkeen käyttäydytään kuin vastanaineet, vaikka vanhoilla pareilla on muutakin yhteistä kuin seksi. Yhdessäoloksi voi riittää käsikkäin istuminen sohvalla tai katse, olkapään hyväily.
Ja pariskunnat ei koskaan keskustele innokkaasti mistään, vaan se on aina se pussailu yhdessäolon ydin, niin kuin kovanaama-Steffyllä ja sen paidattomalla miehellä.
On se rankkaa tuo näyttelijän työ: kotona kuukauden ikäinen vauva imetettävänä ja eikun kielipussaile vierasta miestä studiossa!
Huvittiko ketään muuta se Brooken "ihanaa, pikkutyttöni pääsee naimisiin!"? Ihan kuin Hope olisi ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. :)
(Ja olen ihan Logan-leirissä muuten, enkä se ketjun haukkuja)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sarjan hahmoista olisitte, jos olisi pakko valita joku. Siis kenen elämää haluaisitte elää? Minä ehkä "Nenän", koska se on taiteellinen tyyppi, osaa laulaa.
Ivy. On neutraalein, järkevä, kaunis ja pääsee varmaan käymään Australian ihmemaassa välillä, vaikkei siitä kerrota.
katie sanoi, että billin lahja on hienointa mitä hänelle on koskaan tehty.. unohtuiko kenties veljeltä saatu sydän tässä kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin ennalta arvattavaatietty Deke ja Eric palkataan Katien firmaan suunnittelijoiksi.
En tykkää yhtään Steffystä, kova ja kylmä nainen. Donna on ärsyttävän teennäinen. Ei oikein osaa näytellä edes. Ridge myös ärsyttää, sen kähisevä ääni. Kukahan ei ärsyttäisi näistähmm, ehkä Katie ja Eric. Will on kaikkien aikojen pohjanoteeraus näyttelijänlahjojen suhteen, samoin Electra.
Mua ei ole Eric häirinnyt ikinä. On ollut sellainen sovitteleva ja oikeudenmukainen mies. Katie on ihan ok paitsi viime aikoina, kun päällistelee Billiä niin nauvin näköisenä, kuin joku ensi kertaa rakastunut hönttö.
Vierailija kirjoitti:
Nenä osaa laulaa mutta hänellä ei ole kaulaa ja ryhtikin on niin huono. Seisoo aina jotenkin mutkalla, kuin selkärangaton konsanaan.
Onko siellä vielä joku näyttelijä elossa kun sarja on jatkunut jo puolivuosisataa?
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä vielä joku näyttelijä elossa kun sarja on jatkunut jo puolivuosisataa?
Mikä Tv-sarja voisi pyöriä ilman näyttelijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Tv-sarja voisi pyöriä ilman näyttelijöitä?
Tekoälysarja sehän on nyt kuuminta muotia.
Ei se minustakaan oikein ole, että Thomas vaan pelmahtaa paikalle ja sen seurauksena harjoittelija heitetään samantien pihalle.