Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7047)
Vierailija kirjoitti:
Kenen Kaunareitten hahmon kanssa mieluiten lähtisitte kahville/kaljalle/viinille?
Itse olen päätynyt "Nenään", ranskalaiseen tuoksusuunnittelijaan. Se on vähiten keinotekoinen. Alun teennäisen naamanvääntelyn jälkeen se on ollut parempi.
Ei ole ihan vakkarihahmo mutta Jackin kanssa voisin mennä parille bisselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen Kaunareitten hahmon kanssa mieluiten lähtisitte kahville/kaljalle/viinille?
Itse olen päätynyt "Nenään", ranskalaiseen tuoksusuunnittelijaan. Se on vähiten keinotekoinen. Alun teennäisen naamanvääntelyn jälkeen se on ollut parempi.
Liamin kanssa. Tai Nick, heillä edes vähän huumorin pilkettä.
Oikaistaankohan tässä pari mutkaa lisää ja Luna säntää suoraan Willin uuteen kotiin, koska tottahan hän nyt vankilasta pystyi stalkkaamaan sen verran, että tietää Willin muutosta? Vai joku perinteisempi kuvio, jossa Luna hiippailee Billin kotiin (ai mitkä turvatoimet?) ja kuulee, kun siellä Bill ja Katie jankkaavat sitä samaa keskustelua, miten heillä on upea poika ja kiva se hänen uusi asuntonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin Nickiä. Jack Wagner on hänen oikea nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Oikaistaankohan tässä pari mutkaa lisää ja Luna säntää suoraan Willin uuteen kotiin, koska tottahan hän nyt vankilasta pystyi stalkkaamaan sen verran, että tietää Willin muutosta? Vai joku perinteisempi kuvio, jossa Luna hiippailee Billin kotiin (ai mitkä turvatoimet?) ja kuulee, kun siellä Bill ja Katie jankkaavat sitä samaa keskustelua, miten heillä on upea poika ja kiva se hänen uusi asuntonsa.
Lunan ilmeily on sen verran ärsyttävää, että hahmon olisi voinut jo jättää sarjasta pois. Mutta joo. Pitäähän näitä pahiksia aina olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lunan ilmeily on sen verran ärsyttävää, että hahmon olisi voinut jo jättää sarjasta pois. Mutta joo. Pitäähän näitä pahiksia aina olla.
Tuleekohan Lunasta nyt samanlainen "ilmaantuja" kuin Sheilasta, eli hänen luullaan joutuneen vihdoinkin loppuiäkseen vankilaan tai jopa kuolleen, mutta niinpä vain tuo pahis ilmaantuu aina vain uudelleen jonkun oven taakse kolkuttelemaan. Näinhän on jo pariinkin otteeseen käynyt Lunan kohdalla, mutta toivottavasti häipyy lopullisesti kuvioista.
Toi on jo noloa, kun sitä ulko-ovea ei millään saada kiinni. Kolme paria puhui Lunasta niinkuin niin usein ennenkin. Luulisi, että olisivat myös oppineet sulkemaan ovet ja ikkunat hullujen varalta.
Rupes vähän jo naurattamaan noiden kertaukset. Tuli mieleen, kun jotkut ihmiset alkaa usein kännissä puhumaan samoja asioita mitä muut ovat kuulleet "miljoona" kertaa ennenkin. Noi vaan jankkaa selvinpäin
Vierailija kirjoitti:
Rupes vähän jo naurattamaan noiden kertaukset. Tuli mieleen, kun jotkut ihmiset alkaa usein kännissä puhumaan samoja asioita mitä muut ovat kuulleet "miljoona" kertaa ennenkin. Noi vaan jankkaa selvinpäin
Jankkaamisella saadaan pitkitettyä näitä sarjoja loputtomiin.
Vois esittää/kuvata tätä sarjaa vaikka kerran viikossa niin olisi jotain tapahtumaa. Ei tarttis jankata samoja asioita niin moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienon suurpiirteisesti Katie ohitti sen tosiasian, että sisko Brookekin on levittänyt jalkansa Dollar-Billille. Anteeksi karkea ilmaus...
En tiedä, menisikö oikeassa elämässä läpi, että siskokset jatkaa ystävyyttään, vaikka toinen olisi rikkonut toisen avioliiton. Voipi olla aika harvinaista. Mutta Kaunareissa ihmisillä on lyhyt muisti ja anteeksiantava mieli...
Brooke ei rikkonut Katien avioliittoa. Katie ihan itse paritti Brookea ja Billiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin Liamin. Tai oikeastaan Liamin ja Wyattin molempien kanssa kolmistaan, heillä on hauska dynamiikka.
Liamin kanssa en oikeastaan haluisi kahdestaan, olen hieman ihastunut häneen ja hän on varattu, joten voisi olla kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vois esittää/kuvata tätä sarjaa vaikka kerran viikossa niin olisi jotain tapahtumaa. Ei tarttis jankata samoja asioita niin moneen kertaan.
Sitten tämä ei olisi saippuasarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin Liamin. Tai oikeastaan Liamin ja Wyattin molempien kanssa kolmistaan, heillä on hauska dynamiikka.
Liamin kanssa en oikeastaan haluisi kahdestaan, olen hieman ihastunut häneen ja hän on varattu, joten voisi olla kiusallista.
Mutta Scott on vapaa. Itse menisin varmaan Kimberlyn, vaikuttaa hauskalta ihmiseltä normielämässä.
Miksi ei Will sitonut Lunaa ja soittanut poliiseja? Iso nuori mies ja pienikokoinen kusipää muija?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei Will sitonut Lunaa ja soittanut poliiseja? Iso nuori mies ja pienikokoinen kusipää muija?
Kannattaisi kuitenkin vähän ensin panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin Nickiä. Jack Wagner on hänen oikea nimensä.
Jack Wagner on myös kova amatöörgolffari, oli viikonloppuna kolmantena julkkisten sarjassa naisten LPGA kisan julkkissarjassa kun vilkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Elektran kanssa voisi lähteä ja sitten yömyssylle.