Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6563)

Vierailija
6561/6563 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen Kaunareitten hahmon kanssa mieluiten lähtisitte kahville/kaljalle/viinille?

Itse olen päätynyt "Nenään", ranskalaiseen tuoksusuunnittelijaan. Se on vähiten keinotekoinen. Alun teennäisen naamanvääntelyn jälkeen se on ollut parempi.

Vierailija
6562/6563 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen Kaunareitten hahmon kanssa mieluiten lähtisitte kahville/kaljalle/viinille?

Itse olen päätynyt "Nenään", ranskalaiseen tuoksusuunnittelijaan. Se on vähiten keinotekoinen. Alun teennäisen naamanvääntelyn jälkeen se on ollut parempi.

Ei ole ihan vakkarihahmo mutta Jackin kanssa voisin mennä parille bisselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6563/6563 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan vakkarihahmo mutta Jackin kanssa voisin mennä parille bisselle.

Liamin kanssa. Tai Nick, heillä edes vähän huumorin pilkettä.

Vierailija
6564/6563 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaistaankohan tässä pari mutkaa lisää ja Luna säntää suoraan Willin uuteen kotiin, koska tottahan hän nyt vankilasta pystyi stalkkaamaan sen verran, että tietää Willin muutosta? Vai joku perinteisempi kuvio, jossa Luna hiippailee Billin kotiin (ai mitkä turvatoimet?) ja kuulee, kun siellä Bill ja Katie jankkaavat sitä samaa keskustelua, miten heillä on upea poika ja kiva se hänen uusi asuntonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi