Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6521)

Vierailija
6521/6520 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes 100-vuotias äiti ja hän on seurannut tätä sarjaa koko ajan kun sitä on Suomessa esitetty. Sarjan seuraaminen onnistuu hyvin vaikka kaikkien muitten ei. Kaunareissa on pääosin samat ihmiset koko ajan ja niin paljon koko ajan kerrataan, että vähän hapertunutkin pää pysyy kärryillä. Jokaista jaksoa odotetaan innolla, ja usein katsotaan myös seuraavan päivän uudelleen esitys. Lisäksi sarjasta pitää keskustella vähän väliä, joten joudun seuraamaan sitä itsekin - tosin saattaisin katsoa oma-aloitteisestikin :).  Olen tälle sarjalle todella kiitollinen äitini puolesta!

Minun 85 vuotta nuoret vanhemmat sen sijaan hermostuvat ainaiseen jankkaamiseen ja vanhan kertaamiseen.

Minun edesmennyt mummuni katsoi Kaunareita kerran viikossa. Kun sitten kerroimme hänelle, että ohjelma tulee joka päivä, niin hän oli tokaissut, ettei hän nyt joka päivä tuota viitsi katsoa, kerran viikossa riittää. Hyvin oli perillä juonenkäänteistä siitä huolimatta 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme