Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5981)
Mun oli pakko lähtee Salkkariketjusta kun siellä oli niin levotonta. Nyt varmaan pitää lähteä täältäkin, kun tänne on eksynyt Forresterien kaltainen kaksinaismoralisti riehumaan.
En muista, että alkuperäinen Taylor olisi ollut noin vahingon iloinen ja ilkeä, kuin tämä nykyinen. Ne on Steffyn kanssa, kuin jotkut sadun ilkeät äitiouolet/noidat konsanaan. Nyt ne jäi verhon taakse pällistelemään, kun Ridge ja Brooke olivat niin näyttävinä lavalla. Haha. Ihan oikein niille.
Vierailija kirjoitti:
En muista, että alkuperäinen Taylor olisi ollut noin vahingon iloinen ja ilkeä, kuin tämä nykyinen. Ne on Steffyn kanssa, kuin jotkut sadun ilkeät äitiouolet/noidat konsanaan. Nyt ne jäi verhon taakse pällistelemään, kun Ridge ja Brooke olivat niin näyttävinä lavalla. Haha. Ihan oikein niille.
Eric on kallistunut ihan täysin Brooken puolelle. Hyvä Eric!
Onhan myös Brookeakin kohtaan tehty hirveyksiä, onko se oikein?
Luulisi Tayloria hävettävän viiskymppisenä asua Brooken systerin ja tämän miehen nurkissa mutta eihän se tajua hävetä mitään. "Hän, kun on Steffyn äiti ja suunnittelee Ridgen kanssa yhteistä tulevaisuutta".
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni ollutkaan. Katsoin kaunareita suunnilleen alusta johonkin 2000-luvun alkuun ja 20 vuotta olin lähes katsomatta tässä välissä, joitain yksittäisiä jaksoja lukuunottamatta. Koronan alussa jäin taas koukkuun. Mutta alussa Taylor oli oikeasti fiksu, vähän älykkö ja teki oikeasti töitä. Sitten on tapahtunut jotain ilmeisesti, kun tuli nämä Darla, Bill, Rick ym sekoilut ja koko hahmosta on tehty ihan blondi. Miksi? Ja mihin se Phoebe kuoli ja missä vaiheessa?
Ei mielestäni ollutkaan. Katsoin kaunareita suunnilleen alusta johonkin 2000-luvun alkuun ja 20 vuotta olin lähes katsomatta tässä välissä, joitain yksittäisiä jaksoja lukuunottamatta. Koronan alussa jäin taas koukkuun. Mutta alussa Taylor oli oikeasti fiksu, vähän älykkö ja teki oikeasti töitä. Sitten on tapahtunut jotain ilmeisesti, kun tuli nämä Darla, Bill, Rick ym sekoilut ja koko hahmosta on tehty ihan blondi. Miksi? Ja mihin se Phoebe kuoli ja missä vaiheessa?
Mun mielestä kaunareita on kirjoitettu jo toooosi pitkän logan-lasit päässä. Brookea ei koskaan laiteta tekemään mitään tahallaan moraalisesti väärää tai pahaa, aina vain vahingossa, muiden sabotoimana tai sydäntään kuunnellen. Taylorin hahmo on pilattu täysin! Taylorista on vaikea pitää, kun tosiaan on säälittävä takiaispallo.
Eikö Phoebe kuollut onnettomuudessa, kun oli Rickin kanssa autossa ja kiihtyi siinä sitten vähän ja tarttui auton rattiin kaamein seurauksin? Kuoli Ridgen syliin onnettomuuspaikalla. Näin muistelen.
No en nyt tiedä tuosta että käsikirjoittajat olisivat Loganien puolella. Brookeakin syytettiin nyt kaappauksesta vaikka hän ei ollut siinä mukana. Aina Brookea haukutaan ja moralisoidaan, ja kun hän tekee saman niin sitä ei oteta tosissaan. Hope on saanut kritiikkiä aiheesta, mutta esimerkiksi se että on hän käytti Thomasta hyväksi on aika paksua. Rehellisesti hän sanoi alusta asti että ei tiedä haluaako mennä naimisiin.
Sarja esittää miehet typerinä ihmisinä joilla ei ole omaa tahtoa. Kaikki on aina naisten syytä.
Vierailija kirjoitti:
Sarja esittää miehet typerinä ihmisinä joilla ei ole omaa tahtoa. Kaikki on aina naisten syytä.
Toi on kyllä ihan totta. Ridgekin menee, kuin robotti kahden naisen väliä. Takki vaan eteisestä kainaloon ja vaihto. Sen kummempia miettimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä ihan totta. Ridgekin menee, kuin robotti kahden naisen väliä. Takki vaan eteisestä kainaloon ja vaihto. Sen kummempia miettimättä.
Joo, kun mua suututtaa, mä lähden. En mä mene hotelliin tai yksinäni kärsimään isän luo, kun se on aina jompikumpi exä, joita vaihtelen.
Mulla on kivaa, kun petikaveri vaihtuu, ja saan molemmista vain ne parhaat puolet, ja toinen jo siellä kerjää ja odottelee valmiina minua takaisin syliinsä. Särkyneen sydämen syndroomaa ja mitä kaikkea mä jälkeeni jätän...Molemmat toki väittävät olevansa itsenäisiä uranaisia, eivätkä muka tarvitse miestä, mutta ulina vaan jää kuulumaan, aina kun oven nakkaan perässäni kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kun mua suututtaa, mä lähden. En mä mene hotelliin tai yksinäni kärsimään isän luo, kun se on aina jompikumpi exä, joita vaihtelen.
Mulla on kivaa, kun petikaveri vaihtuu, ja saan molemmista vain ne parhaat puolet, ja toinen jo siellä kerjää ja odottelee valmiina minua takaisin syliinsä. Särkyneen sydämen syndroomaa ja mitä kaikkea mä jälkeeni jätän...Molemmat toki väittävät olevansa itsenäisiä uranaisia, eivätkä muka tarvitse miestä, mutta ulina vaan jää kuulumaan, aina kun oven nakkaan perässäni kiinni.<
Hyvin kiteytetty😄👍
Onkohan Donna puheillaan vähän avannut Ericin silmiä, kun tämä yhtäkkiä niin hirveästi hehkuttaa Brookea? No niin tai näin. Hyvää ne kehut tekee välillä Brookellekkin, koska on sitä viime aikoina tallottukkin monesta suunnasta. Taylor ja Steffy on tietenkin eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Donna puheillaan vähän avannut Ericin silmiä, kun tämä yhtäkkiä niin hirveästi hehkuttaa Brookea? No niin tai näin. Hyvää ne kehut tekee välillä Brookellekkin, koska on sitä viime aikoina tallottukkin monesta suunnasta. Taylor ja Steffy on tietenkin eri mieltä.
Donna ja Katie on ollut viime aikoina ainakin innoissaan, kuin pikkutytöt. Miten toi Donna kehtaa kutsua Ericiä "Honeybeariksi" kaikkien kuullen? Vähän hassua ja vähän myös kiusallistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista, jotku hömelöt jauhaa täällä jostain kaunareista 🤣🤣🤣🤣
Saa kai sitä jauhaa mistä tahtoo. 😀 Jokaisella on mielenkiinnon kohteensa.
Tämä on paljon mielenkiintoisempaa kuin kilttien miesten vinkumiset, ylipainokeskustelut...
Vierailija kirjoitti:
Mun oli pakko lähtee Salkkariketjusta kun siellä oli niin levotonta. Nyt varmaan pitää lähteä täältäkin, kun tänne on eksynyt Forresterien kaltainen kaksinaismoralisti riehumaan.
En oo ikinä kattonu salkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Palstavájákkí jankuttaa.
Ota lääkkeesi ja mene maate.
Saa kai sitä jauhaa mistä tahtoo. 😀 Jokaisella on mielenkiinnon kohteensa.