Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5996)
Vierailija kirjoitti:
Noita Steffy/Taylor-vihajuttuja kirjoittelee luultavasti yksi tai pari tyyppiä aika liudan kerralla. Ja usein äänivääristelyt. Tuossakin päällä kolme postia, sama kirjoitustyyli.
Kaikkea ei välttämättä muista laittaa samaan viestiin tai haluaa erotella.
Jonkun mielestä näköjään Steffyä ei saa kritisoida mutta muita saa. Aika vastenmielistä musta.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun mielestä näköjään Steffyä ei saa kritisoida mutta muita saa. Aika vastenmielistä musta.
Täh, kuka näin on sanonut? Minä ainakin olen kirjoittanut vain pari viestiä tähän ketjuun, ja ihmettelen ainoastaan sitä, miksi sarja käsittelee Steffyyn kohdistuvaa väkivaltaa niin oudolla tavalla. Hahmon henkilöhistoriasta, pettämiskuvioista jne. en tiedä tarpeeksi, ja tuollaisia asioita pidän aika "normaalina" saippuaoopperassa, missä jokainen hahmo vuorollaan rakastuu johonkin kiellettyyn hedelmään ja kiemurtelee melodraaman kourissa. Ihmettelen vain miksi juuri tätä hahmoa yritetään jatkuvasti tappaa monen eri hahmon toimesta, ja sitten hahmoa kaasuvalotetaan, että pitäisi päästä yli niistä murhanyrityksistä. Koko asetelma on jotenkin sairas. Ja tässäkin ketjussa jotkut kirjoittajat ovat sitä mieltä, että itsepuolustus on verrattavissa murhaan. Tosi outoa.
Steffy on lähiaikoina vetänyt upeita näyttelysuorituksia. Li yritti samaa, mutta veti yli tulitikut poskissa. Hope taas kuuluisi Reinikaiseen, jossa naaman peruslukemia kutsutaan näyttelemiseksi.
Taylorkin on maustanut hienosti huumorilla puolinauraessaan sohvalla, kun repliikeissä kuuluu metatasolla kysellä, kuka kumma meitä oikein kiusaa, ja kysehän on käsikirjoittajista. Tyylikkäästi näyteltyä huumoria.
Unohdin mainita, kuinka Daphne raahasi Hopea perässään kuin varjolaivan ankkuria, kun pääsi väkinäisestä nenäroolistaan eroon.
Ridgelle pisteet oikean naisen lopullisesta valitsemisesta.
Minusta on sairasta, että Forresterit ovat vapaita tekemään mitä tahansa eikä heidän tarvitse ikinä joutua vastuuseen teoistaan. Joten miksi muidenkaan pitäisi? Steffy on kokenut pahoja asioita mutta ei se hänenkään tekojaan oikeuta. Sama homma Lunalla.
Ride tosiaan valitsi oikean naisen. Nössö saa pitää huolta hullustaan. Kunpa Brooke lakkaisin roikkumassa Ridgestä ja etsisi miehisemmän miehen, joka osaa ajatellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luna menisi vankilaan takaisin eikä vastustelisi, jos oikeasti haluaisi hyvittää tekonsa.
Samaa voisi sanoa Steffystä,Thomasista ja varsinkin Taylorista. Vankilaan vaan kolmikko. Eipä se Sheilakaan joutunut vankilaan, kun Deaconilla oli siihen asiaan osuutta. Eikä Thorne myöskään joutunut vankilaan, kun ampui aikoinaan Ridgeä.Stephanie suojeli raivoisasti poikaansa,ettei se tullut julki. En muista enää sitä, että saiko Ridge selville ,että pikkuveli vähän ampui sitä. Varmaan sai.
Kyllä sai. Thorne uhkasi ampua Ridgeä uudestaan saatuaan muistinsa takaisin. Heitti kuitenkin aseen parvekkeelta.
Eikös tämä ensimmäinen Thornen esittäjä ollut se joka ampui Ridgeä päähän ? Jos on niin oon ollut aika nuori
Juu, eka Thorne ampui, toka Thorne sai muistin takaisin.
Koska lainaus ei toimi taas niin vastaan näin.En muistanutkaan tuota, että Thorne menetti muistin.
Sen verran alkoi kiinnostaa tämä ikivanha juonikuvio niin löysin youtubesta videon jossa Thorne ampui Ridgeä päähän.On aika hyytävä tunnelma tuossa mutta hyvin on osattu laittaa taustalle ääniä.
Ja tässä se video, olkaa hyvä.
En pidä yhtään Steffystä, hän on tekopyhä ja manipuloiva ihminen. Mutta ei hänkään mitään kidutusta ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Koska lainaus ei toimi taas niin vastaan näin.En muistanutkaan tuota, että Thorne menetti muistin.
Sen verran alkoi kiinnostaa tämä ikivanha juonikuvio niin löysin youtubesta videon jossa Thorne ampui Ridgeä päähän.On aika hyytävä tunnelma tuossa mutta hyvin on osattu laittaa taustalle ääniä.
Ja tässä se video, olkaa hyvä.
Hui mitä meininkiä 🙊 kiitti.
Hope on tekopyhä, manipuloiva ja haisee vanhalta känsäkalalta.
Ridge is rich
Taylor is tailor
Steffy is spiffy
Eric is ferric
Hope is nope
Brooke is broke
Vierailija kirjoitti:
Hope on tekopyhä, manipuloiva ja haisee vanhalta känsäkalalta.
Ainakaan ei väitä olevansa syytön, vaikka väärin teki.
Vierailija kirjoitti:
😆😆😆😆 Tää on vauva av. Ja heitetään läppää kauniista ja rohkeista.
Ja tässä jakso, jossa Angela on juuri kertonut kakkos-Thornelle Ridgen petoksesta, ja Thorne uhkailee Ridgetä uudestaan ampumisella.
Kuristiko se tohtori sisarensa hengiltä?
Vierailija kirjoitti:
Kuristiko se tohtori sisarensa hengiltä?
Ei. Poppy kakoi kovasti, mutta Li sanoi: En tappanut - vielä
Ja sitten kiisti siskoutensa
Nytten on siis äippä ja tytär kodittomia, kun Bill käski Lunaa katoamaan kodistaan
Jos Li olisi tappanut Poppyn, niin siinä olisi ollut yksi tappaja lisää perheeseen.
Lunatic kävi vaatekaupassa heti vapauduttuaan.
Tai sitten vaan on useampi joka ei tykkää Steffystä ja sen tekemisistä.Itse toki vastasin muutamaan viestiin kun oli vastattu minulle noista vanhoista juonikuvioista.Itse en tykkää Steffystä ja sen tekemisistä ollenkaan.Olen enemmän pitänyt Hopesta aina.