Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6014)
Donna was hired to model for Tommy Bayland, who who referred her to agent Nick Preston, who convinced Donna to pose nude for a magazine in Europe. Bill Spencer, Sr. saw the photos and published them in a US magazine, leading Donna to join forces with Nick and Rocco to take nude pictures of Bill to publish in his own magazines. Donna eventually confessed to what she did to Bill and asked Bill to transfer her father, Stephen, who worked for Bill's company, back to Los Angeles from Paris, but Stephanie Forrester opposed the idea. After a failed relationship with Thorne Forrester, Donna left Los Angeles for San Francisco with her brother Storm Logan, and returned for special occasions.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ridge ollut sarjassa koskaan yksin? Muistaakseni heilasteli aikoinaan myös Katien kanssa. Sarjan alussahan oli peräkammarin poika. Asui aikuisena äidin ja "isän" kotona.
Aina ollut naistenmies.
Vierailija kirjoitti:
Bill Spencer vanhempi oli Forrestereita vastaan eikä halunnut Carolinen ja Ridgen olevan yhdessä. Nykyinen Bill tuli sitten sarjaan aikeinaan kostaa isänsä puolesta.
Jep. Bill sr erotti Ridgen ja Carolinen. Mutta Thorne oli hänestä tarpeeksi hyvä Carolinelle, joten järkeäsi heidät yhteen.
Bill sr kertoi videolla, kelle poikansa tulisi kostaa. Ericille, koska hän oli jättänyt Stephanien ja alkanut Brooken kanssa, ja Bill sr itse rakasti Stephanieta. Lisäksi piti kostaa Loganeille.
Bill ei myöskään hyväksynyt tyttärensä lesboutta.
Vierailija kirjoitti:
Marion Bradley Spencer on Billin äiti.
Äitiä ei tiedetä. Tuo oli ex-vaimo. Mutta Bill on ollut aika naistenmies.
Vierailija kirjoitti:
Donna was hired to model for Tommy Bayland, who who referred her to agent Nick Preston, who convinced Donna to pose nude for a magazine in Europe. Bill Spencer, Sr. saw the photos and published them in a US magazine, leading Donna to join forces with Nick and Rocco to take nude pictures of Bill to publish in his own magazines. Donna eventually confessed to what she did to Bill and asked Bill to transfer her father,
Muistelin että tilanne oisi ollut pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Oli niin typerän epäuskottava taas tuo takaa-ajokohtaus. Miksei muka Electra olisi vaan juossut Remyn kämpän alakertaan eli Deaconin ravintolaan hakemaan tai soittamaan apua?
Höh, sehän olisi ollut ihan liian järkevää. Vaaratilanteissa pitää juosta ja lujaa sellaista paikkaa kohden missä liikkuu mahdollisimman vähän ihmisiä. Näin ainakin Kaunareissa :)
On kyllä niin naurettavasti ja tekemällä tehty sarja. Electra juoksee päättömästi mahdollisimman huonoon paikkaan pakoon. Siinä kadullakin olisi voinut liikkua ihmisten keskellä, ei se Remy siinä olisi siinä voinut käydä kaikkien edessä kimppuun. Remynkin käytöstä muutettiin vielä enemmän joksikin stereotyyppiseksi kauhuhahmoksi. Sitten Will oikein komeana ja urhoollisena hyppää moottoripyöränsä selkään. Pisteet siitä että lähti välittömästi liikkeelle, yleensä kun noille paljastetaan jotain suurta niin ovat sillei "hetkinen hetkinen nyt, mitä sä juuri sanoit? En voi uskoa tätä. Selitäs nyt kaikki alusta juurta jaksaen." Totta kai koko homma saa huippunsa korkealla paikalla, jossa Will ja Remy voivat vaarallisen taistelun Electran kiljuessa vieressä.
Katien ja Ivyn keskustelut tuntuivat siltä kuin yritettäisiin valistaa katsojiakin tekoälyn vaaroista. Eikös Katie sanonut aluksi ettei tiennyt tekoälyn mahdollisuuksista vai muistanko ihan väärin? Nyt totesi että tiesi kyllä asiasta mutta ei osannut varautua siihen tai jotain.
Ja sitten vielä tämä Lunan vapautus. Eipä kauaa mennyt kun Bill hoiti sen. Siihenkin saatiin upea kohtaus kun Luna tuijottaa Billiä johon valo heijastuu kauniisti.
Siis vieläkö tämä sarja pitää parhaimman saippuassarjan titteliä?
Vierailija kirjoitti:
Luna iskee silmänsä Bilin poikaa ja rupeaa kiusaa sen tyttöystävää.
Luna murhaa Willin!
Ihana vapahtaja-Bill, joka sädehti auringon valossa <3 Minkähän ihmeen takia halusi auttaa Lunaa. Mun oli pakko laittaa telkkarista äänet pois kun en kestänyt kuunnella sitä Lunan kitinää. Sanoi varmaan kolmeen kertaan samat asiat; minä kuolen tänne, auta minua, tiedän että ansaitsen olla täällä. Ja Bill vaan istuu ja tuijottaa. Kyllä sitä tosiaan varmaan laadukkaampaakin viihdettä löytyisi!
Vierailija kirjoitti:
Ihana vapahtaja-Bill, joka sädehti auringon valossa <3 Minkähän ihmeen takia halusi auttaa Lunaa. Mun oli pakko laittaa telkkarista äänet pois kun en kestänyt kuunnella sitä Lunan kitinää. Sanoi varmaan kolmeen kertaan samat asiat; minä kuolen tänne, auta minua, tiedän että ansaitsen olla täällä. Ja Bill vaan istuu ja tuijottaa. Kyllä sitä tosiaan varmaan laadukkaampaakin viihdettä löytyisi!
Mä en ole vielä edes kuullut Lunan ääntä, aina äänettömällä.
Kolme vai neljä jaksoa peräkkäin sai kuunnella Lunan selitykset Billille.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ridge ollut sarjassa koskaan yksin? Muistaakseni heilasteli aikoinaan myös Katien kanssa. Sarjan alussahan oli peräkammarin poika. Asui aikuisena äidin ja "isän" kotona.
Jostain narunpätkästä teki Katielle kihlasormuksen 🤔
Bill ei voinut jatkaa Poppyn kanssa suhdetta kun tilanne oli niin vaikea mutta Lunan kanssa voi kyllä alkaa olemaan. 😂
En tiedä, miten USAssa vankilat toimii, mutta luulisi, että lakimiehen tai sossua vastaavan virkailijan kanssa selvitettäisiin, miten Lunan ruhjeet ovat syntyneet. Miksi ihmeessä Bill ei ottaisi selvää, kuka tuota tyttöä on löylyttänyt? Ihan varmasti tulisi ilmi, että ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että heti kun hän ilmestyi sarjaan, osasit laittaa äänettömälle?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten USAssa vankilat toimii, mutta luulisi, että lakimiehen tai sossua vastaavan virkailijan kanssa selvitettäisiin, miten Lunan ruhjeet ovat syntyneet. Miksi ihmeessä Bill ei ottaisi selvää, kuka tuota tyttöä on löylyttänyt? Ihan varmasti tulisi ilmi, että ei kukaan.
Toisaalta ei kait ne vangit toisiaan vasikois, kuka on vetänyt ketäkin turpaan. Ei sillä, etteikö tässä tapauksessa tosiaan olisi niin, että Luna on aiheuttanut ruhjeensa ihan itse. Kyllä se sen verran sekopää on.
Vierailija kirjoitti:
Ja satoja tonneja saavat per jakso! Saman toistoa ja hokemista ja rahaa tulee.
Kamalaa kyttäämistä ainakin, kun ei tarvitse kuin olla muutama sekunti omissa mietteissään, niin heti joku kysyy, mitä mietit, onko sulla joku romanssi, ketä ajattelet, nyt kerrot kaiken, ja sitten se toinen alkaa kuin pakotettuna selittämään, vaikka esim. suunnittelija voisi vaan tokaista, että etsin tässä inspiraatiota ja ajatukset on ihan työnteossa vaan. Ja onhan monilla vaikka velan maksuja jne. Mutta ei kai noilla ole muuta huolta kuin se kuka milloinkin paneskelee kenenkin kanssa.
Taylor on kiero takinkääntäjä/selkään puukottaja.
Vierailija kirjoitti:
Bill ei voinut jatkaa Poppyn kanssa suhdetta kun tilanne oli niin vaikea mutta Lunan kanssa voi kyllä alkaa olemaan. 😂
En tiedä alkaako olemaan mutta miksi haluaa alkaa edes asumaan kimpassa noin hullun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että heti kun hän ilmestyi sarjaan, osasit laittaa äänettömälle?
Heti huomasin naamasta että ääntä en kestä 🧐