Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sopivaa mielestäsi sanoa, jos ei pidä toisen antamasta lahjasta?

Vierailija
11.09.2022 |

Voiko sanoa toiselle, joka on ostanut punaisen neuletakin, että pidän kyllä enemmän sinisestä väristä? Tai jos toinen on ostanut lahjakortin kampaamoon, että käytän toista kampaamoa, jossa osataan leikata hiuksia? Mielipiteitä puolesta tai vastaan?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja vain aikuisille.

Vierailija
62/62 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain 30 v päivänäni tyttökaveriporukalta ilm tulomatkalla napatut halpissuklaarasian ja ässä-arvan.

Olen vuosikaudet ollut mukana heidän lahjakeräyksissä ja jopa omatkin lahjat vielä päälle ostanut, niin tuo oli surkea veto.

Näkivät varmaan, kun naamani venähti.

Enää en ole osallistunut noihin keräyksiin ja muistanut jollain vähäisemmällä lahjalla.

Feel you.

Itse myös olen ostanut paljon kalliita tarkkaan harkittuja lahjoja ystävilleni, lähettänyt kortteja ja paketteja merkkipäivinä vaikkei olisi edes juhliin kutsuttu. Nyt kun omat pyöreät synttärit sattui pahimpaan korona-aikaan niin moni ei muistanut ollenkaan ja usea ainoastaan Whatsappillä. Sen jälkeen tein päätöksen että tästä lähtien lahjon vain itseäni kunnon lahjoilla ja vien noille unohtajille jotain halpaa just tyyliin suklaarasia.

Miksi ihmeessä käytät rahojasi muiden lahjomiseen? Oletko mielestäsi heille "se parempi ystävä", kun laitat kalliisiin lahjuksiin rahaa? Meinasitko, että he ajattelevat sinusta kauniimmin, kun sinulta tulee joku lahja, mitä he eivät edes ole huomanneet tarvita?

Vai oikeastiko meinasit, että homma toimii niin, että kun sinä Ostat viidelle hepulle satasen lahjat, niin saat syntymäpäivänäsi ainakin saman arvoiset lahjat heiltä? Kuinka kauan meinasit tuollaisen lahjakarusellin pyörivän? Etkö näe, että se on ihan järjetöntä tuhlaamista?

Olisiko nyt kaikille paras, että tyytyisit vain siihen korttiin tai mukavaan viestiin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän