Jos aiot illalla katsoa jotain sarjaa pari tuntia ja syödä karkkia tms. samalla
monelta aloitat katselun? Mulla on tänään suunnitelmissa sellainen ja aattelin että klo 20 ois sopiva eli tunti vielä.. Jotain Areenasta jos löytäis.
Kommentit (8)
Niin, että se katselu loppuu klo 21 viimestään, koska sen jälkeen on riskinä torkahtaa ruudun eteen. Tietysti mä tuonkin jälkeen yleensä katselen jotain, mutta jotain sellaista, mistä ei ole niin väliä vaikka menisikin ohi.
Täällä sama suunnitelma mutta vielä pitää käydä kaupassa. Aloitus aikana olisi sopiva minulla 21.30
Hotrodeja aion ostaa ja omenamehua, lauantaipussin tai aarrearkun ja viinirypäleitä, mandariineja.
Tai ehkä snörrejä!
Armomurhaaja elokuvan aion katsoa.
N24
En syö enää karkkeja ja elokuviakin katson mieluummin aamulla tai päivällä. Harvoin tulee illalla katsottua.
Netflix-ilta täälläkin. Jotain kauhua ajattelin katsoa. Katson Alfa -TV:ltä Elisabeth-dokumentin ensin.
🇺🇦🇮🇱
20:30-21, kun lapsi on saatu nukkumaan. Viimeistään 21:30, jos jaksot on tunnin mittaisia. Muuten ei jaksa olla hereillä.
Ruotsin vaaleja ajattelin katsoa. Popcornit on jo valmiina. Ruotsidemokraatit voittaa tänään!
No kuule riippuu ihan siitä, mitä kaikkea pitää saada tehtyä ennen sitä. Onko sinusta olemassa jokin kellonaika, jota ennen ei saa syödä karkkia, vai mikä tämän kysymyksen pointti on?