Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh, Fafa'sin tavallinen falafelpita maksaa jo 16,50 euroa

Vierailija
16.09.2023 |

Eihän tästä ole montaa kuukautta kun se oli jotain 12 euroa. En minä ainakaan enää maksa tuollaisia hintoja.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi aina jättää tilaamatta ja syömättä, niin säästää nekin rahat.

Vierailija
2/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuka-Nyysteeni kirjoitti:

Sen voi aina jättää tilaamatta ja syömättä, niin säästää nekin rahat.

Niinhän minä teenkin, kuten sanoin aloituksessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh huhuhuhuhhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

Vierailija
4/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin joku aika sitten ja oli vielä tosi pieni. Ei edes lähtenyt nälkä ateriasta.

Vierailija
5/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on psskoja kuivia ylikypsennettyjä kökkäreitä muutenkin. En ymmärrä miten joku voi syödä tuon ns ravintolan tuotteita.

Vierailija
6/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vedellä viimeisiään koko ketju. Meillä se jo lakkautettiin kannattamattomana.

Vierailija
7/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Muistan, kun se oli jotain 7,90 tai vähemmänkin. Eipä ole tullut pitkään aikaan käytyä tuolla.

Vierailija
8/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla olisi jäänyt se 12 euron annoskin ostamatta. Tuo 6,50 sen sijaan olisi ollut ihan passeli hinta, mutta ei nää kun kaikki muu on aiempaa kalliimpaa.

Vierailija
9/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytte Berliinissä joskus, kannattaa kokeilla siellä falafeleja jostain snägäriltä joita löytyy joka kulmasta, ihan mielettömän hyviä, isoja annoksia ja maksavat joku 4€.

Vierailija
10/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lopetetaan kaikki ja tilalle tulee Babista nimisiä kebabkuppiloita.

Vierailija
11/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempparit siellä, pienet ranskalaiset ja kukkakaalit, hinnat vissiin tuplaantuneet. 

Ei enää mitään järkeä maksaa noin paljon. 

Vierailija
12/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siihen hipsteri ravintolaan mene. Laatuun nähden aivan ylihintainen.

Stefans steakhouse oli ennen hyvä. Nyt en enää käy siellä kun näköjään yrittäjä Stefan talousrikollinen.

Vierailija
13/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan asioinu enkä ees aio. Mieluummin teen falafelpitat himassa, sijoitan säästöt pörssiin ja pysyn terveenä kun en altistu koronalle.

Ravintolassa syön vain ulkomailla ja vain ulkotilassa.

Vierailija
14/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin fafasissa joskus silloin kun se tuli markkinoille.

Hinnat oli jotain 7-8€ nurkilla

Ihmettelin jo tuolloin koko konseptin laatua, palvelua ei saanut suomeksi, eikä oikein englanniksikaan, kana oli jotain paskaa sitkeää paistisuikaletta, salaatti maistui vanhalle, liian kylmässä seisseelle.

Samat havainnot toistuivat eri toimipisteissä, eli oletan olevan organisaatiotason ongelma.

Ihmeen pitkään tuolla konseptilla on pärjätty, jos hinnatkin tuplaantuneet.

Vierailija
15/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halal.

Anteeksi kirjoitusvirhe.

AP

Vierailija
16/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fafaasilla oli raikas ote siinä kymmenisen vuotta takaperin kun hommaa aloiteltiin.

Sitten jossain kohtaa S osti Fafaasin ja homma meni lopulliseen syöksykierteeseen.

Vierailija
17/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin eilen Subwayssa, kun halvin pitkä subi maksoi 9,70 €. Piti saada viimeinen lounari käytettyä, ja jatkossa en aio niitä ottaa. Käyn 2 kertaa viikossa toimistolla ja otan eväät mukaan. Harvassa lounaspaikassa enää riittää se maksimi lounari.

Vierailija
18/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lopetetaan kaikki ja tilalle tulee Babista nimisiä kebabkuppiloita.

Oikeasti? Onpa sääli ja takaperoista.

ap

Vierailija
19/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fafaasilla oli raikas ote siinä kymmenisen vuotta takaperin kun hommaa aloiteltiin.

Sitten jossain kohtaa S osti Fafaasin ja homma meni lopulliseen syöksykierteeseen.

S-ketjun myötä Fafa's pystyi laajenemaan mutta samalla varmaan tuli kireämmät tuottovaatimukset ja heikkenevä laatu, harmi. Olen silti pitänyt Fafa'sin pikaruuasta enemmän kuin tyypillisistä hamppariketjuista, nyt on vaan ylittynyt oma hintakynnys. Viimeksi kun ostin tavallisen pitan, se oli jotain 11,90 ja pidin sitäkin jo kalliina, mutta vielä siedettävänä silloin tällöin kun käy.

ap

Vierailija
20/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vuosia sitten ne oli suht edullisia ja annokset oli hyvänkokoisia ja hyvänmakuisia.

Sitten pidin ekat koronavuodet taukoa ravintoloista kokonaan ja alkuvuodesta kävin Fafasissa, jolloin järkytyin annoksen pienuudesta ja reippaasti kohonneesta hinnasta. Tosiaan ei lähtenyt nälkä ja olen aika pieniruokainen kuitenkin.

Jos hintaa on nyt entisestään nostettu, niin täytyy ihmetellä. Niissä on nimittäin näyttänyt aika hiljaiselta ja tuo on takuulla viimeinen niitti. Itse päätin jo tuon nälkäiseksi jäämisen jälkeen, ettn enää siellä käy.