Oletko ollut joskus telkkarissa?
Kommentit (42)
Olen, olen nytkin parhaillaan, Bb-talossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen joo. Tiesin tv-kameroiden olleen paikalla, mutten tajunnut, että aikoivat näyttää omaa pärstääni oikein lähikuvassa.
Sama täällä.
2 eri ohjelmassa joista toinen kv viihdeformaatti.
Pari kertaa olen kulkenut kadulla, jolla on kuvattu jotain TV-uutisten haastattelua. Minua siis ei ole varsinaisesti kuvattu, mutta taustalla näkyy kun kävelen ohi.
En mielelläni päädy telkkariin, joten nuokin tapaukset lähinnä ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, koska työhöni liittyy julkisuus. Haastatteluja siis.
Oletko ohjeistamispäällikkö?
En ole.
Olin töissä kansainvälisesti merkittävässä tapahtumassa. Päädyin uutislähetykseen, ja jopa ehdin kotiin näkemään sen pätkän.
Både hemma och i Finland i huvudnyheterna. Lyckligtvis är det frågan om engångsföreteelser.
Kyllä. 60-luvun lopussa näyttelin eräässä neliosaisessa tv-sarjassa.
Sitten oli, 90-luvulla eräässä dokumentissa, joka käsitteli työttömyttä. Minusta tehtiin melko pitkä pätkä siihen ohjelmaan.
Olin myös kuvaussihteerinä eräässä lyhytelokuvassa, ja näyn sen lyhärin lopussa itsekin eräässä hauskassa kohdassa.
90-luvulla minua haastateltiin radioon ja minusta tehtiin pieniä lehtijuttua valokuvineen
Olin silloin kotikaupunkimme c-luokan julkkis. Tai ehkä d-.
Kerran olin yleiskuvassa, joka otettiin Mannerheimintiellä. Kuva oli uutisissa työttömyystilaston taustana joskus 90-luvun laman aikaan. Yllätyin kun oli huomaamattani kuvattu.
Olin uutisissa kerran. Ratsastin hevosella taka-alalla kun tallin omistajaa haastateltiin
.
Olen. Yhdellä keikalla, joka televisioitiin. En tiedä, näkyikö minua , mutta olin paikalla.
Selkä joutui kuvaan bussissa vastentahtoisesti
Olen. Tekivät juttua eräästä työtehtävästä silloisella työpaikallani. Minä tein "mallisuorituksen" joka kuvattiin. Näyttivät kymppiuutisissa.
Todennäköisesti olen joskus vilahtanut Jyrkissä, koska olen useasti kävellyt Lasipalatsin ohi kun sitä kuvattiin.
En , mutta lehdissä useamman kerran
Kyllä, haastateltavana työni puolesta.
Olen ollut. Muutamassa elokuvassa, mainoksessa ja tietoiskussa avustajana (ei vuorosanoja). Vuosia sitten kuuluin elokuva-avustajien ryhmään.