Oletko ollut joskus telkkarissa?
Kommentit (42)
En mutta olen ollut entisen työpaikkani valtakunnallisessa joulukuvastossa :D
En kerro työpaikkaa mutta verrattavissa esim. Tokmanniin ja sen viikkomainoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kotivideoissa.
Hauskimmat kotivideot?
Olen. Uutisissa. Esimerkkinä miten ei pidä toimia. Laskin pulkalla tielle.
Olen joo. Tiesin tv-kameroiden olleen paikalla, mutten tajunnut, että aikoivat näyttää omaa pärstääni oikein lähikuvassa.
Olen ollut. Olimme lakossa ja minun naamaa näytettiin koko pitkän lakon ajan kuvituskuvana telkkarissa ja lehdissä. Minun työpaikallani oli käynyt kuvausryhmä joskus aikoja sitten, eikä se liittynyt mitenkään lakkoon. Oli lievästi sanottuna veemäistä.
Olen ollut yhden televisioidun urheilukilpailun katsomossa. Näytettiin hetken ihan lähikuvaakin.
Olen ollut ainakin neljä kertaa. Kolmessa tapauksessa en tiennyt, että minua kuvataan, näin itse itseni myöhemmin telkkarista. Yhdessä tiesin, mutta siinäkin olin vain taustalla suorittamassa yhtä juttua, varsinainen kuvauksen kohde oli ihan muu.
Sen yhden ja ainoan kerran, kun olin lätkämatsissa 15-vuotiaana, niin vilahdin saman illan Urheiluruudussa katsojien joukossa.
Olen, koska työhöni liittyy julkisuus. Haastatteluja siis.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ohjeistamispäällikkö?
Alueuutisissa. Kävelin kaupungilla ja toimittaja tuli kysymään, mitä mieltä olen koronarajoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ohjeistamispäällikkö?
Mikä se on?
Lapsena vilaukselta yhdessä lastenohjelmassa. Kuvasivat meidän koulussa.
Yhdessä dokumentissa, joka esitteli harrastustani. Lisäksi teininä erään tietovisailun katsomossa. (Tätä ei kysytty, mutta: työhuoneeni tosin ilman minua on päätynyt uutisiin.)
Olen ollut monta kertaa. Muutaman kerran haastateltavana ihan tavallisena kansalaisena, urheilusuoritustani on striimattu suorana lähetyksenä ja olen ollut asiantuntijana pari kertaa.
Olin lapsena telkkarissa poliisin tietoiskussa. Esitimme kaverini kanssa oikeaa liikennekäyttäytymistä liikennepuistossa. Sellaisia ei taida enää missään olla, vaikka syytä olisi.
Kotivideoissa.