Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa nainen on kylläinen?

Vierailija
11.09.2022 |

Mies on yleensä kylläinen orgasmin jälkeen tai viimeistään muutaman orgasmin jälkeen.
Nainen voi saada monia orgasmeja tuon tuosta. Missä vaiheessa nainen sitten on kylläinen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naisetkaan voi heti orgasmin jälkeen jatkaa, pitää "palautua" kuten miehetkin.

Vierailija
2/6 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen laittaa haarat kiinni viimeistään tunnin kestäneiden orgasmien jälkeen. Silloin alkaa paikat ärtymään liikaa. Aivoissa tyytyväisyyden tunne jatkuu jos naista vielä silittelee ja halailee myös aktin jälkeen. Saattaa kestää tunteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aktin jälkeen. No useimmillehan ei tule mitään pano orgasmeja, ainakaan pelkällä panolla.

Voin itse saada montakin kunhan saan sitä stimulaatiota myös klitorikselle, mutta lepo välissä kyllä oltava.

Mitä te miehet oikein uskottelette siis itsellenne.

Ja nyt odottelen "minun vaimoni ainakin saa..." juttuja. ja haukkumisia päälle.

Vierailija
4/6 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varminta on odottaa siihen asti, että nainen sanoo tai tuo eleillään selvästi esiin, että hän ei jaksa enempää.

Vierailija
5/6 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun nainen sanoo että hän on kylläinen? Kullakin tulee tämä piste vastaan niillä keinoin ja siinä vaiheessa kun juuri sinä päivänä sattuu tulemaan, jos on tullakseen. Ei kai tästä nyt voi mitään yleistystä vetää?

Vierailija
6/6 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai aktin jälkeen. No useimmillehan ei tule mitään pano orgasmeja, ainakaan pelkällä panolla.

Voin itse saada montakin kunhan saan sitä stimulaatiota myös klitorikselle, mutta lepo välissä kyllä oltava.

Mitä te miehet oikein uskottelette siis itsellenne.

Ja nyt odottelen "minun vaimoni ainakin saa..." juttuja. ja haukkumisia päälle.[/

-

niin , mitä tuolla lepo välissä mahdat tarkoittaa ? Onko se totaalinen tauko, niin

että mies vetää välillä peniksensä pois ja

pidätte tauon ? Minä en missään nimessä

vedä penistä ulos, vaan penis pillussa ja

hivenen liikettä kunnes vaimo alkaa taas

tulla leikkiin mukaan ja siitä taas uusi

orkku hänelle ... sitten sitä seuraava .

Olen kyllä joskus ehdottanut kunnon taukoa,

mutta luulempa, että se olisi siinä sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä