Mitä ihmettämiehen sisustus
Kävin tapailemani miehen luona niin sillä oli vain olohuone sisustettu ja kaksi muuta huonetta ihan tyhjiä. Olohuoneessa oli sänky sohva, pöytä kaksi t tuolia, telkkari, paikka läppäri, kuntopyörä ja puntteja. Makuuhuone oli olohuoneessa ja makuuhuoneessa ei ollut mitään muuta kun vaate kaappi jossa vaatteita.
Sinänsä siisti asunto ei näkynyt pölyä ja keittiö oli ihan siisti.
Kommentit (14)
Yksin asuva ei tarvii muuta kun telkkarin ja sängyn.
Olisiko tämä englanniksi whattaf*uckman?
Vierailija kirjoitti:
Millainen erektio?
Ihmettäerektio.
Sanon vaan kirjoitti:
Yksin asuva ei tarvii muuta kun telkkarin ja sängyn.
urpot tarvii telkkaria
Tapailumiers etsii kodinhengetärät, joka valitsisi asuntoon sopivan "Live, laugh, Love"-huoneentaulun, jolloin huonenn feng shui olisi täydellinen.
Miksi et kysynyt mieheltä asiaa itse? Onko hänellä tulossa perhe ulkomailta lopulta Suomen asumaan? Sinä olisit vain laastaria hänen tarpeisiinsa?
Exä just muuttanut pois ja vienyt tavarat muista huoneista.
Onko ihmettämies sukua tapailu- ja tindermiehelle?
Ihan järkevästi tehty poikamieheltä. Mihin se niitä kahta muuta huonetta tarvitsee? Kaikki sopivasti siinä yhdessä huoneessa.
Ihmettelen tässä joskus itse mun vanhan äitini asuntoa. Se ei käytä kuin makuuhuonetta ja pientä keittiötä. Valtava olohuone on täysin käyttämättömäksi jäänyt, onhan se sisustettu hienoksi, mutta äiti ei ikinä ole siellä. Silti maksaa sen siivoamisesta, voisi ihan hyvin vaan pistää oven kiinni ja siivouttaa sen vain muutaman kerran vuodessa, jos sinne sitä pölyä kovin pääsee mistään edes kertymään.
Telkkarikin on makuuhuoneessa, kun tykkää katsoa sitä sängystä mieluummin kuin jostain olohuoneen sohvalta.
Mutta kun se on oltava hieno olohuone. Täytyyhän olohuone olla. Niin.
Oli vienyt seksidungeonvälineensä piiloon kellariin. Kyllä sä ne vielä pääset näkemään.
Ihmettämies on ihmemiehen nykypäivän ammattikoulusta valmistunut pojanpoika. Ei osaa enää tehdä kynästä pommia eikä sähköjohdosta rakettia vaan räpeltää vaan jotain sinnepäin.
hän on varmaan aikaisemmin asunut yksiössä jossa ei ole ollut makuuhuoneita, joten hän on varmaan tottunut siihen että kaikki tavarat on yhdessä huoneessa.
Ihmettämiehellä on ihmettäkoti.