jos laittas työkkäriin omalle sivulle että "Minulla ei ole puhelinta", niin ei voi soittaa eikä kukaan tarjota typeriä töitä!!?
jos laittas työkkäriin sivulel että "Minulla ei ole puhelinta", niin ei voi soittaa!
Kommentit (11)
Joutuu myös menemään useammin paikan päälle kun puhelintapaaminen ei ole mahdollista.
Yhdessä ketjussa joku kyseli, että onko täällä aikuisia. Joten ap. Me kaikki tiedetään, että olet luudan teini. Turha yrittää hämätä.
Vierailija kirjoitti:
Ja TAAS näitä työnvälttelyaloituksia. Te olette kyllä todella säälittäviä.
Ja ap! Keskustelu itsensä kanssa on rumaa!
Laita myös 'minulla ei ole tilinumeroa' niin eivät turhaan laita rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylillisesti tekstini on aivan eri maata kuin aloittajan teksti. Opettele kiinnittämään yksityiskohtiin ja sisältöön enemmän huomiota, niin näet, milloin aloittaja kirjoittaa itsensä kanssa ja milloin ei.
Jos ei typerät työt kelpaa niin ei sinulle tarvitse maksaa typeriä korvauksiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei typerät työt kelpaa niin ei sinulle tarvitse maksaa typeriä korvauksiakaan.
Juu. Ihan tilisiirtona otan tuen. Kiitti kutusti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylillisesti tekstini on aivan eri maata kuin aloittajan teksti. Opettele kiinnittämään yksityiskohtiin ja sisältöön enemmän huomiota, niin näet, milloin aloittaja kirjoittaa itsensä kanssa ja milloin ei.
Hahahaha! Nokkavuus kommentoijille, jotka näkee hämäyksen läpi ... klassikko!
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Veit sanat suustani. Voivat samalla muuttaa samalla muuhun valtioon, ilman tukia ja katsoa, miten lorvailu siellä onnistuu.
Tulee sitten kirjepostina, ja laskevat sen varaan että kirje tavoittaa sinut seitsemän päivää lähettämisen jälkeen, riippumatta siitä saatko sen vai et. Mutta kyllä sinä sen karenssin saat helpomminkin, jos haluat.