Auttakaa, en ymmärrä mitä mies haluaa.
Miehellä on tapana laittaa kännissä viestejä.
Ei se viestien laittaminen haittaa, mutta mies ei osaa puhua tunteista selvinpäin.
On niitä kausia milloin miehestä ei kuulu mitään, mutta yhtäkkiä tulee viestiä että joo on ikävä. Voiko sanoa että mies haluaa enemmän vai ei? En jaksaisi koko ajan tuota sekavaa käytöstä. Mies saattaa yhtäkkiä päättää että ei halua mitään.
Kommentit (37)
Inhoan kännisiä akkoja ja ukkoja.Kaikkia tupakoivia ihmisiä.Heidät pitäisi lähetää marianhaminaan.Paluu oikeutta ei koskaan manterelle takaisin.
Mä tapailin pienen hetken aikaa tällaista miestä ja syy miksi lopetin, koska en vaan jaksanut tätä loputonta kylmä-kuuma käytöstä. Kännissä oli mukava ja todellinen seuramies. Aina jurrissa halusi aloittaa seurustelun kanssani ja selitti kaipaavansa minua. Selvinpäin ei tuntunut muistavan enää mitä kännissä oli höpissyt, oli lähinnä tyly ja tunteeton. Samoin selvin päin ollessaan viesteihin vastaaminen kesti ja vastaukset olivat yhden sanan vastauksia.
En ole niin miehen kipeä, että siedän mitä tahansa käytöstä, joten katkaisin välit.
Eikö tuo nyt ole aivan selvää, että kelpaat miehelle vain kännissä? Jos se haluaisi jotain enemmän ja olisi oikeasti ihastunut/rakastunut niin kyllä silloin olisi yhteydessä muulloinkin kuin kännissä. Mies on juonut ja alkaa panettaa niin silloin olet se hyvä varavaihtoehto kun parempia ei ole saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin pienen hetken aikaa tällaista miestä ja syy miksi lopetin, koska en vaan jaksanut tätä loputonta kylmä-kuuma käytöstä. Kännissä oli mukava ja todellinen seuramies. Aina jurrissa halusi aloittaa seurustelun kanssani ja selitti kaipaavansa minua. Selvinpäin ei tuntunut muistavan enää mitä kännissä oli höpissyt, oli lähinnä tyly ja tunteeton. Samoin selvin päin ollessaan viesteihin vastaaminen kesti ja vastaukset olivat yhden sanan vastauksia.
En ole niin miehen kipeä, että siedän mitä tahansa käytöstä, joten katkaisin välit.
Onko se henkistä väkivaltaa, jos mies tekee noin? Näen miehessä kyllä merkit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On se. Ja mitä kuvailit on sellaista, mikä täyttää huonon suhteen tuntomerkit sekä myös ylittää rajan siitä, mitä ihmisen on terveellistä sietää.
Minullakin oli vähän yllä esitetyn kaltainen mies. Vähän aikaa yritin katsella, että mitä ihmettä, koska myös samalla liehitteli minua täysillä ja hehkutti maasta taivaisiin. Luonnevikainen mikä luonnevikainen eikä sillä ole mitään asiaa minun elämääni enää. Ei kännissä eikä selvänä.
Ei tiedä itekään mitä haluaa. Kännissä alkaa p*nettaa, niin laittelee siks viestejä silloin. Laita luiskaan, ei tuosta synny muuta kuin vaikeilua ja paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan jännä mies. Varmaan sulla kestää meikata tuota varten tunnin ja on viiden sadan euron polvisaappatkin jo odottamassa hänen saapumista?
Joo ja kohta nyrkki heilahtaa.
Jos on kylmä tyyppi ja ei viesti selvänä lainkaan, ei häntä kiinnosta varmaan. Jos viestii selvänä ja on kiinnostunut kunnolla, ehkä jotain voisi olla. Mutta onko vain seksin perässä, voit olla suostumatta niihin hommiin vaikka makaisit samassa pedissä. Tarpeeksi kiinnostunut ei säiky kieltäytymistä, ei-kiinnostunut pakenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No on se ainakin todella epäkunnioittavaa ja kait se jonkinmoista alistamista on, että pidetään toinen
pienessä hirttosilmukassa koko ajan. Tänään kelpaat, mutta huomenna et kelpaa. Ei tuollaisen varaan mitään pysyvää ainakaan synny.
Sen verran pitää itseään arvostaa ja rakastaa, ettei anna toisten ihmisten lytätä ja kohdella huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tiedä mitä toinen haluaa niin kysyt. Jos hän sittenkin vain kiertelee ja kaartelee niin unohda koko tyyppi.
Ei tämän oikeasti pitäisi olla niin monimutkaista. Jos et avoimesti pysty puhumaan jonkun kanssa (johtui se sitten hänestä tai sinusta tai kummastakin) niin te ette sovi yhteen.
Olen yrittänyt keskustella asiasta, mies ei suostu keskustelemaan. Krapuloissa miehellä saattaa napsahtaa ja kaikki on mun syytä.
Ap
Ei tässä mikään muu ole sinun syytä kuin se, että olet tuollaisen miehen kanssa.
Anna olla jo.
Omasta kokemuksesta sanon, että jos mies sinut haluaa niin siinä ei ole mitään epäselvää. Tuollainen leikkiminen vain satuttaa sinua ja olet miehelle vain yksi pano. Se on sinun päätettävissä, että alkaako sellaiseen vai ei. Miehet puhuvat myös tunteistaan kun oikeasti ovat kiinnostunreita. Joo, tulen saamaan muutaman ei mun mies puhu tunteistaan ja silti ollaan hyvin rakastuneita. Onko teillä myös se mies hyvin rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen sängyssä aktin jälkeen: "Mun pitäis varmaan lähteä kotiin".
Mies: "No, jos siltä tuntuu."
Nainen lähtee vihaisena koska mies "heitti" ulos. Tosi tarina.
No tuo on kyllä tosi tylysti sanottu, pitäisi kyllä tietää jos on mitään sosiaalisia taitoja.
Ja jos viittaat minuun, joka kirjoitin ulos heittämisestä, niin ihan fyysisesti on kammettu ulos, tai huudettu tuossa on ovi, häivy, viimeksi painoi lattialle ja pyyhki kasvoillani lattiaa, huusi ja haukkui ja käski lähteä. Niin sitten talutin pimeässä pyörääni muutaman tunnin, kunnes aamu valkeni.
Ja odottelin vielä muutaman tunnin kylmissäni kauppojen aukeamista, jotta saan ruokaa, kun en olisi jaksanut pyöräillä heti uudelleen kauppaan, mulla kun matkaa kuitenkin.
Ja mitä kiksejä SINÄ saat tästä? Miksi olet vapaaehtoisesti omasta tahdostasi tällaisessa suhteessa? jokin sinua siinä pitää, koska sinulla ja vain sinulla on vastuu omasta elämästäsi ja kuinka sinä annat itseäsi kohdeltavan olemalla tässä suhteessa. miksi olet tällaisessa suhteessa? miksi? Sääliäkö kirjoituksellasi haet? saatko siitä jotain itsellesi?
Olet varmaan rakastunut, koska siedät tuollaista käytöstä. Jospa alkaisitkin rakastamaan nyt itseäsi. Olet miestä tärkeämpi itsellesi. Mies ei taida susta paljoakaan välittää, sorry. Sun on pakko alkaa suojelemaan itseäsi tältä mieheltä.
Jätä se mies. Heti. Ei voi olla vaikea ymmärtää!
Naiset ei ilmeisesti ymmärrä tuotakaan?