Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, en ymmärrä mitä mies haluaa.

Vierailija
11.09.2022 |

Miehellä on tapana laittaa kännissä viestejä.
Ei se viestien laittaminen haittaa, mutta mies ei osaa puhua tunteista selvinpäin.
On niitä kausia milloin miehestä ei kuulu mitään, mutta yhtäkkiä tulee viestiä että joo on ikävä. Voiko sanoa että mies haluaa enemmän vai ei? En jaksaisi koko ajan tuota sekavaa käytöstä. Mies saattaa yhtäkkiä päättää että ei halua mitään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on helpompi toki puhua tunteistaan. Niin minunkin miesystäväni tekee.

Yhdessä hetkessä rakastaa, ja toisessa heittää ulos keskellä yötä. Siinä sitten kävelen, tai tilaan viimeisillä rahoilla taksin, matkaa kotiin 20 km.

Vierailija
2/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä mitä toinen haluaa niin kysyt. Jos hän sittenkin vain kiertelee ja kaartelee niin unohda koko tyyppi.

Ei tämän oikeasti pitäisi olla niin monimutkaista. Jos et avoimesti pysty puhumaan jonkun kanssa (johtui se sitten hänestä tai sinusta tai kummastakin) niin te ette sovi yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tapana myös olla lukematta viestejä.

Ap

4/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä suostut tällaiseen pelleilyyn, koska?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä hetkessä rakastaa, ja toisessa heittää ulos keskellä yötä. Siinä sitten kävelen, tai tilaan viimeisillä rahoilla taksin, matkaa kotiin 20 km.

Jos et ole porvoosŧa päin kotoisin niin kasvatapa selkäranka.

Vierailija
6/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei näin

Vierailija
7/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda

Vierailija
8/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo kehotettu jättämään síka? Jätä síka.

Olinko eka?

Vierailija
9/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiedä mitä toinen haluaa niin kysyt. Jos hän sittenkin vain kiertelee ja kaartelee niin unohda koko tyyppi.

Ei tämän oikeasti pitäisi olla niin monimutkaista. Jos et avoimesti pysty puhumaan jonkun kanssa (johtui se sitten hänestä tai sinusta tai kummastakin) niin te ette sovi yhteen.

Olen yrittänyt keskustella asiasta, mies ei suostu keskustelemaan. Krapuloissa miehellä saattaa napsahtaa ja kaikki on mun syytä.

Ap

Vierailija
10/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt keskustella asiasta, mies ei suostu keskustelemaan. Krapuloissa miehellä saattaa napsahtaa ja kaikki on mun syytä.

Ap

Eli sittenhän tilanne on ihan selvä. Unohdat tyypin ja siirryt eteenpäin.

Vierailija
11/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan jännä mies. Varmaan sulla kestää meikata tuota varten tunnin ja on viiden sadan euron polvisaappatkin jo odottamassa hänen saapumista?

Vierailija
12/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sängyssä aktin jälkeen: "Mun pitäis varmaan lähteä kotiin".

Mies: "No, jos siltä tuntuu."

Nainen lähtee vihaisena koska mies "heitti" ulos. Tosi tarina.

Vierailija
13/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikka ei hevillä aukene miehelle.

Vierailija
14/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä tosi tylysti sanottu, pitäisi kyllä tietää jos on mitään sosiaalisia taitoja.

Ja jos viittaat minuun, joka kirjoitin ulos heittämisestä, niin ihan fyysisesti on kammettu ulos, tai huudettu tuossa on ovi, häivy, viimeksi painoi lattialle ja pyyhki kasvoillani lattiaa, huusi ja haukkui ja käski lähteä. Niin sitten talutin pimeässä pyörääni muutaman tunnin, kunnes aamu valkeni.

Ja odottelin vielä muutaman tunnin kylmissäni kauppojen aukeamista, jotta saan ruokaa, kun en olisi jaksanut pyöräillä heti uudelleen kauppaan, mulla kun matkaa kuitenkin.

Vierailija
15/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä tosi tylysti sanottu, pitäisi kyllä tietää jos on mitään sosiaalisia taitoja.

.

On mutta ei ehkä väsyneenä ja kännissä. Miksi nainen puhuu miehelle kuin puhuisi naiselle? Ei mies ymmärrä.

Jos nainen tarkoittaa "Kiitos, oli ihanaa. Onhan susta kiva olla tässä mun vieressä aamuun asti?" niin miksi hän sanoo "Mun pitäis varmaan lähteä kotiin?" 

Avain sama juttu kun nainen autossa sanoo "pysähdytäänkö kahville?" vaikka haluaa vain vessaan. No mies tietenkin vastaa, että ei tee nyt mieli kahvia.

Vierailija
16/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siedät tuollaista? 

Vierailija
17/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä alkaa panettaa. Ei siinä sen ihmeempää.

Vierailija
18/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos viittaat minuun, joka kirjoitin ulos heittämisestä, niin ihan fyysisesti on kammettu ulos, tai huudettu tuossa on ovi, häivy, viimeksi painoi lattialle ja pyyhki kasvoillani lattiaa, huusi ja haukkui ja käski lähteä. Niin sitten talutin pimeässä pyörääni muutaman tunnin, kunnes aamu valkeni.

Ja odottelin vielä muutaman tunnin kylmissäni kauppojen aukeamista, jotta saan ruokaa, kun en olisi jaksanut pyöräillä heti uudelleen kauppaan, mulla kun matkaa kuitenkin.

Ei luoja, tämä on Suurta Rakkautta...

Vierailija
19/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pildeä se haluaa. Tai suikkaria.

Tai jos sulla on paljon fyrkkaa, ne fyrkat.

Vierailija
20/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pildeä se haluaa. Tai suikkaria.

Tai jos sulla on paljon fyrkkaa, ne fyrkat.

En kertoisi rahoista miehelle.

Ap