Voisitko olla yli 15 cm pitemmän miehen kanssa?
Itse en kehtaisi, eikä kiinnostakaan mitkään hujopit. Kyllähän se itsetunnon päälle käy jos näyttää pikkutytöltä ison miehen vieressä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kuka voittaa pituuserokilpailun? Itsellä isoin pituusero seurustelukumppaniin mitä ollu muistaakseni yli 40cm.
:D Mä olen 146cm ja mies on 194cm
Ei ongelmaa. Mies on 195 cm pitkä ja mä olen 165 cm pätkä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi söpö semmonen alle 15 cm mittainen mies.
Vähän niinku puutarhatonttu.
🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen 167 cm ja mies 175 cm. Hoikkia ollaan molemmat ja hyvin sovitaan yhteen muutenkin.
Tuon joidenkin hyvä. Olette tasavertaisia kun laitat korkkarit.
Pitkä mies on miehekäs!
Outo ongelma sinulla..
Olen 161 cm, exä on keskimittainen 178 cm. Pituuseroa oli siis se yli 15 cm, enkä tuntenut itseäni lyhyeksi. Ihan tavallinen pituusero tuo on.
Samoin tyttärelläni on 15 cma pituiseroa poikaystävänsä kanssa. Tuttö on 180, poikaystävä 195.
Kyllä, sovin hyvin mieheni kainaloon.
N 161cm/ m 193cm
Helposti. Minä olen 150cm, mieheni taas 185cm.
Vierailija kirjoitti:
Olipas taas naurettava aloitus. Onko tämä joku provo vai? Suomessa naisten keskipituus on 167 ja miesten 180 eli keskimäärin mies on naista 13 cm pidempi eikä pari cm tuohon lisää ole suuri ero. Mieheni on minua 23 cm pidempi, eikä haittaa kyllä ollenkaan.
Miehen on hyvä olla 16 cm pitempi ja painaa suunnilleen oma pituus -100. Se on ehdoton maksimi,
178-senttisen miehen ei kuulu painaa yli 78 kg, eikä 165-senttisen naisen yli 55 kiloa.
Mutta normi suominainenhan painaa nelikymppisenä 70-80kg,
Sitten kehutaan, miten 25-vuotiaana painettiin vaan 57kg mutta kun sen painon ei pidä nousta siitä, vaan pysyä vakiona aikuisena.
Pois lukien.raskaus, imetys..
Miehellä 90-100 kilon paino vaatii pituutta lähes 2 metriä, ettei näytä läskiltä.
Naisella jos vaaka näyttää 80 kg, niin pituutta pitäisi olla vähintään 180 cm. Ettei näyttäisi xl-mallilta.
Olen 170 cm ja voisin olla 170 cm ja sitä pidemmän miehen kanssa, mutta en itseä lyhyemmän.
Eli joo voisin olla.
Minusta on kiva, jos ollaan suurin piirtein saman pituiset. Oma mies on 8 cm minua pitempi ja se on minusta maksimi.
Tietenkin voisin. Olen 169 cm, mieheni 191 cm.
Minulla ja miehelläni 40cm pituuseroa. Se ei haittaa paitsi pussatessa, kun niska tulee kipeäksi.
Minä olen 158cm ja mies 192cm. Yhdessä 30v. Pituusero ei ole mikään ongelma. Minkäs sitä pituudelleen mitään voi. Rakastuin mieheen, en mittoihin.