Tein ison virheen eilen humalassa ollessani
Olen ns. tapaillut pari-kolme viikkoa yhtä miestä, eilen humalassa "petin" häntä exäni kanssa. Hirveä olo. Kerronko vai jätänkö kertomatta? Pettämistä se on. Koskaan aiemmin en ole tehnyt näin. Haluaisin unohtaa eilisen, mutta omatunto ei anna anteeksi. Milloin minustakin tuli näin selkärangaton.
Kommentit (60)
Oma pikku kätönen olisi paras ja vankila.
Suoraan sanottuna kuulostaa melko w t ja/tai teinimeiningiltä. Oliskohan parempi koittaa olla sinkkuna, ainakin jokunen vuosi vielä.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tapailu, mutta älä kerro turhaan tuota, sanot ettet ole valmis koska näinhän se selkeästi on. Parempi niin, tuosta ei parisuhde enää voi alkaa tai jäisi vaivaamaan kumpaakin. Turha kertoa koko totuutta!
Kusin koko jutun siis ihan täysin. Olisimpa edes vaikka sammunut, etten muistaisi koko juttua. Tai jättänyt alkoholin. Se toinen koko ajan mielessä, eilen yölläkin lupasi niitä kukkasia tuoda. Ei se meidän juttu varsinaisesti koskaan päättynyt, dekin oli tapailua, mutta on nyt armeijassa, niin ei oikein toimi.
Sieltä kun pääsee armeijasta viikonloppuvapaille niin arvaa kenelle se soittaa ja mitä sillä on mielessä? Eli ei hätää, saat vakimunaa aina viikonloppuisin. Ainii mutku ne tapailumiehet haluaa yleensä nähdä myös viikonloppuisin!
2-3 viikkoa ei ole vielä vakituista seurustelua. Paitsi jos olette sopineet, että on.
Älä missään tapauksessa kerro. Eihän lampi soutamalla kulu. Ole vain ihan kuin ennenkin, mutta älä ryppää enää niin mahottomasti!
Ihmeellisiä kommentteja täällä. Pääseekö ihmiset normaalisti ihan noin vain yli entisistä kun vaan yksin möllöttävät neljän seinän sisällä? Omasta erosta viitisen vuotta enkä voi sanoa että olen vieläkään yli, mutta aika kauan olisi pitänyt itkeskellä yksinään jos olisi odottanut ennen mitään tapailua että varmasti on täysin yli ja kaikki entinen unohtunut. Elämähän siinä menee ohi. Jos on joskus tuntenut vahvoja tunteita ketään kohtaa kyllä ne siellä monella meistä pysyvät taustalla tavalla tai toisella. Ei elettyä elämää voi pyyhkiä pois.
Miehenä arvostaisin tunnustusta ja anteeksipyyntöä vain jos se tulee konkreettisten toimien kanssa. Eksälle on laitettava viesti missä kerrot että seurustelet ja ette voi siksi nähdä enää. Kirjoitat sen ja lähetät tapailumiehen nenän alla. Sen jälkeen estät eksäsi puh numeron JA kaikkialla somessa. Otat sellaisen filosofian käyttöön että eksät on eksiä, niitä ei nähdä edes kahvittelun merkeissä ja kaikki yhteydenpito nollaan.
Jos et tuota tee niin uusi mieshän epäilee sua koko ajan, vaikka oliskin antanut anteeksi. Ei luottamus palaudu automaattisesti noin vaan. Sä olet nyt ryssinyt joten ole aikuinen ja ota vastuu tekemisistäsi. Ei riitä pelkkä anteeksipyyntö.
-mies
Kylläpä on roskaa koko aloitus.......
Äh, tunnusta miehelle kasvotusten jommankumman kotona. Pyydä anteeksi ja lupaa ettet ole eksään missään yhteydessä enää. Anna tapailumiehelle suikkaria ja toosaa, problem solved!
Häh, jos ette ole sopineet että olette kimpassa eikä muita ole, niin eihän se silloin ole pettämistä. Mistä tiedät montaako se tapailu-ukko on painanut viime aikoina? Tapailu on tapailua ja voi tapailla monia samaan aikaan. Seurustelu on eri asia.
Unohda asia, älä kerro. Jatka tapailumiehen kanssa kuten ennenkin.
Sulla ei oo edes seksuaalisia haluja ja silti nussit ketä sattuu, ok
Onko tapailu nykyään seurustelua/vakava suhde? Olen näköjään tippunut kärryiltä termien suhteen.
Mielestäni jos on kyseessä tapailusuhde, ap ei ole pettänyt.
Jos kyseessä on seurustelusuhde, ap on pettänyt.
Ap on varmaan itse parhaiten kartalla omasta tilanteestaan. Toivottavasti.
En itse tuntisi pahaa oloa tuosta, jos kerran olet vasta tapailuasteella sen miehen kanssa, ettekä ole sopineet seurustelevanne.
Käytitkö kumia? Jos käytit se ei ole edes pettämistä.
Tekisi mieli soittaa ja kertoa. Kysyä voiko antaa anteeksi.