IS: Kuin spagettia huljuttelisi viiden litran kattilassa
Suomalaisnaiset täräyttävät nyt rehelliset mielipiteensä miehen pienestä peniksestä
IS:n seksikyselyyn vastasi yli 5000 suomalaista. Naisten kaunistelemattomat vastaukset löydät Iltasanomien tuoresta jutusta.
Tämä oli hauska :D
Kommentit (162)
No akat! Kertokaa rehellisesti katsovanne juhlissa miesten jalkoväliä, josko seisoskelisi tai takin pitkä lieve on koholla? Montako pedrkeleen kertaa olette vahingossa peruuttaneet takamukselanne miehehen alakertaa päin? Tai kävelleet liian läheltä ....n... oho! Entäs kun ns selkäkipu yllättää ja kävelee kyyryssä?
Vierailija kirjoitti:
Emme tule ikinä näkemään artikkelia missä suomalaiset miehet saavat sanoa suorat sanat naisista, koska woke agenda antaa haukkua vain suomalaisia miehiä.
Ja ketju täälläkin olisi jo poistettu heti.
Vierailija kirjoitti:
onko kaikilla suominaisilla noin väljä? thaimaassa on kireämpiä
Totta. Itselläni melkoisen kookas kalu, vaikkei mikään jättimuna, ja paljon olen naisia kaatanut. Kerran kävin thaihieronnassa jossa pienikokoinen thainainen, ja hyvänen aika että hänellä oli pieni pillu. Kehui panon jälkeen "sinulla olla iso muna".
Miksi tällaiset naiset sitten menevät pienimunaisten kanssa kuitenkin naimisiin, jos se elin ei tyydytä? Onko kyseessä rahanahneus, tarve saada lapsia, tai kun ei parempaa omalla rumalla pärställä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
incel kirjoitti:
No pahin kokemus oli synnyttämätön nainen, jonka värkit paisuivat kun olin sisällä eli kiitos se löysä kattila! Ei meikällä mikään kauhee vehjee noo.
Ja sit heräsit ja huomasit peniksesi olevan puristuksissa patjan ja sängynreunan välissä ja samalla muistit poikuutesi olevan yhä tallella
Niin uskomattomalta kuin se sinulle kuulostaakin, niin maailmassa on kuitenkin naisia, joilla on tiukka alapää. No, suomalaisilla ehkä harvinaisuus, mutta on niitäkin tullut muutamia vastaan.
Oletko koskaan kuullut esileikistä?
Olen kuullut ja varmasti myös harrastanutkin sitä paljon useammin, kuin sinä kumppanillesi. Toisekseen tämän palstan naisilla kuulemma värkki vain väljistyy entisestään, kun kiihottuvat, joten esileikki lienee vain pahentaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole vieläkään huomannut, että ne on oikeasti miehä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole vieläkään huomannut, että ne on oikeasti miehä?
no, ei tarvitse ainakaan 5l kattilassa huljutella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itselläni melkoisen kookas kalu, vaikkei mikään jättimuna, ja paljon olen naisia kaatanut. Kerran kävin thaihieronnassa jossa pienikokoinen thainainen, ja hyvänen aika että hänellä oli pieni pillu. Kehui panon jälkeen "sinulla olla iso muna".
Tämä vain siksi koska se ei halunnut sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tule ikinä näkemään artikkelia missä suomalaiset miehet saavat sanoa suorat sanat naisista, koska woke agenda antaa haukkua vain suomalaisia miehiä.
Ja ketju täälläkin olisi jo poistettu heti.
WOKE ja feminismikin on kaikkein subjektiivisin ja vaihtelevin asia tässä maailmassa. Joukossa jaksavat tyhmistyä. Eikä mulla tosiaan ole mikään megakalu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vain siksi koska se ei halunnut sua
Katkeran av-lehmän kommentti 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
incel kirjoitti:
No pahin kokemus oli synnyttämätön nainen, jonka värkit paisuivat kun olin sisällä eli kiitos se löysä kattila! Ei meikällä mikään kauhee vehjee noo.
Ja sit heräsit ja huomasit peniksesi olevan puristuksissa patjan ja sängynreunan välissä ja samalla muistit poikuutesi olevan yhä tallella
Niin uskomattomalta kuin se sinulle kuulostaakin, niin maailmassa on kuitenkin naisia, joilla on tiukka alapää. No, suomalaisilla ehkä harvinaisuus, mutta on niitäkin tullut muutamia vastaan.
Naiset on aina valmiita arvostelemaan ääneen miehiä mutta unohtaa että naisten värkeissäkin on isojakin kokoeroja. Eli joku jonka läpi vastaa tynnyrin suuaukkoa näkee jokaisen miehen pienenä tai vielä pienempänä.
incel kirjoitti:
No akat! Kertokaa rehellisesti katsovanne juhlissa miesten jalkoväliä, josko seisoskelisi tai takin pitkä lieve on koholla? Montako pedrkeleen kertaa olette vahingossa peruuttaneet takamukselanne miehehen alakertaa päin? Tai kävelleet liian läheltä ....n... oho! Entäs kun ns selkäkipu yllättää ja kävelee kyyryssä?
Kolme alapeukkua eli vastaus on kyllä!
Less than a handful is waste of time, kuten Victoria Beckham on sanonut. Davidilla on varmasti iso ja ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
incel kirjoitti:
Naiset on aina valmiita arvostelemaan ääneen miehiä mutta unohtaa että naisten värkeissäkin on isojakin kokoeroja. Eli joku jonka läpi vastaa tynnyrin suuaukkoa näkee jokaisen miehen pienenä tai vielä pienempänä.
Muttakun se refleksi jysäyttää sen tunnelin umpeen......
Mikään ei ole ihanampaa kuin mies, joka hyväilee ensin suullaan ja käsillään märäksi ja tiukaksi ja sen jälkeen antaa kunnon kalua. Se on niin parasta. Laukean helposti penetraatiossa, joten kalun koolla on oikeasti merkitystä. Sellainen 16-senttinen ja paksu sopii itselleni parhaiten. Pitkä ja kapea on joskus jopa huonompi kuin lyhyt ja paksu.
Pienimunaisen miehen, jos sattuu olemaan maalaistalon isäntä, kannattaa ostaa naiselle hevonen. Niillä on ISO Kyr*ä! Naikoon ämmä sen orin kanssa niin pysyy tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
incel kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut esileikistä?
Olen kuullut ja varmasti myös harrastanutkin sitä paljon useammin, kuin sinä kumppanillesi. Toisekseen tämän palstan naisilla kuulemma värkki vain väljistyy entisestään, kun kiihottuvat, joten esileikki lienee vain pahentaa tilannetta.
Oletko ikinä ollut naisen kanssa sängyssä vai miksi muuten olet noin tietämätön naisen anatomiasta?
Mieshän ei mitään koolleen voi, mutta esim. laihduttamalla saa helposti kolmekin senttiä enemmän peliä esiin, jos on ylipainoinen.
Monesti myös laihduttaminen tekee hyvää mieskunnolle. Lenkille siis miehet ja salaattia lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Mies, nyt ihan ilmainen vinkki sulle!
Räplää se nainen tiukaksi! Esileikillä on tarkoituksensa ja sillä että uskallat laittaa sormesi, kielesi SINNE. Niin juuri sinne, muutakin kuin se minitatti.
Jos peniksen koko on teille ongelma, niin paljon parempi ratkaisuhan olisi keskittyä saamaan miehen paisuvaiskudoksiin mahdollisimman paljon verta ja verenpainetta. Se onnistuu ihan hellästi kädellä hyväilemällä ja tietenkin penistä voi kiihottaa myös kielellä ja huulilla.
Ainakin meidän rouva tykkää hyväillä minua, koska kiihottuu siitä itsekin.
Miehen arvo on iso kalu ja naisen arvo on 250€/tunti.