Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rapumies ja oinasnainen

OinasN
10.09.2022 |

Onko tääl tämänmerkkisiä pariskuntia? Miten menee? Kauanko yhteistä taivalta takana? Ootteko "tyypillisiä" merkkienne edustajia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan että sovitte hyvin yhteen. Rauhallinen kotia rakastava rapu ja älykäs kiltti oinasnainen. 

Vierailija
2/11 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuden kappaleiden liikkeet tai sijainnit syntymänne hetkellä eivät vaikuta elämäänne tai persoonaanne millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas muutkin sijainnit niin otetaan kunnolla oikeasti selvää

Vierailija
4/11 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasmies ja rapunainen. Hyvin menee ja on mennyt jo 16 vuotta. En tiedä ollaanko tyypillisiä, en ole niin perehtynyt.

Vierailija
5/11 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on rajatapaus kaksosta ja rapua. Sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut ja toisaalta koti ja perhe on tärkeä.

Kärjistetysti yämä combon voisi kuvailla vaikka:

- kaksosmies viihtyy juhlissa kuin kotonasn

- rapumies ei kaipaa juhlia vaan mukavan kodin

- mun mies kutsuu kaikki meille ja panee juhlat pystyyn. Tekee ruuat, kattaa pöydän, on illan isäntä.

Vierailija
6/11 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on rajatapaus kaksosta ja rapua. Sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut ja toisaalta koti ja perhe on tärkeä.

Kärjistetysti yämä combon voisi kuvailla vaikka:

- kaksosmies viihtyy juhlissa kuin kotonasn

- rapumies ei kaipaa juhlia vaan mukavan kodin

- mun mies kutsuu kaikki meille ja panee juhlat pystyyn. Tekee ruuat, kattaa pöydän, on illan isäntä.

Ja minä siis oinas

Vierailija
7/11 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
8/11 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on rapu ja miniä oinas ja jos olisivat pari, niin varmaan oinas tappaisi tuon ravun.

Vierailija
9/11 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oinas ja mies rapu. Onnellista yhdessäoloa jo yli 30v. Ensin minä olin paljon ärhäkämpi ja "alfa", nyt roolit ovat kääntyneet lähes toisinpäin

Vierailija
10/11 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tollasen parin ja ihan hyvin niillä kai menee. Oinas toki vie ja Rapu on perässävedettävä. Muutaman vuoden olleet yhdessä.

Vierailija
11/11 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tapailin rapumiestä. Epärehellinen ulkokultainen materialisti, joka ei osannut keskustella muusta kuin omista harrastuksistaan. Toivottavasti ap:lla on parempi tuuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän