Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö hyväpalkkaiseen (3000 netto) työhön, vaikka sielu mätänee ja olo huono kaiken aikaa?

Vierailija
10.09.2022 |

Tekisi mieli irtisanoutua, mutta keski-ikäisenä naisena sitä uutta työtä ei välttämättä saakaan helposti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se tylsä työ jossa ei ole tekemistä mistä kirjoitit jo aiemmin

Vierailija
2/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mättää? Työkaverit, esihenkilöt, työmäärä, asiakkaat, itse työ? Voisiko viihtymiseesi vaikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoittanut tänne aiemmin.

Työkulttuuri ja tiimi on konservatiivinen, tuntuu ettei ideoita saa läpi eikä kukaan kuuntele. Kaikilla kuitenkin sanottavaa miten minun kuuluisi työni hoitaa. Ap.

Vierailija
4/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä.. raha tulee helpolla ja nyt tässä mietin että onko vapaa-aika vai työ tärkeämpää. Eli rahalla voin tehdä vapaa-ajastani mieluisaa eikä tarvitse rahahuolissa pyöriä mutta on tämä työ melko tylsää välillä eikä anna mitään. Kaikkea ei varmaan voi saada..

Vierailija
5/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluni ja moraalini ei ole kauppatavaraa, toivottavasti ei kenelläkään muullakaan.

On helpompi elää itsensä kanssa köyhänä ja säilyttäen itsekunnioituksensa, kuin sielunsa mädättäneenä ja "rikkaana".

Sielusi on ikuinen, materia vain väliaikaista.

Vierailija
6/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin, mutta olen samassa tilanteessa vain 2000 nettopalkalla. Vihaan, inhottaa ja puistattaa koko homma. Työterveyslääkäri sai puhuttua ympäri etten heitä hanskoja tiskiin, ainakaan kovin radikaalisti ja heti. Toivoa antaa se, että jatkan vielä muutaman vuoden ja sen jälkeen lepään laakereillani.

Vierailija
7/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä.. raha tulee helpolla ja nyt tässä mietin että onko vapaa-aika vai työ tärkeämpää. Eli rahalla voin tehdä vapaa-ajastani mieluisaa eikä tarvitse rahahuolissa pyöriä mutta on tämä työ melko tylsää välillä eikä anna mitään. Kaikkea ei varmaan voi saada..

No minulla ei ole tällaista tylsyysongelmaa. Ap

Vierailija
8/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan nyt aloita etsimään uutta työtä aktiivisesti ja sitten jos/kun sellainen löytyy niin sitten irtisanot itsesi? Miksi pitäisi ensin heittäytyä työttömäksi?

Vierailija
9/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti se uusi työ etsitään ennen kuin irtisanoutuu.

Vierailija
10/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan nyt aloita etsimään uutta työtä aktiivisesti ja sitten jos/kun sellainen löytyy niin sitten irtisanot itsesi? Miksi pitäisi ensin heittäytyä työttömäksi?

En kestä olla tuolla. Tiimitapaamiset ja muut ärsyttää suunnattomasti. Lisäksi irtisanomisaikani on sopimuksessa määritelty todella pitkäksi. Ap

Vierailija
11/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti se uusi työ etsitään ennen kuin irtisanoutuu.

Helppo sanoa noin. Ahdistaa jo nyt maanantai ja tuleva viikko. Ap

Vierailija
12/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tuo ikä?

Vierailija
13/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkulttuuri ja tiimi on konservatiivinen, tuntuu ettei ideoita saa läpi eikä kukaan kuuntele. Kaikilla kuitenkin sanottavaa miten minun kuuluisi työni hoitaa. Ap.

Mä ratkaisin tän niin, että teen mahdollisimman paljon etänä, ei tarvitse nähdä muita niin paljoa. Enkä ehdottele mitään, teen vain omat työni. Työhöni puuttujien käskeb puhua esihenkilöni kanssa. Ja otan rennosti. Teen mitä pitää, mutta en yhtään enempää. En murehdi huomisesta tai mitä muut ajattelee. Nautin vapaa-ajalla omista jutuista ja unohdan koko työt.

Vierailija
14/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raskasta päivä päivän jälkeen. Tuo kyllä alkaa vaikuttaa elämäniloon ja jaksamiseen.

Itse kyllä vaihtaisin muualle, rahakaan ei ole kaikki kaikessa.

Vierailija
15/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden työn samankaitaiselta alalta 56vuotiaana. Myönnetään: sain tukea ja oli kolutustakin. Mutta kuitenkin!

Vierailija
16/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ratkaisin tän niin, että teen mahdollisimman paljon etänä, ei tarvitse nähdä muita niin paljoa. Enkä ehdottele mitään, teen vain omat työni. Työhöni puuttujien käskeb puhua esihenkilöni kanssa. Ja otan rennosti. Teen mitä pitää, mutta en yhtään enempää. En murehdi huomisesta tai mitä muut ajattelee. Nautin vapaa-ajalla omista jutuista ja unohdan koko työt.

Kiitos tästä. Varmaan näin jatkan itsekin kunnes uusi työ löytyy. Toivottavasti pian. Ap

Vierailija
17/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:n tilanne kyllä itsestään parane. Uusia tuulia elämään!

Vierailija
18/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on tulot ja mihin ne käyttää. Työajan voi esittää vaikka mitä. Ottaa sen huumorilla. Tyhmät ihmiset huumorilla. Idiootit ehdotukset huumorilla. Mutta toki vakavaa esittäen. Kaikki työpaikat valtiolta kuntaan ja yksityiselle ovat olleet samaa humppaa, jossa ihmiset yrittävät olla toinen toistaan tärkeämpiä. Pitää vaan ottaa roolinsa ja ottaa rennosti. Räpeltäkööt mitä räpeltävät. Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin..

- erityisasiantuntija 45

Vierailija
19/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:n tilanne kyllä itsestään parane. Uusia tuulia elämään!

Näinpä. Ja esihenkilölle turha puhua mitään, tämä kun kääntää kaiken minun viakseni. Muutama hakemus onkin jo vetämässä, joten toivottavasti pian tärppää! Ap

Vierailija
20/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olo huono koko ajan niin sille kannattaa tehdä jotain.

Jos se on työ mikä pahentaa oloa niin yrittää muuttaa työn sisältöä tai määrää tai työn tekemisen tapaa tai sitten vaikka vaihtaa työpaikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän