Jäisitkö hyväpalkkaiseen (3000 netto) työhön, vaikka sielu mätänee ja olo huono kaiken aikaa?
Tekisi mieli irtisanoutua, mutta keski-ikäisenä naisena sitä uutta työtä ei välttämättä saakaan helposti.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:n tilanne kyllä itsestään parane. Uusia tuulia elämään!
Näinpä. Ja esihenkilölle turha puhua mitään, tämä kun kääntää kaiken minun viakseni. Muutama hakemus onkin jo vetämässä, joten toivottavasti pian tärppää! Ap
Onnea matkaan ap 🙂
Vierailija kirjoitti:
En jäisi vuosikausiksi mätänemään samaan paikkaan vaikka olisi kohtuu hyvä palkkakin.
Tässä on sekin, että olen ollut tuolla vasta alle vuoden. Harkitsin kyllä lähtemistä jo koeajalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:n tilanne kyllä itsestään parane. Uusia tuulia elämään!
Näinpä. Ja esihenkilölle turha puhua mitään, tämä kun kääntää kaiken minun viakseni. Muutama hakemus onkin jo vetämässä, joten toivottavasti pian tärppää! Ap
Onnea matkaan ap 🙂
Kiitos! Ap
En ilman uutta työtä. Samalla voisin harjoittaa "quiet quitting" -metodia eli tekisin vain pakolliset työt, ei mitään kehittämisehdotuksia tmv extrahommia. Työttömyys olisi minulle taloudellinen katastrofi ja eläkekertymäkin pienenisi joten yrittäisin kestää ja etsiä samalla muita töitä. Keski-ikäinen nainen ei tosin ole mitään kuuminta hottia työmarkkinoilla mutta voihan silti tärpätäkin. Yksi vaihtoehto on opiskella uudelle alalle. Onnea matkaan!
Minä olen ollut uudessa paikassa pienellä palkalla reilun kuukauden ja päätin eilen että nyt riitti. Jään ihan tyhjän päälle, mutta en voi jäädä väärään paikkaan, aloin saada fyysisiä oireita.
Hakisin uutta työtä. Työttömyys kyllä syö pidemmän päälle sielun myös. Itse sain 55 v vakituisen viran ilman mitään suhteita, vaikka en kyllä mahdollisuuksiini uskonut kun edellinen paikka potki pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut uudessa paikassa pienellä palkalla reilun kuukauden ja päätin eilen että nyt riitti. Jään ihan tyhjän päälle, mutta en voi jäädä väärään paikkaan, aloin saada fyysisiä oireita.
Tsemppiä. Luulen tietäväni miltä sinusta tuntuu ja toivon sinulle uutta, hyvää työtä koko sydämestäni! Ap
Vierailija kirjoitti:
Hakisin uutta työtä. Työttömyys kyllä syö pidemmän päälle sielun myös. Itse sain 55 v vakituisen viran ilman mitään suhteita, vaikka en kyllä mahdollisuuksiini uskonut kun edellinen paikka potki pihalle.
Rohkaisevaa! Onnittelut sinulle. Ap
En jäisi vuosikausiksi mätänemään samaan paikkaan vaikka olisi kohtuu hyvä palkkakin.