Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Usassa asuu 300 miljoonaa ihmistä, kuitenkin koko maapallo on valjastettu ylläpitämään

Vierailija
29.10.2006 |

heidän elintasoaan. Aikaisemmin vain Neuvostoliittooli uhkatekijä heidän onnelleen, nyt ei ole enää mitään esteitä. Ja sen näkee jo USAn toiminnasta. Voivat hyökätä milloin lystäävät mihin haluavat! Kukaan ei piittaa. Happy end.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellanen vekkuli, joka EI PELKÄÄ. Ja tiedoksi ihmisille; se WTC -isku oli Usan oma idea, jolla saatiin lupa hyökätä Öljymaahan!!!

Vierailija
2/6 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkällä ilmalla eikös vaan. ;) Samoin rahtilaivat jotka tuovat tavaraa Suomeen, nekin kulkee varmaan rypsiöljyllä tai jollain!

Luuleeko joku pölvästi elävänsä irrallaan muusta maailmasta ja USA:sta!?

Jos öljyn tulo loppuu, loppuu myös aika äkkiä sinun ja minun autolla ajelut, täytyy alkaa kävelemään töihin. Tai jos USA:n keskuspankki nostaa korkoaan, nousee sinun ja minun asuntolainan korkokin pienellä viiveellä. Ei hyvä sekään.

Kannattaa vähän miettiä näitä asioita aikuisten näkökulmasta eikä huudella hölmöyksiä kuin finninaamainen murrosikäinen. En puolusta sotaa mutta asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia. On tosiasia, että jos USA:n talous romahtaa, alkaa myös Suomessa lama ja sitten ollaan kusessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se usa laitas samalla mitalla varmasti takasin ja sitten voitaisiinkin kaikki miettiä onko sitä taivasta ja helvettiä olemassa.

Vierailija
4/6 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vähintäänkin EU:n kautta riippuvaisia USA:sta, halusimme tai emme. Mutta tosiasioiden tunnustaminen on monelle yllättävän vaikeaa. Sinänsä USA:n mollaaminen on harmitonta, ei ne siellä siitä hätkähdä saatikka että rupeaisivat Suomen lippuja kadulla polttelemaan.

Vierailija
5/6 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pelkällä ilmalla eikös vaan. ;) Samoin rahtilaivat jotka tuovat tavaraa Suomeen, nekin kulkee varmaan rypsiöljyllä tai jollain!

Luuleeko joku pölvästi elävänsä irrallaan muusta maailmasta ja USA:sta!?

Jos öljyn tulo loppuu, loppuu myös aika äkkiä sinun ja minun autolla ajelut, täytyy alkaa kävelemään töihin. Tai jos USA:n keskuspankki nostaa korkoaan, nousee sinun ja minun asuntolainan korkokin pienellä viiveellä. Ei hyvä sekään.

Kannattaa vähän miettiä näitä asioita aikuisten näkökulmasta eikä huudella hölmöyksiä kuin finninaamainen murrosikäinen. En puolusta sotaa mutta asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia. On tosiasia, että jos USA:n talous romahtaa, alkaa myös Suomessa lama ja sitten ollaan kusessa.

Vierailija
6/6 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se usa laitas samalla mitalla varmasti takasin ja sitten voitaisiinkin kaikki miettiä onko sitä taivasta ja helvettiä olemassa.