Nolottaa ku mies pyytää kylässä tai kahvilas kahvi sijaa kaakaot
Kaakao o pikkulaste juoma. Kyläs teeskennellää et joo, toki saat kaakaot, mut oon varma et päivittelevät jälkeenpäi mite lapselline mies oli.
Kommentit (26)
Toivottavasti on sokerinto kaakaota. Sokeri on kamala keksintö.
No ei se kahvi ole mikään pakollinen juoma. Itse saa päättää mistä tykkää oli se sitten kahvi, tee, kaakao, mehu, limsa tai vesi. Ihmeellistä että siihen takerrut. Ongelma siitä ei ole muiden kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Se on silloin vähän noloa jos joku alkaa keittelemään maitoa erikseen sitä varten tai kuumaa vettä. Vaikka toisaalta maito ei tarvisi kuin lämmittää ja veden keitto on suht helppoa.. Miehesi voisi halutessaan pyytää kaakaon viileään maitoon. Se ei ole noloa vaan paljon terveellisempää kuin kahvi kofeiinilla. Hyvä että kysyy erikseen.
Ei ole silloinkaan "noloa". Kun ei juo kahvia niin ei juo. Isäni eli 96 vuotiaaksi eikä ikinä juonut kahvia. Kaikki tiesivät ja jos eivät tienneet, heille kerrottiin. Onko jossain ihan kirjattu, että kaakao olisi vain lasten juoma? Ap voisi opetella kirjoittamaan kunnolla, kun kirjoittaa noin juntisti.
Mites homon kaa makkaris menee? Onnaako edes kakkoseen?
Minun äitiänikin hävetti toisten aikuisten kaakaon juominen, hän oli syntynyt 50-luvulla. Itseäni ei haittaa yhtään, juon kaakaota myös usein.
Kaikkea sinäkin häpeät!