Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa ku mies pyytää kylässä tai kahvilas kahvi sijaa kaakaot

Vierailija
10.09.2022 |

Kaakao o pikkulaste juoma. Kyläs teeskennellää et joo, toki saat kaakaot, mut oon varma et päivittelevät jälkeenpäi mite lapselline mies oli.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sinäkin häpeät!

Vierailija
22/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on sokerinto kaakaota.     Sokeri on kamala keksintö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kahvi ole mikään pakollinen juoma. Itse saa päättää mistä tykkää oli se sitten kahvi, tee, kaakao, mehu, limsa tai vesi. Ihmeellistä että siihen takerrut. Ongelma siitä ei ole muiden kuin sinun.

Vierailija
24/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on silloin vähän noloa jos joku alkaa keittelemään maitoa erikseen sitä varten tai kuumaa vettä. Vaikka toisaalta maito ei tarvisi kuin lämmittää ja veden keitto on suht helppoa.. Miehesi voisi halutessaan pyytää kaakaon viileään maitoon. Se ei ole noloa vaan paljon terveellisempää kuin kahvi kofeiinilla. Hyvä että kysyy erikseen. 

Ei ole silloinkaan "noloa". Kun ei juo kahvia niin ei juo. Isäni eli 96 vuotiaaksi eikä ikinä juonut kahvia. Kaikki tiesivät ja jos eivät tienneet, heille kerrottiin. Onko jossain ihan kirjattu, että kaakao olisi vain lasten juoma? Ap voisi opetella kirjoittamaan kunnolla, kun kirjoittaa noin juntisti. 

Vierailija
25/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites homon kaa makkaris menee? Onnaako edes kakkoseen?

Vierailija
26/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitiänikin hävetti toisten aikuisten kaakaon juominen, hän oli syntynyt 50-luvulla. Itseäni ei haittaa yhtään, juon kaakaota myös usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi