Miten selvitä loppuelämä ilman kosketusta?
Ilman, läheisyyttä, seksiä, kainaloon käpertymistä?
Tottuuko siihen, lakkaako jossain vaiheessa kaipaamasta? Unohtaako miltä tuntuu nukkua kainalossa?
Kommentit (17)
No minä oon eläny ilman noita kohta 15 vuotta eikä tilanne ole muuttumassa. Ketuttaahan se ja syö sielua mutta ei siihen heti kuole.
Vierailija kirjoitti:
Kosketelkaa toisianne
Frank Pappakin sen tiesi. Ihminen voi huonosti ilman hyväksyvää kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
No minä oon eläny ilman noita kohta 15 vuotta eikä tilanne ole muuttumassa. Ketuttaahan se ja syö sielua mutta ei siihen heti kuole.
Sitä saa mitä tilaa. Mitäs pihtasit ja nalkutit. Turha ulista.
Omalla kohdallani tuo alkaa olla todellisuutta ja pakko hyväksyä. Tosin yksinäisyys vie ennenaikaiseen hautaan. En koskaan löytänyt rinnalleni sitä "oikeaa". Eikä kukaan minusta koskaan kiinnostunut, tai välittänyt riittävästi ja tosissaan. En vain kelvannut ja riittänyt kenellekään. Tai ollut tarpeeksi kiinnostava, tai riittävän kaunis. Liiallinen ujous, tai sosiaalisten tilanteiden pelko tosin torppaa kai jo pois kaikenlaiset mahdollisuudet löytääkään ketään. Nykyaikana kumppania kohtaan asetetut kriteerit ovat tosin vain kasvaneet. Pitää olla pitkä, koulutettu, sosiaalinen, rikas jne.
Minä en ikinä pihdannut. Enkä aivan mahdottomasti nalkuttanutkaan. Mies vain kyllästyi minuun, rakkaus loppui. Olen liian tylsä ja tavallinen. Kaipaa jotain muuta.
Ero on siis edessä. Tai käynnissä.
En todellakaan halua alkaa deittailemaan. Ajatuskin inhottaa.
Enkä halua kenekään vieraan miehen koskevan minuun. Eli en halua mitään kännisiä panoja.
Eli, olen ilman kosketusta. Ilman miehen rakastavaa hyväilevää kosketusta tarkoitan.
Näillä mennään.
Yli 20 vuotta ilman, elämässä on muutakin, nauttikaa ruuasta, juomasta, ystävien seurasta, luonnosta. Alkakaa joku harrastus, vapaaehtoishommia löytyy, työväenopistoissa kursseja, maailma on avoin. Elämä on erittäin hyvää ilman miestäkin tai naista
Kun menee ovesta ulos, näkee lähinnä ihmisiä joita pitääkin vihata. Ymmärrän avaajaa.
Itseään voi kiusata aivan turhaan niin monella tavalla. Mene kuule hierojalle, jos munaa tekee mieli niin soita gigololle kyllä niitä rahalla saa.
Olen olluyt koko ikäni sinkkuna ja harrastamatta seksiä kumppanin kanssa. - Ei ole toistaiseksi kuollut (olen "vasta 43 vuotais) mutta itseinho on ollut usein aika voimakas tunne mielessäni ja katketoitumsien välttäminen on ollut useammin kuin kerran käynyt voimille. - Sillä katkeroitumalla ja uhriutumalla tuskin saan oloani yhtään paremmaksi. Erityisen ikvää on se, että huomaan, että minulla on kai mennyt tunne itseeni,- - niin, että en yksinkertaisesti pysty hahmottamaan ja näkemään miksi olen joutunut tai saanut olla koko ikäni sinkkuna tai miksi en ole pöössyt (tai joutunut) harratsamaan seksiä kenenkään 2. kanssa. - Toki sen verran on ollut itsesuojeluvasitoa, että en ole ollut valmis harrastamaan sitä ihan kenen tahansa kanssa. - Mutta tähän en halua kuulla, että no niin selvisihän se, että mulla on vääristynyt mielikuva itsestäni. Olen mleko monta kertaa aatellut, että mieluummin olenkin "ilman" kuin jonkun kanssa väksin. Vaikka toki syyhy ja kutina on ollut tosinaan hyvin voimakasta, kun läheisyyden kaipuu ja halu tulla rakastetuksi on tuntenut hyvin voimakkaana koko kehossani ja mielessäni. Niin ja en tietenkään odota tai vaadi kumppanin olevan täydellinen kun en itsekään ole mutta sen verran hyvä kokonaisuus ukson itseni olevan, ettei minulla ole tarvetta antaa itseäni väkisin
Eikös kosketuksen puute ole feministien tavoite?
Miksi on surkea olo kun pitäisi olla onnellinen tavoitteiden täyttymisessä?
Muutenkin ihmetyttää kun mitä tasa-arvoisempi, itsenäisempi ja vaativampi nainen on, sitä huonommin nainen voi.
No jos on taloudellisesti mahdollista, niin käy hierojalla, kampaajalla, kylpylässä jne. Nämä hellii niin kehoa kuin mieltäkin. Ja vaikka tilanne onkin nyt tosi kurja, niin usein elämä yllättää myös positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kosketuksen puute ole feministien tavoite?
Miksi on surkea olo kun pitäisi olla onnellinen tavoitteiden täyttymisessä?
Muutenkin ihmetyttää kun mitä tasa-arvoisempi, itsenäisempi ja vaativampi nainen on, sitä huonommin nainen voi.
Mitä ihmettä höpiset??
Uskovainen mies
Osta maksulline nainen. Jos olet nainen niin saat helposti miehen ja kosketusta.
Miksi pitää selvitä ilman kosketusta