Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 60 kiloa ylipainoinen ja nyt huomannut että moni tuttu kaveri pyytää kanssaan uimahalliin

Vierailija
10.09.2022 |

Eivät ole itse käyneet ja haluaisivat aloittaa vesijumpan ja ajattelivat että minä voisin olla hyvää seuraa sinne.

Kolme ehdotusta asiasta olen saanut tällä viikolla eri ihmisiltä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että ovat huolissaan terveydestäsi ja haluavat sinun alkavan laihduttaa

Näinhän se varmasti on. Mutta muista ettei pelkkä uinti laihduta, tarvitset myös ruokavalioremontin

Hyvä provo tämä, kun heti aletaan puhua ap:lle laihduttamisesta ja antamaan ohjeita. Ap itse ei vaan sanallakaan maininnut aikeistaan laihduttaa. Mua kiinnostaa nuo ystävien motiivit, joihin jotkut älykkäät jo ottivatkin kantaa.

No jokainen ymmärtää nuo ystävien motiivit. Sitten siellä altaalla on helppo alkaa paasata ruokavaliosta 

Vierailija
22/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon ap painat, entä pituus?

162 ja 121 kg. 9 kiloa tiputettu vuoden sisällä.

Ap

Erittäin hyvä alku. Kannattaa jaksaa jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet saanut pudotettua painoa!

Vierailija
24/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista sitten, että vesijuoksijoiden ei kuulu käydä suihkussa ja ainakin pullollinen hajuvettä pitää kaataa päälle ennen altaaseen menoa.

tai, turha tästä on muistuttaa, kun en koskaan ole nähnyt yhtään hajutonta vesijuoksijaa. löyhkä saa ainakin 2 viereistä rataa tyhjentymään

Vierailija
25/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hienoa, syö asviksia vaan koska ne auttavat laihtumaan.

Vierailija
26/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten olet päässyt noin tajuttoman isoksi??

Vierailija
27/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on kuule helppoa kuin heinänteko, tiedän vaikken ap olekaan

Vierailija
28/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat rakastuneet ja haluavat nähdä makkarasi eri kulmista ja sinut nakkena :)

Vierailija
29/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huonot geenit, masennus ja kortisonilääkitys. Siinä varmaan tärkeimmät syyt. Oman henkisen velttouden lisäksi.

Ap

Vierailija
30/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että ovat huolissaan terveydestäsi ja haluavat sinun alkavan laihduttaa

Näinhän se varmasti on. Mutta muista ettei pelkkä uinti laihduta, tarvitset myös ruokavalioremontin

Hyvä provo tämä, kun heti aletaan puhua ap:lle laihduttamisesta ja antamaan ohjeita. Ap itse ei vaan sanallakaan maininnut aikeistaan laihduttaa. Mua kiinnostaa nuo ystävien motiivit, joihin jotkut älykkäät jo ottivatkin kantaa.

No voisko motiivi olla vaan puuhata jotain ystävän kanssa? Vai saako ainoastaan normaalipainoisia kavereita pyytää uimahalliin?

Vierailija
31/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pyytänyt lihavaa ystävääni monesti uimaan, en todellakaan sen takia, että haluan nähdä hänet alasti tai näyttää itse hyvältä. Tykkään itsekkin vesijuosta ja ajattelen, että hänen kanssa rupatellessa aika kuluisi nopeammin ja olisi yhteistä tekemistä..miksi pitää aina ajatella, että joku pyytäisi ilkeyttää..

Vierailija
32/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vesijumpasta. Parasta liikunta. Mulla ylipainoa 10 kiloa. Mene ihmeessä.

Vierailija
33/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pyytänyt lihavaa ystävääni monesti uimaan, en todellakaan sen takia, että haluan nähdä hänet alasti tai näyttää itse hyvältä. Tykkään itsekkin vesijuosta ja ajattelen, että hänen kanssa rupatellessa aika kuluisi nopeammin ja olisi yhteistä tekemistä..miksi pitää aina ajatella, että joku pyytäisi ilkeyttää..

Niin ja se on tosiaan sellainen liikuntaharrastus, joka on onnistuu hyvin isommaltakin. Vesijuostessahan on helppo vaihtaa myös kuulumisia. Monta hyötyä yhdellä iskulla.

Vierailija
34/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet reippaasti ja puet pyllybiksut ja voimaannut! 💪🏻

Vierailija
35/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että "Tällaisena aikana pitäisi sitten lähteä uimahalliin, kun energiaa pitäisi säästää ja sisäuimaloiden lämmittäminen on muutenkin ympäristölle haitallista suomalaisessa ilmastossa" ja sitten katsot kysyjää todella tuimasti, suu viivana.

Vierailija
36/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainen ymmärtää nuo ystävien motiivit. Sitten siellä altaalla on helppo alkaa paasata ruokavaliosta 

Juuri näin. Mutta onhan tuolla kommentoitu, kuina "Ihania ystäviä sulla". 

Ihan sama kun pyydettäis bikiniostoksille tähän samaan syssyyn. Ihmisten julmuus on vertaansa vailla. 

Vierailija
37/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisko motiivi olla vaan puuhata jotain ystävän kanssa? Vai saako ainoastaan normaalipainoisia kavereita pyytää uimahalliin?

Noo, mä nyt puhun vain omasta kokemuksesta. Täsmälleen samat mitat ollu kuin ap:llä, mutta nyt yli 60 kiloa saanut pois. Luulin jotain kokeneeni ns. "ystävyydestä".

Nyt normipainoisena pyydetään bilettämään, pelaamaan ja hikilenkille, ei riisuutumaan uima-altaaseen. Paino tulee harvoin puheenaiheeksi nykyään, kun joku kanssani juttelee, ennen siihen meni n. 2 minuuttia, kun se asia alkoi jollain tavalla sivuta. Aika ihmeellisiä aasinsiltoja sai kuulla. Puhutaan kuin ääliölle.

Vierailija
38/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaakohan sen takia sut mukaan, että kaikkien huomio kiinnittys suhun eikä häneen. Saa hän rauhassa keskittyä taas uimisen opetteluun ilman pelkoa siitä että kaikki tuijottas hänen räpellystään.

Vierailija
39/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua auttaisi varmaan terapia, eikä mikään leikkaus. Leikkauksen jälkeen lihot vain takaisin entisiin mittoihisi jos et ole työstänyt ongelman juurisyytä.

Vierailija
40/58 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mihin muualle nuo samat ystävät pyytävät? Jotenkin tuntuu, ettei oikein mihinkään, kun ap teki tällaisen aloituksen. Miksi edes miettisi asiaa, jos tekisi kavereidensa kanssa jo entuudestaan kaikenlaista muuta ja sitten lisänä tulis tuo vesijuoksu tai jumppa jne. uima-hallissa.