Kysymys alasti nukkuville
Eikö teitä pelota, että pieru tulee yöllä lusikallisen kera?
Kommentit (21)
Joka päivä petivaatteiden vaihto, niin sillä selviää.
No ei pelota.
Pesukone on keksitty ja puhtaita lakanoita löytyy valmiiksi kaapista.
Ei pelota, mulla on anaalitappi perseeessä öisin.👴
Luin vahingossa että piru tulee lusikan kera? hääähhh?
Usein lorahtaa ruskeeta reiästä lakanaan siksi suosin ruskeita lakanoita. Tuoksu tosin paljastaa mitä lakanassa on💩. Yöllä kun kunnolla pyörin lakanoissa en meinaa itseäni tuntea kun olen yltäpäältä ruskea.
No ei pelota. Hermostoni ilmoittaa kyllä, jos meinaa tavaraa tulla ulos. Ja osaan nousta ja kävellä vessaan.
Ei ole ikinä tullut tavaraa pierun kanssa, vaikka piereskelen poikkeuksellisen paljon.
Eipä se yöpuku siinä yhtään auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
No ei pelota. Hermostoni ilmoittaa kyllä, jos meinaa tavaraa tulla ulos. Ja osaan nousta ja kävellä vessaan.
Just näin. Virtsaatteko myös allenne öisin vaikka olisi pyjama päällä?
Ei pelota. Olen vasta nelikymppinen. Ehkä nuo murheet on vanhemmalla iällä. Ei minulla ole kyllä sekään ongelma, jos joutuu silloin vetämään vaipat jalkaan. Mutta vielä nautin alastomuudesta kun voin!
En ole tuhonnut vielä parasympaattista hermostoa alkoholilla tai huumeilla.
Nauttikaa perspanoista nyt ja kitukaa myöhemmin vaipoissa.
Emma K. kirjoitti:
Usein lorahtaa ruskeeta reiästä lakanaan siksi suosin ruskeita lakanoita. Tuoksu tosin paljastaa mitä lakanassa on💩. Yöllä kun kunnolla pyörin lakanoissa en meinaa itseäni tuntea kun olen yltäpäältä ruskea.
Ei ole oikea Emma K.
Joku viherpunainen silakka, joka haluaa pilata arvostetun nimeni.
Ei pelota. Mulla on kerran tullut pierun kanssa lusikallinen, ja silloin mulla oli raju vatsatauti. Ja housut jalassa.
Ei kyllä yhtään pelota, ei ole ikinä käynyt noin. Ja mulla on sentään IBS ja piereskelen (valitettavasti) tosi paljon, jos olen syönyt jotakin itselleni epäsopivaa.
En pysty nukkumaan nakuna, on liian alaston olo.
Ei ole tapana paskoa housuun hereillä ollessakaan. Jos olisin ap varaisin ajan lääkärille suolisto-ongelmien takia.
No ei.
Sulkijalihakseni toimii ihan normaalisti yöllä ja päivällä, oli päällä vaatteita tai ei joten en keksi yhtään syytä miksi se lakkaisi toimimasta nukkuessa yöllä alasti.
Siihen tottuu. Lakanapyykkia kyllä on usein.