Mitä "naisellisia" juttuja olette joillakin miehillä nähneet?
Itse siivoan yhtä miesvaltaista paikkaa ja huomasin kerran, että yhden miespuolisen työntekijän pöydällä nököttää emännän käsivoidepurkki.
No tavallista käsivoidettahan se tietenkin on, mutta jotenkin huvitti kun ekan kerran näin tämän rasvapurnukan kyseisen raavaan työmiehen toimistopöydällä. 😃
Tuli vaan mietittyä, että eikös samaa käsivoidetta ole myös isännän käsivoiteena. 🤔
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tuoksukynttilöitä, joiden valinta oli äärimmäisen tarkkaa puuhaa, nuuhkutteli niitä kynttiläosastolla pitkään ja hartaasti.
Puhutkohan minusta? 😀
M28
En mitään. Vain idiootti pitää "juttuja" sukupuoleen liittyvinä.
Vierailija kirjoitti:
Tissit.
Mun manboobsit on jo aika isot. M51.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä treffailemallani miehellä oli vessassa VADELMAN hajuista hoitoainetta. 😂
Ei varmaan tarvitse kertoa nähtiinkö enää tuon jälkeen.
Siis, lopetitko tapailun vadelman hajuisen hoitoaineen takia?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kai miehilläkin on olemassa kuivia käsiä, kaulalla kylmä, tarve olkalaukulle? Miksi noita pidetään "naisellisina" juttuina?
Tottakai. Mun miehellä ja pojalla myös kuivuu kädet talvisin, mutta he käyttävät siihen jotain apteekin perusrasvaa.
Huvitti vaan tuo nimi "Emännän" käsivoide. 😀
Tuli muuten mieleen yksi huvittava juttu täältä palstaltakin. Täällä joku kysyi, että mitä miehet pukee talvella farkkujen alle, niin aika moni sanoi pukevansa naisten sukkahousut .😄 Ap
Mun ex-miehen käsiala (siis kirjoitus) oli tosi naisellista. Se vaikutti jotenkin kornilta, kun se itse sisältö oli tyyliin enään ja huommena 😅