auttakaa mua
mulla menee miehen kans tosi huonosti. ollaan ontu yhdessä 9v oltiin 16 ja minä 18 kun alettiin seurusteleen. 2 v sitten mies sai tietää että oon pettäny (pahassa masennuksessa) 5v sitten. " anto" anteeksi 2v sitten ja tuli 3. lapsi. nyt kun on talo ja 3 lasta niin miehestä tuntuu ettei hän pääse yli tästä....
ollaan molemat käyty terapiassa hän 3krt ja minä 1krt tämän takia mutta miehestä tuntuu että kummeneeko tämä tästä..
en tajua miten mies voi jättää KAIKEN.
ja on sanonut ett' jos tämä johtaa eroon niin huolehtii että meillä, siis minulla ja lapsilla on kaikki ok.. siis maksaa talos yms. ettei meidän tarvi muuttaa pois..
onko tämä ihan sairasta!!!! mulla on niin irvee olo.. en tosiaankaan tarvi mtn haukkuja.. osaan mollata ihtiä ihan tarpeeksi.
j
Kommentit (2)
että miehesi käyttää sitä vanhaa -jo anteeksi annettua-asiaa, syynä haluunsa erota. Jutelkaa avoimesti että onko se se syy miksi hän nyt haluu erota. En usko että on. Olette olleet pitkään yhdessä, ehkä hän haluaa elämäänsä jotain uutta.. tiedä häntä. Elämä ei kuitenkaan pääty vaikka eroaisitte, lujille varmasti ottaa mutta meillä vain on yksi elämä, kannattaa käyttä se viisaasti. Jutelkaa.
Itse erosin miehestäni runsas vuosi sitten. Meillä oli yhteistä eloa 10 vuotta ja lapsiakin siunaantunut. Petin miestäni kolme kertaa saman miehen kanssa. Vanhin lapsistani oli jo tuolloin syntynyt ja oli vajaan kahden. Silloin meillä oli erittäin paha alamäki suhteessa, mutta se ei todellakaan oikeuttanut tekooni. Mies ei saanut eikä ole vielä eronkaan jälkeen saanut tuosta tietää. Mietein pitkään suhdettamme tekoni jälkeen ja tajusin rakastavani miestäni. kaikki meni taas pitkään todella hyvin. Saimme lisää lapsia, mutta syyllisyys painoi. Toki muutkin asiat, mutta erohan siitä tuli. Vielä tänä päivänä kadun tekoani ja toivottavasti olen läksyni oppinut tulevia suhteita varten.
Ymmärrän sinua, mutta ymmärrän erittäin hyvin miestäsikin. Sinun kannattaisi yrittää mennä miehesi asemaan. Miltä tuntuu kuulla puolison pettäneen?? En haluaisi ainakaan koskaan joutua itse sellaista miettimään. Jos suhde ei toimi, niin se ei toimi. Ei jos vain toinen haluaa ja siihen kykenee. Anna miehellesi aikaa miettiä, ehkä antaa oikeasti anteeksi. Ero ainakin minun tilanteessani oli oikea. vaikka sitä onkin surti kauan. Olin eroaja ja silti se oli tuskainen taival. Sitä helvettiä en halua enää koskaan kokea. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi jos kuulisi että minua olisi petetty tai minut jätettäisiin..
Mielestäni sinun pitää nyt antaa pallo miehellesi. Mieti voitko olla onnellinen suhteessa jossa vanha asia kaivautuu aina uudelleen ja uudelleen esille. Tiedät miehesi sitä miettivän ikuisesti koska niin siinä yleensä käy. Anteeksi annetaan, mutta asiaa ei unohdeta. Haluatko elää suhteessa missä tiedät toisen olevan " onneton" ?