Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tulee todella hassu kysymys...

Vierailija
28.10.2006 |

.... Mietin kauan edes, että kehtaanko edes täällä kysyä.

Eli, mistä johtuu mahassa sellaset tunteet kuin joku potkisi. Ne tuntee ihan vatsan päältäkin. Raskaana nyt tietenkään en ole, koska tällasta kyselen.

Voiko olla, että kaasut ne siellä mahassa myllertää, vaikka ole yhtään sellainen olo. Siis sellainen olo, että olisi ilmavaivoja. Mitään ei tule ainakaan ulos.

Nämä " potkut" alkoi ihan pikkuhiljaa noin kuukausi sitten. Eli kyse ei ole mistään päivän parin jutusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivat eivät tunnu vatsanpeitteiden läpi.

Vierailija
2/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin ;) Esimerkiksi, jos käytän semmoisia maitotuotteita, jossa on laktoosia, maha pulputtaa monta päivää, ennen kuin kaasut pikku hiljaa pihisee ulos ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen jälkeen minullakin alkoi nämä potkut. Tein jopa kolme raskaustestiä.. negaahan ne näytti, tiesinhän sen koska ehkäisy oli kunnossa. Mutta " potkut" todella oli niin todellisia. Kysyin joskus ohimennen neuvolassa asiaa ja sieltä täti totesi että raskaus saattaa muuttaa sisäelimien pikkaa vähäisesti mutta riittävästi jotta suolet tulevat enemmän pintaan.

Noh, oli miten oli.. tuntemuksia on ollut nyt pian kaksi vuotta.. ja kyllähän sitä aina pikkuinne pelko takapuolessa tässä matkataan ;)

Vierailija
4/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy myöntää, että minullakin on kolmen raskauden jälkeen liikehdintää vatsassa, joka erehdyttävästi muistuttaa kepeitä potkuja.

Erityisesti illalla selällä maaten pulppuilee, ja olen juuri ajatellut, että raskauksien jälkeen on jotenkin herkistynyt huomaamaan noita suolen liikkeitä.

Vähän haikealta tuntuu.

Vierailija
5/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan mitä mahtaa moiset olla. Edellisestä raskaudesta on jo kulunut 4 vuotta, ja tämä ihme potkupallo-show mahassani alkoi niin kummalisen pelottavasti, pikkuhiljaa ja nyt voi jo sanoa joka tunti ainakin muutama " potku" tulee.

Ja olen jo ollut 6 vuotta maidottomalla ruokavaliolla, koska en kestä edes hyla-tuotteita. Keliakia on testattu (muista syistä kuin tämä) puolivuotta sitten, mutta siitä ei ollut kyse.

Olen kyllä aika varma, että kyse on ihan ilmavaivoista. Ihmettelen vain kuinka hyvin ne voi tuntea kädellä mahassa.

ap

Vierailija
6/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kylä, vaikka tuossa joku väitti ettei ilmavaivat tunnu vatsanpeitteiden läpi, niin kyllä vaan tuntuu. Itsellä aikaa sterilisaatiostakin jo niin kauan että olispa ihme jos se nyt pettäisi, ja kun tulee menkatki koko ajan. Joten mulla " potkut" on kaasuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi