Mitä perjantai-iltaanne kuuluu?
Täällä ensin punttitreeni, sitten hyvät pihvit ja kuohuviiniä oman kullan kanssa.
Kommentit (40)
Yksin töllötän tv:tä onneks Posse alkaa.
Tylsää. Väsyttää. Tein kauralastuja, söin liikaa. Mietin otanko rommikolan.
Virittelen tässä kalustoani vähän koitoksia varten.
Vierailija kirjoitti:
Kävin autotallisaa ryypyllä. Vaimo vi**uilee
Miehinen mies Vauva keskustelupalstalla👎
Vierailija kirjoitti:
Iltapano takapanona.
Eli käteenvetoa.
BB:ssä alkoi bileet. Katson niitä niin kauan kun jaksan. Aamulla aikanen herätys.
Olen lukenut mangaa ja illasta alkaa Gironan ottelu.
Ollut puolikuntoinen koko vkon ja lämpö sahaillut 37,5 asti kun norm lämpöni 36,5.
Korvassa tulehdus joka selvisi ihan muun ohessa ke lääkärillä, kun pyysin sen tsekkaamaan oireideni vuoksi. Kurkku kipeä, kipeämpi kuin eilen. Olen kuitenkin ollut normisti töissä, ehkä oli virhe, mutta olinpa kuitenkin.
Kohta sauna lämmin, pakko käydä lämmittelemässä, vkonloppu menee levätessä ja nukkuessa, toiv olen su-iltana kuosissa uutta työvkoa ajatellen.
Se olis sitten tämän syksyn eka tauti kimpussa, lähikontaktityö jne.
Mikä on Posse? Tultiin juuri saunasta (pihalla puulämmitteinen sauna) ja nyt kuunnellaan Puhelinlangat laulaa -ohjelmaa. Ihanaa, kun (kiva) työviikko on takana ja viikonloppu edessä. Lasissa punaviiniä.
Päivän kuntoiut tehty. Nyt suihkuun, sitten iltaruokaa ja loppuilta ihan vaan rentoutumista telkkarin ääressä. Ehkä voisi yhden lonkeron ottaa perjantain kunniaksi.
Kävin just ystävien kanssa ravintolassa syömässä. Nyt pitäisi lähteä viemään koira vielä iltalenkille ja sitten voisi kellahtaa masunsa viereen makaamaan ja alkaa katsella vaikka Netflixiltä jotain.
Romanttinen ilta mökillä yksin, alkaa olla mökki ja sauna lämmin, pieni tuulen vire käy järvellä ja täällä on yöllä tosi pimeää kuin ei ole niitä kaupungin katuvaloja.
Kotisohvalla istun kissan ja koiran kanssa. Tulin töistä 19.30, lenkitin koiran, kävin suihkussa. Kohta syön iltapalaa ja painun pehkuihin. Aamulla herätys 4.30 töihin.
Vierailija kirjoitti:
Juon yksin olutta ja luen tätä palstaa ja kiroan tylsää elämääni. Mietin ihmistä kehen olen ihastunut ja ketä en voi varmaan ikinä saada.
Samat fiilikset. Sillä erotuksella että elämäni ei ole tylsää. Silti tuskin sitä miestä koskaan tulen saamaan.
Mutta, kaikkea ei vaan voi saada ja sen faktan kanssa vaan elettävä.
Ehkä sitten seuraavassa elämässä.
Leikkasin nurmikon ja kävin päälle juoksulenkillä. Banaani ja lasi vettä. Ei oo nälkä. Ehkä vähän tv:tä ja nukkumaan.
Nettikauppatilaus tuli, syötiin, lapsi nukkuu, surffaan av:lla.
Kipeä olo alkoi tänään. Sohvalla istuskelen ja juon teetä lämmikkeeksi.
Kävin autotallisaa ryypyllä. Vaimo vi**uilee