Mistä olet onnellinen tänään?
Kommentit (16)
- onnistuin nousemaan aikaseen aamulla ja menemään lenkille raittiiseen ilmaan joen rannalle
-Luulin, että kallis sähköhammasharjani oli rikki, mutta akku oli vaan loppu ja kesti tosi kauan ennen kuin se latausvalo syttyi
- paha päänsärky loppui viimeinkin
- olen auttanut yhtä tuttua ilmaiseksi yhden jutun kanssa ja hän tykkää työni laadusta niin paljon, että haluaa ryhtyä maksavaksi asiakkaaksi
- löysin kaupasta kaikkea kivaa uutta ruokaa kokeiltavaksi
Muuten vaan eksyin Haloselle ja löysin juuri minulle sopivat alennusfarkut.
Pidin puoliani asiassa jossa olin oikeassa.
Oon karanteeninomaisissa olosuhteissa kotona maanantaina alkavan lääkityksen takia ja sain tekemistä viikonlopulle.
Pysyin suunnitellussa ruuassa enkä lipsunut.
Teini puhu mulle ystävällisesti omasta aloitteestaa.
Vaihdoin whstsappilla kuulumisia vanhan ystävän kanssa.
Sain vanhan ystäväni puolisonsa kanssa meille kylään Asumme kaukana toisistamme ja näemme harvoin
Lenkki koiran kanssa auringonpaisteessa. Sisko, joka tulee usein avuksi ja seuraksi lyhyelläkin varoitusajalla. Ihana ja kannustava kollega.
Olen onnellinen teistä palstalaisista, perhosista joiden näin äsken pihalla käydessäni lentävän, auringonpaisteesta ja elämästä 😊
Siitä,että teinini sai monta positiivista merkintää tänään wilmaan ja vaikeasta kokeesta seiskan ja toisesta kokeesta kiitettävän. Koulunkäynti ei ole ollut kovin helppoa hänelle.
Löysin viimein hyvän lihapulla reseptin
https://www.soppa365.fi/reseptit/liha-juhli-ja-nauti-kastikkeet-tahnat-…
Tapasin vähän aikaa sitten miehen jonka kosketus tuntui hyvälle ja turvalliiselle.
Sain maksettua ison laskun vaikka tiukille veti.