Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet haluaa joistakin naisista vain seksiä?

Vierailija
09.09.2022 |

Mutta sitten kelpuuttavat jonkun toisen naisen parisuhteeseen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia, jotka ovat erittäin seksikkäitä, flirttailevat, ja ovat halukkaita seksiin kanssasi: täydellinen nainen seksinnälkään, mutta ei välttämättä hyvä parisuhteeseen. Jos taas on luonteeltaan aisankannattaja, tai jopa nauttii ns. cuckold olosta, niin silloin tuollainen nainen on myös paras mahdollinen parisuhteeseen.

Vierailija
42/52 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan samasta syystä kun naisetkin, seksin vuoksi. Miksi joku haluaa jostain ihmisestä ystävän, mutta ei seksiä? N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää nouseen otsikoihin ettei ainoastaan miehet toimi AP:n alustamalla tavalla:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009064625.html

"Naisten kanssa kuhertelu ei kuitenkaan koskaan tapahtunut selvin päin, eikä naiselle ikinä muodostunut tunteita seksikumppaneihin."

Vierailija
44/52 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä on tietyllä tavalla aika pimeä tämä nainen. Mutta seksiin kyllä kelpaa mulle.

Eilen taas kävin kylässä, kun miehensä oli lähtenyt työmatkalle. Päätin, että tänään en rupea ollenkaan kinaamaan mistään hänen kanssaan. Eli siis suoraan eteisessä häneltä vaatteet pois päältä ja eteisen lattialle nainen mahalleen. Siitä painelin menemään takaapäin. Oli kyllä melkoinen panetus päällä ja tässä varvissa ei montaa minuuttia mennytkään. Ajattelin kuitenkin, että otetaan vielä hetken päästä uusiksi ja laitoimme saunan lämpenemään. Siinä odotellessa taas rupesi höpisemään omista töistään, kuinka hänellä on raskaita työkavereita jne... no en malttanut pitää suutani kiinni, vaan kerroin, että olisikohan mitenkään mahdollista, että myös peiliin katsomalla saattaisi nähdä osa syyn tuohon muiden ihmisten rasittavuuteen.

No siitäpä saatiinkin kunnon riita aikaiseksi. Aikansa, kun asioita väänneltiin ja käänneltiin, rupesi toden teolla "kipinät" sinkoilemaan. Tilanteen rauhoittamiseksi ehdotin hänelle saunaan menoa, mutta sen verran oli mökömökö päällä, ettei heti meinannut suostua. Sain kuitenkin hänet houkuteltua saunaan. Istutin hänet alalauteelle ja annoin kullini suuhun. Sitäpä rupesikin varovaisesti imeskelemään. Ajattelin antaa hänelle vähän palautetta asiasta ja otin kaksin käsin hiuksista kiinni ja painoin kullini niin syvälle, kun pystyin. Hieman oksennusrefleksiä oli havaittavissa alkuun, mutta yllättävän hyvin tottui tähän, että panin häntä ihan kunnolla suuhun ja kohtahan sitä mällit oli nielussa, eikä kyllä ruennut niitä sylkemään, vaan nieli kiltisti kaiken. Saunan päälle otettiin vielä sängyssä yksi sessio pitkän kaavan kautta.

Vierailija
45/52 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisille ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin seksi. Seksiä voin harrastaa, vaikka nainen olisi raskasta juttuseuraa tai olisi vastuuton rahojen kanssa.

Vierailija
46/52 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siihen pitkään kaavaan kuuluu?

Vierailija
47/52 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. tai siis ei..mahdollista.

Vierailija
48/52 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta sitten? Minusta se on ihan riittävää.

Vierailija
49/52 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on enemmänkin mennyt niin että ne naiset on vaan halunneet seksiä mihin itse on mennyt ihastumaan. Olisikin helpompaa jos ei ihastuisi ja nauttisi helpommin pelkästä seksistä

Vierailija
50/52 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti arvioiden, joka kolmas nainen on sellainen joka sytyttää seksuaalisesti, ja joka kolmas nainen on sellainen, joka vaikuttaa fiksulta ja jonka kanssa on hyvä olla. Näinollen, joka kolmannen naisen ollessa hyvä panokaveri, vain ehkä joka yhdeksäs nainen olisi ns. vaimomatskua

Vierailija
51/52 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia naisia ja valintoja teillä. Itse ainakin valitsin sellaisen naisen joka halusi seksiä, halusi minua ja kaluani, nauttii siitä,  on myös vahva, tulinen,  itsenäinen ja fiksu luonteeltaan. Lisäsäksi hänen kanssaan on parempi olla kuin kenenkään muun ikinä. En ollut pienenä halinkipeä edes äiskän kanssa, mutta vaimon läheisyys on jotain maagista. Maagisen hyvä olla henkisesti hänen kyljellä ja panettaa aina.  Ainut ihminen maailmassa joka on nähnyt alusta lähtien minun läpi, todellisen minäni, eikä ole tarvinnut, eikä voinut edes esittää koskaan mitään. Pitänyt ison egoni maanpinnalla.

Minusta parisuhteeseen kannattaa mennä sellaisen puolison kanssa, jossa saa koko paketin. Voi toki olla vaikea löytää, voi löytyä heti, myöhemmin tai ei koskaan. Mutta jossain sellainen on jokaista varten, seikka on saletti. Itse löysin heti ja sille tielle jäin.

En voisi harrastaa seksiä ilman tunteita, koska silloin seksistä jäisi yli puolet pois, eli kaikki paras nautinto.

Vierailija
52/52 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä tulee käytyä vain lähikaupassa pienemmillä ostoksilla, kun ei vaan jaksa vaivautua markettiin mistä saa kerralla kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän