Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tuli juttelemaan, mitä se oli?

Gaius31
09.09.2022 |

Olimme luonnossa kävelten liikenteessä ja annoin vastaantulevalle naiselle tietä ahtaan väylän takia, ja päästyään sieltä moikkasin ja sanoin jotain minkä olis voinut sanoa miehellekin. Eli ihan viatonta.

Kun pääsin ite väylän päähän, niin tää nainen oli periaatteessa mun yläpuolella ja alkoi juttelemaan mun kanssa, vaik olis voinut jatkaa matkaakin.
Hän vois kuulua mun naismakuun, enkä ole itsekään mikään hirviö ulkonäöltä tai käytökseltä, niin mietin siinä että onko hän kiinnostunut musta, vai muuten vain juttelee?
Juttellessa, mitä sitten juteltiinkin, oisin voinut vihjailla treffejä kuitenkaan kysymättä sitä.

Nopealla ajatuksenkululla mietin tuota asiaa pikaisesti ja se pilas keskustelun jatkumisen kun olis pitänyt keskittyä jutteluun.

Voisin kysyä, tai sanoa jotain joka vähän vinkkaa treffeille menoa, tai sanoa että "joo, se on varmaan kivaa ja haluisin itsekin kokeilla sitä".
Myös ajattelin et jos hän ei kuitenkaan ole yhtään kiinnostunut ja muut miehet ehdottelee naisille treffejä pelkän viattoman juttelun takia, ni en halua et käy niin. Et nainen kokee ettei voi jutella tuntemattoman miehen kanssa ilman että alkaa tulla ehdotuksia.

Joskus saa lukea kun naiset kiroo kun miehet yrittää treffeille, vaikka nainen ole kiinnostunut vaan olis halunnut vain jutella. Se ei varmaan ole mukavaa saada paljon ehdotuksia, mut tuo valitus voi saada miehen epäröimään vaikka nainen olis kiinnostunut.

Mitä mieltä? Saa tarttua ja kommentoida ihan mihin vain viestissä olevaan aiheeseen ja olisin siitä kiitollinen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä sepustus. Seksiä tuo olisi halunnut siinä paikassa ja sillä hetkellä. Se on nyt myöhäistä.

Vierailija
2/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä sepustus. Seksiä tuo olisi halunnut siinä paikassa ja sillä hetkellä. Se on nyt myöhäistä.

Joo niin oli, en tiedä pitkiäkö sepustuksia tälle foorumille kirjoitetaan. Olen uusi täällä.

Lyhennettynä ehkä

Juttelevatko naiset usein random miesten kanssa joista eivät ole kiinnostuneet, vai alkavatko juttelee vain jos kiinnostaa?

Mietin että välttelevätkö juttelemista ettei tule treffiyrityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietää. Olen joskus itsekin ihmetellyt kun joku tuntematon kaunis nainen sanoo pitkospuilla vastaantuliessa "Moi". Normaalisti täällä pk-seudulla ei sanota tuntemattomille mitään. Jos jotain sanotaan niin se on "Hei".

Vierailija
5/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla koppaat sen sinne mättäälle tajun pois ja panet niin maan perkuleesti.

Vierailija
6/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole kukaan kunnon mies koskaan ehdottanut mitään treffejä luonnollisessa ympäristössä, mikä harmittaa. Tietenkin ne muutamat huonot, jotka baarista olen pongannut ovat sitten ehdotelleet.

Tindertreffit ovat jotenkin niin teennäinen tapa tutusta, että olisin erittäin hyvilläni jos joku vastaavassa tilanteessa ehdottaisi treffejä.

Vierailija
7/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni naisena vastaava tilanne. Miehelä oli tekohampaat ,mutta liian löysät ei puhe saanut selvää. Heti yritti päästä kotiin kahville. Tiedän hänellä vaimo ,aikuiset lapset.Koska asuu samaa kerrostaloa missä ystävälläni osake. Mies koira ja vaimo ovat vuokralaisina kerrostalossa kuitenkin. Kuulemma miehen ominaispiirre saalistaa vanhempia naisia kahvittelun merkeissä?

Vierailija
8/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla koppaat sen sinne mättäälle tajun pois ja panet niin maan perkuleesti.

Siis tää tapahtus kaupungissa, mut tapahtumapaikka on erikoinen, eikä niitä taida olla montaa Suomessa. Kirjoitin luonnossa koska ajattelin että korkeuseron ymmärtää helpommin mutta väliäkös tuolla.

Kirjoitin hieman tyhmästi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä