Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v lähti yökylään ja " karkasi" sieltä kotiin.....

Vierailija
28.10.2006 |

Helposti ikävöivä 5v tyttömme on kinunnut kaverillensa yöksi jo pitkään. Tänään sai luvan ja sitä suunniteltiin ja pohdittiin ja odotettiin innoissaan. Tällä kaverilla on jo oma puhelin jolla tyttömme sitten soitti n. 1,5 tuntia oltuaan, että hän haluaa kotiin kun ei kaveri leiki ja kaverin vanhemmat nukkuvat jo eli pitää olla hiljaa. Puhuin, että lukee vaikka jotain kirjaa tai jotain. No soitti puolen tunnin päästä uudelleen ja itki, että haluaa kotiin. Sanoin, että tulee pihalle niin haen. Nyt ne kaverin vanhemmat eivät tiedä, että tyttömme lähti kotiin koska ei viitsitty niitä herättää tytön oikuttelun takia. Tunnen vain tytön, hän olisi kyllä lopulta parkunut koko talon hereille.... Kotona kertoi, että oli joutunut nukkumaan sen kaverinsa kanssa samassa sängyssä ja se sänky on ahdas... Nolottaa vähän kun tästä on jauhettu ja lupaa kinuttu jo monta kuukautta......

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin!

Vierailija
2/11 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käytte herättämässä vanhemmat ja kertomassa, että tyttö on kotona. Kaikkea sitä kuuleekin. Vaikka kuinka tulisi ikävä, olette siirtäneet vastuun lapsestanne ko. perheelle ensi yöksi. Ihme touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4-vuotias muistaa kännykkänumeroni ulkoa ja osaa myös soittaa minulle esim. isoäidin kännykästä (ei pikavalinta vaan ihan näppäilee numeroni ja sen jälkeen luuria)

Vierailija
4/11 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun lapset on hereillä???

Vierailija
5/11 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meidän tyttäremme lähtisi yökylään, tuntisin perheen ja sen tavat hyvin ja olisimme yhdessä äidin kanssa katsoneet, missä lapset nukkuvat. 5-vuotiasta en päästäisi mitenkään yökylään muuta kuin mummolaan, tätilöitä ei ole. Meiltä ei kukaan pääsisi pois talosta huomaamattani, vaikka olisin nukkumassa. 5-vuotias ei saisi ulko-oviemme lukkoja auki. 5-vuotiaalle en hankkisi puhelinta - jos osaisikin näppäillä, virhenäppäilymahdollisuus olisi liian suuri ja puheluita menisi minne sattuu. Mielestäni 7-vuotias alkaa olla valmis yökyläilijä, jos sittenkään on mitään sosiaalista pakkoa yöpyä kavereilla. Olipa kiva kaveri ja omituiset vanhemmat - minä huolehtisin pikkuisesta hereilläolijasta kaikin tavoin ja laittaisin nukkumaan vasta, kun kaikki lapset nukkuvat.

Jos tämä on totta, olisi ehdottomasti pitänyt soittaa vanhemmille oitis tai soitella ovikelloa. En usko, että on. Kertoisitko ap lisää tapahtuneista.

Vierailija
6/11 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä olisi 5v kylässä niin takuulla valvoisin niin kauan että lapset nukkuvat ja kaikki on hyvin...

Vierailija
7/11 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttäreni kaveri on lähestulkoon 99% meillä ja olen aavistellut, että siellä kotona on jotain omituista... Ensinnäkin kun tämä tyttö on meillä yötä niin en minä eikä mieheni mennä nukkumaan ennen tyttöjä. Toisekseen kaverin vanhemmat eivät PÄÄSTÄ minua heille sisälle joten en ole voinut siellä käydä! Eilen kun vaivihkaa katsoin ikkunasta näkyi keittiön pöydällä tyhjiä viinipulloja. Kun vein tyttäreni niin kaveri tuli ovelle mutta ei kumpikaan vanhemmista. Pyysin äitiä siihen ja hän tuli ovenrakoon ja vaikutti suoraan sanottuna juopuneelta... En kuitenkaan voi olla varma. No, ajattelin kuitenkin, että voihan lapseni sitten soittaa ja koska tämä kaveri on kuitenkin siellä hengissä selvinnyt 7 vuotta niin kaipa tyttäreni nyt siellä yön selviää. On siis joskus ollut siellä leikkimässä ja olen siinä pihalla käynyt joten sillä lailla " tunnen" vanhemmat. Olen molempien kanssa jutellut useasti. Ovat molemmat vähän sellaisia ihmeellisiä. Kaveri pelkää isäänsä todella paljon eli isä on kova ainakin huutamaan :( Usein kaveri pelkää, että isänsä raivostuu jostakin. Lisäksi nämä vanhemmat eivät hoitaneet lapsensa täitä vaan minä hoidin ne. Kaikesta huolimatta tyttö on kuin itse aurinko suurimman osan ajasta joten ei kai siellä voi hirveän pielessä asiat olla??? No, joka tapauksessa eiliseen takaisin: tyttäreni osasi soittaa koska kaveri laittoi numeron (se 7v). Kertoi, että vanhemmat ovat nukkumassa ja että heitä ei saa häiritä. Pyysin tätä kaveria kertomaan vanhemmillensa, että tyttäreni haluaisi kotiin. Kaveri oli varovasti herättänyt äitinsa koska pelkäsi isänsä raivostuvan. Äiti oli sanonut, että tyttäreni ei saa lähteä kotiin ja että tyttäreni voi vaikka lukea kirjaa. Niinpä minä yritin puhua sekä lapselleni, että tämän kaverille, että lukevat vaikka hetken tms. No tästä tosiaan jonkin ajan päästä lapseni soitti jo aika hädissään, että haluaa kotiin mutta kun ei saa lähteä! Minä sitten päätin pyytää tätä kaveria päästämään tyttäreni ulos josta hänet heti hain. Välimatkaa on n. 0.5 km. Tein sen koska uskon todellakin, että se isä saa massiivisia raivareita ja uskon, että molemmat olivat juopuneita. Toisaalta tiesin, että tyttäreni hätääntyessään herättää koko talon jolloin pelkäsin isännän raivostuvan OMALLE tyttärelleen niinkuin olen kuullut käyvän.... Lisäksi ihmettelin kovasti kun äiti oli kieltänyt tytärtäni lähtemästä? Kun sanoin sille äidille, että jos pyytää lähteä niin minä haen. No nyt aamulla tyttäreni kertoi, että kaveri oli ruvennut itkemään koska ei uskaltanut herättää vanhempiaan kertoakseen, että tyttö lähtee mutta pelkäsi, että aamulla saa huudot koska tyttö lähti :(( Soitan tytölle kohta, että mitä kävi ja selitän asian vanhemmille tietenkin jos he selitystä kaipaavat. Ovat kyllä sellaisia hälläväliä- tyyppejä joissain asioissa, että saattoivat olla vaan ihan tyytyväisiä?????

Vierailija
8/11 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti päästit oman lapsesi heille yökylään... heh, enpä usko että juttu on totta tai sitten itse olet vastuuton.

Vierailija
9/11 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin juu mutta sitä isää en edes nähnyt ja se äiti vaikutti siltä mutta voihan olla, että näytti siltä koska olivat tulleet saunasta? En mä nyt siinä pimeässä voinut ruveta niitä tuomitsemaan enkä selittämään lapselleni, että et sinä voikaan mennä! Ja tiesin joka tapauksessa, että se kaveri huolehtii, että jos tyttärelläni on huono olla niin soittaa. Ja niin tapahtui!

Vierailija
10/11 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei siitä sen enempää.

Vierailija
11/11 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tämä juttu ei ole totta? Ettekö te todellakaan ole uskomattomampaa koskaan kuullut?

ap