Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa jotain harrastusta!

Vierailija
28.10.2006 |

Olen 29v. ei lapsia, rahaa normihintaisiin juttuihin. Ei oikeastaan mitään rajoituksia, mikä se ei voisi olla. Joku, minkä olette itse kokeneet kivaksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kotona ja lukea vai lähteä johonkin vuoristokiipeilemään....

Vierailija
2/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ala sitomaan kirjoja. se on yllättävän kivaa :)

tai sit voisit kokeilla jotain itämaista itsepuolustuslajia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokasta ja rentouttavaa liikuntaa ulkoilmassa.

Vierailija
4/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepuolustuslajit olivat vähän liian ryppyotsaista toimintaa, ja jumppa liian lällyä. Tuo oli jotain siitä välistä, ja varmaan tehokkaimpia kuntolajeja.

Tai sitten lue vaihteeksi ihan oikeasti hyvä kirja. Kaiva esiin lukion kirja ja sieltä ota esiin suosikkiluettelo ja marssi kirjastoon. Kirjat saavat ihan uuden mekityksen, jos Ilkka Remes on ollut laadukkainta kirjallisuutta, mitä olet lukenut.

Vierailija
5/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tanssilajit kiinnostavat, mut niiden kurssit alkavat lukukauden alusta eli niihin ei voi mennä nyt. Näytteleminen olisi kivaa, mutta tuntuu, et kansanopiston näyttelijäkurssilla olisi juuri sellaisia ylinäytteleviä täti-ihmisiä. Ja melontaa olen kokeillut kyllä, mut se on jotenkin liian kylmää touhua mulle. t. (ilmeisen vaikea) AP

Vierailija
6/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepuolustuslajia harrastin (karate) nuorempana, mut tipahdin kelkasta ja tämän ikäisenä ei enää ehkä kannata aloittaa. Enkä ole koskaan ollut mikään kummempi hevosihminen.

Lisää vinkkejä saa tulla (vaikka ehkä tulee fiilis että tyrmään ne yksitellen). Luen ne kuitenkin ajatuksella :) AP

Vierailija
7/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten suosittelen ratsastamista jollakin kunnollisella ja kivalla ratsastuskoululla. Itse nautin siitä ja rentoudun pollen selässä. Tavoitteita ei muita ole.

Sitten kannatan vesijumppaa ja vesijuoksua. Olen myös tykännyt käydä tekemässä metallikoruja korukurssilla ja puutöissä kunnon opetuksessa.

Vierailija
8/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

retkiluistelu, murtomaahiihto, uinti?

Kaikkiin olisi kurssitkin ja harrastusryhmät.

Vierailija
9/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä seuroista.

Samoin rivitanssi kursseille pääsee kesken vuoden, jos ne ovat jonkun yhdistyksen omia treenejä, jos on opiston, niin sitten ei pääse mukaan kesken vuoden.

Vierailija
10/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen monta, jotka vasta noin 40v ovat sen aloittaneet ja hyvin on menny.

yks vaihtoehto lisää: mene maratonkouluun ja ota tavoitteeksi maraton ensi kesällä

Vierailija
11/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, onko pk-seudulla mitään sellaisia amatöörinäyttelijäporukoita, joihin voisi päästä mukaan ja joissa olisi vähän nuorempaa porukkaa? Näytteleminen kiinnostaisi, mutta a) olen tosi ujo b) en halua mihinkään keski-ikäisten porukkaan?

AP

Vierailija
12/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www .helsinki. fi/ jarj/eso/ esto/

Vierailija
13/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään näytti, että on aika opiskelijatoimintaa, mutta pitää tutustua tarkemmin... AP (ei enää yliopistossa)

Vierailija
14/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa paljon vahvoja naisia

Vierailija
15/15 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siksi, että heitin palloakin (tahtomattani) kuulantyöntöheitolla... eli oli tullut harjoitusta. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän