Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen jatkuva "piikittely" parisuhteessa.

ärräpää8kuus
09.09.2022 |

Hei mistä tälläinen tyyli johtuu haluan jo vastauksia muualtakin kun alkanut oikeasti jo vituttamaan asti sellainen että ihan joka asiaan pitää tunkea pettäminen yms vaikka sitä ei ole tapahtunut minun puolelta tai sen pettämisen mahdollisuuden PALVOMINEN jatkuvasti jos vaikka kadulla joku tulee vastan ja katson sitä niin puolisoni mielestä mietin heti seksiä sen kanssa jos edes vilkaisen yms. Mikä helvetti ajaa naisen käyttäytymään näin parisuhteessa. Eikö se tajua että tuollainen ei tunnu kivalta ja alkaa syömään jo sisältä päin.
Oltu vuosi reilu yhdessä ja tämä tuntuu vain pahenevan vaikka välillä sitä ei olekkaan.
Naisen entiset suhteet ovat olleet todellakin KAUKANA normaalista parisuhteesta , voi olla että kumpuaa sieltä tämä kaikki mutta en helvetti enää ymmärrä.

Olen yrittänyt olla se normaali mies hänelle , muistanut kukilla muistanut lahjoilla kehunut häntä pitänyt häntä hyvänä , silitellyt ja puhunut kauniisti. Mutta välillä tuntuu että itekkin alkaa jo kilahdella kun syyttää koko ajan tavallaan tai toiselllaan uskottomuudesta yms. vihjailee siihen suuntaan vaikka sitä ei siis ole ollut.

Tuleeko nuo vanhojen suhteiden traumat olemaan aina osa elämääni vaikka itse olen ns normaali mies, ja varmasti osaan rakastaa oikein.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin kerran yhteen sairaalloisen mustasukkaiseen naiseen nettideittisivun kautta. Ei oltu edes tavattu vielä kun puhelimessa tuli exät puheeksi. Sanoin vain että silloin tällöin vaidetaan lyhyesti kuulumisia. Hän raivostui heti ja alkoi huutamaan ja haukkumaan, koska rinnasti sen pettämiseen. Se juttu loppui siihen ennen kuin alkoikaan.

Vierailija
22/27 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttämätön nainen on kiukkuinen ja ilkeä. Seksielämä kuntoon niin, että nainen saa organismeja. Tällöin hän muuttuu iloiseksi ja hauskaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydyttämätön nainen on kiukkuinen ja ilkeä. Seksielämä kuntoon niin, että nainen saa organismeja. Tällöin hän muuttuu iloiseksi ja hauskaksi.

Sekoitit nyt miehet ja naiset keskenään.

Vierailija
24/27 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puutteisena toki kiukkuinen, mutta ei mieheni erinomaiset rakastajantaidot kyllä mustasukkaisuuttani poistaneet. Itse se pääkoppa piti uudelleenasentaa. -ex-mustis

Vierailija
25/27 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitit nyt miehet ja naiset keskenään.

Miehenkin seksin täytyy tietysti olla kunnossa. Usein mieheltä tahtoo nainen unohtua touhussa. Nainen tuntee helposti jääneensä kutakuinkin ilman.

Vierailija
26/27 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja tullut, niin on se naiseni sitä sanonutkin että kun ekaa kertaa elämässään on ns normaali mies niin tuntuu oudolta voiko se olla totta. Ja kertoi jo kerran että pelkää koko ajan sitä että jotain pahaa tapahtuu. Mut tuollaiset pettämispuheet on huonoja koska sellaista ei ole eikä tule tapahtumaan

Vierailija
27/27 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itse tässä

Tosiaan hyviä postauksia tullut, juu se on myöntänyt mustasukkaisuuden, vaikka olen sanonut että minusta turhaan on mustasukkainen. Minulla itsellä on VARMAT periaatteet jos olen parisuhteessa niin olen YHDEN ihmisen täysin ei siihen tule ketään väliin eikä kukaan. Lapsesta saakka ollut niin että kunnioitan naista paljon. En todellakaan kykenisi pettämään, minulla se menisi niin etten edes kykenisi erektioon koska ITSETUNTO on mitä on. 

Minä olen naiselleni sanonut että lopettaisi sen piikittelyn koska se satuttaa, eikä siinä ole järkeä. Eihän jumalauta jokaisesta vastaantulevasta kukaan voi ajatella heti seksiä en ainakaan usko.

Sit se voivottelun määrä en ymmärrä, miksi voivotella jos kaikki on hyvin eikä ole pettänyt.

Meillä on kuitenkin läheisyyttä päivittäin asumme saman katon alla jo kuten joku jo kysyikin.

Ei meillä ole seksi taukojakaan toisinaan ollut riitojen vuoksi mut ei muuten.

Ja aina riitelyyn vedetään se iänikuinen pettämis kortti vaikka ei ole tapahtunut, EIKÖS ne niin sitä paitsi sano että se joka sitä hokee luultavammin itse pettänyt tai töpeksinyt jotain.

Mut joo aika näyttää parantuuko vanhat huonojen suhteiden haavat vai ei. 

Kyllä minä itse kestän ja haluan katsoa kortin loppuun, osaan rakastaa ja sitoutua yhdelle kumppaniltani toivon samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi