Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kumpi kiihottaisi enemmän?

Vierailija
09.09.2022 |

Kaksi naista, molemmat luonteeltaan samanlaisia. Toinen on erittäin hyvän näköinen, toinen normaalin ulkonäön omaava. Kumpi kiihottaisi enemmän mikäli normaalin ulkonäön omaava olisi todella kiimainen sinusta ja kaunis nainen päästäisi sinut panemaan, ilman sen suurempaa innostusta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniina naisena voin sanoa, että miehet menevät lukkoon lähelläni. Heitä alkaa punastuttaa ja puhe alkaa kuulostaa änkyttävältä. En usko, että he edes haluavat kuvitella seksiä kanssani. Mielestäni olen mukava ja tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa. En väheksy ketään, mutta jostain syystä miehet eivät osaa olla seurassani normaalisti. Miksihän näin on?

Mitähän, jos kysyisit ensi kerralla. En minä voi toisen puolesta vastata.

Monesti itsensä kukoistavan kauneuden tietävät naiset ovat myös muita nenänvartta pitkin katsovia henkilöitä. Eli luonteeltaan vastenmielisiä. Tässä on yksi syy, miksi seura ei kiinnosta.

En pääse koskaan niin syvälliseen keskusteluun, että voisin kysyä. Työn puolesta miehet kyllä puhuvat minulle, mutta siihen se jääkin. Punasteluun ja änkytykseen. Olen oikeasti mukava ihminen, enkä koskaan katso ketään nenänvartta pitkin. Luonteeltani olen iloinen, kiltti ja hieman ujo. En ole kovin itsevarma miesten seurassa.

Vierailija
22/25 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniina naisena voin sanoa, että miehet menevät lukkoon lähelläni. Heitä alkaa punastuttaa ja puhe alkaa kuulostaa änkyttävältä. En usko, että he edes haluavat kuvitella seksiä kanssani. Mielestäni olen mukava ja tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa. En väheksy ketään, mutta jostain syystä miehet eivät osaa olla seurassani normaalisti. Miksihän näin on?

Monesti itsensä kukoistavan kauneuden tietävät naiset ovat myös muita nenänvartta pitkin katsovia henkilöitä. Eli luonteeltaan vastenmielisiä. Tässä on yksi syy, miksi seura ei kiinnosta.

En pääse koskaan niin syvälliseen keskusteluun, että voisin kysyä. Työn puolesta miehet kyllä puhuvat minulle, mutta siihen se jääkin. Punasteluun ja änkytykseen. Olen oikeasti mukava ihminen, enkä koskaan katso ketään nenänvartta pitkin. Luonteeltani olen iloinen, kiltti ja hieman ujo. En ole kovin itsevarma miesten seurassa.

Ehkä se ongelma on sitten luonteessasi? Paha sanoa, mutta jokin tässä yhtälössä ei nyt oikein täsmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimattomia ovat mieleni tiet, mutta parempaa seksiä ainakin olisi halukkaan kanssa.

Vierailija
24/25 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ongelma on sitten luonteessasi? Paha sanoa, mutta jokin tässä yhtälössä ei nyt oikein täsmää.

Voi kai olla luonteessanikin, en tiedä. En mielestäni vaikuta etäiseltä tai ylimieliseltä. Ihan kuin ulkonäköni tai jokin muu piirre olisi este minuun tutustumiseen. No jokatapauksessa jään varmasti ilman kumppania tai olen ikuisesti neitsyt tällä menolla. Olisi mukava jos joku minut vielä joku päivä haluaisi.

Vierailija
25/25 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kai olla luonteessanikin, en tiedä. En mielestäni vaikuta etäiseltä tai ylimieliseltä. Ihan kuin ulkonäköni tai jokin muu piirre olisi este minuun tutustumiseen. No jokatapauksessa jään varmasti ilman kumppania tai olen ikuisesti neitsyt tällä menolla. Olisi mukava jos joku minut vielä joku päivä haluaisi.

Minusta tuollainen miesten käytös voisi liittyä enemmän naisen olemukseen/luonteeseen kuin varsinaisesti ulkonäköön. Tosi kauniitkin naiset voi olla niin helposti lähestyttäviä, ettei herätä tuollaista tunnetta. Ja sitten taas jotkut naiset ulkonäöstä riippumatta ovat olemukseltaan kylmiä/kovia/negatiivisia ja se vaikuttaa niin, että on vaikea olla luonteva ja rento. Myös kovin ujon ihmisen kanssa voi olla vaikea olla rento itsekään, tunteet tarttuu.

Tämä siis vain sivusta seuraavana, olen nainen ja huomioinut miten miehet käyttäytyy ystäväpiirini tai työpaikan naisten kanssa. Mutta ehkä ujoutesi näyttäytyy ylimielisyytenä.