Irtokarkit kaupoissa.
Eli kerron tilanteen. Olen kassalla suurimman osan ajasta. Meillä on kassojen vieressä irtokarkit. Asiakas lappasi ja lappasi, otti hinnan, kattoi pussia ja jätti hyllylle. Lopulta kun sain kyseiseltä asiakkaalta kaikista tuotteista hinnan mainitsin hänelle irtokarkeista. Sanoi ettei ota, tämän jälkeen mainitsin, että se on ostopäätös kun on ottanut karkit ja laittanut hinnan pussiin. Asiakas ärsyyntyi ja alkoi sanomaan ettei ota. Sanoin selvä ei tarvitse hakea, haen itse sen tänne. Kävin hakemassa pussin ja otin hinnan. Asiakas poltti päreensä täysin ja alkoi huutamaan. Uhkasi tehdä valituksen ja vaatii rahoja takaisin. Siinähän tekee valituksen. Asiakkaan karkkien lappaaminen ja hinnoittelu näkyy kameroista täysin selvästi.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää aina salaa maistelen karkkeja ja laitan takaisin kippoon.
Sulle tulee iso lasku. Onnea.
20 vuotta jo maistellut, koska lasku tulee?
Tunnet sen jonain päivänä. Tämän jälkeen burana saattaa maistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä lääkkeitä.
Mikä idea on lapata karkkia pussiin, jos ei aio ostaa niitä?
Myös oon huomannut, että jotkut jättävät ostoksensa mitä ihmeellisiin paikkoihin kaupassa. Esim. mä oon nähnyt maitopurkin limujen luona.
Varmaan sitten elinkautinen vankilaan jos rahat ei riitäkään siihen pussiin. Olisko aika hankkia se sekalaatikko mihin ne otetut karkit voi laittaa takasin?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitten elinkautinen vankilaan jos rahat ei riitäkään siihen pussiin. Olisko aika hankkia se sekalaatikko mihin ne otetut karkit voi laittaa takasin?
Nykyäänhän irtokarkkipisteelle on tullut laatikkomahdollisuus eli laatikollinen karkkia maksaa sen tietyn määrän mikä ollaan mainittu irtokarkkipisteellä.
Eikä niitä karkkeja kannata ostella, jos tekee tiukkaa ja matikkapäätä ei ole.
Valmiita pusseja voisi mielummin ostella. Niissä sentään valmiiksi on määritelty hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Burana liittyy asiaan, vai ajattelitko että tämä kirjoittaja saa hammassärkyä?
Syökö joku todella , erityisesti näin korona-aikana, kauppojen irtokarkkeja?
Nämä ovat kyllä varsinaisia tautipesiä, avoimet luukut ja väkeä ramppaa kaiken päivää ohi pöllytellen saastojaa ja ysköksiään astioihin.
Pikkupiltit limaisine näppeineen lipikoivat kielillään satunnaisesti karkkeja ja laittavat ne tämän jälkeen limaisina takaisin astioihinsa.
Muutkin ihmiset paskaisine käsineen kourivat käsillään karkkeja astioista, kun eivät pölkkypäisyyttään ymmärrä käyttää ottimia.
Ja sitten nämä tuuliviirit, jotka eivät osaa päättää. Otetaan ja laitetaan takaisin läträten päämäärättömästi karkkien kansaa kuin vähä-älyiset.
Kuten tekstistäni voit varmasti arvata, en syö koskaan julkisista tiloista ostettuja irtokarkkeja.
Usein tulee vastaan ties mitä kylmätuotteita jossain leipähyllyssä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luuseri
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinä, näin kerran Prismassa kun vanha papparainen otti sormillaan karkkilaatikosta karkin suuhun. En jäänyt katsomaan söikö vai laittoiko takaisin laatikkoon. Papparaisen vieressä ja ympärillä oli muitakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kaupassa oli asiakkaan lattialle jättämä ostoskori tuotteineen monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku todella , erityisesti näin korona-aikana, kauppojen irtokarkkeja?
Nämä ovat kyllä varsinaisia tautipesiä, avoimet luukut ja väkeä ramppaa kaiken päivää ohi pöllytellen saastojaa ja ysköksiään astioihin.
Pikkupiltit limaisine näppeineen lipikoivat kielillään satunnaisesti karkkeja ja laittavat ne tämän jälkeen limaisina takaisin astioihinsa.
Muutkin ihmiset paskaisine käsineen kourivat käsillään karkkeja astioista, kun eivät pölkkypäisyyttään ymmärrä käyttää ottimia.
Ja sitten nämä tuuliviirit, jotka eivät osaa päättää. Otetaan ja laitetaan takaisin läträten päämäärättömästi karkkien kansaa kuin vähä-älyiset.
Kuten tekstistäni voit varmasti arvata, en syö koskaan julkisista tiloista ostettuja irtokarkkeja.
Entäs leipomotuotteet, ne ovat avonaisisssa hyllyissä tai lokeroissa keräämässä kaikki ilmassa leijuvat pöpöt ja jotkut ottavat niistäkin paljan sormin ja valikoivat vaihtavat.
Älkää ostako niitä lihottavia karkkeja senkin punkerot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kaupassa oli asiakkaan lattialle jättämä ostoskori tuotteineen monta päivää.
Mulle kävi näin, kun olin taaperon kanssa kaupassa. Kori täynnä tavaraa kun tyttö sanoo että kakkahätä. Kori jää siihen ja me pikavauhtia vessaan. No siinä sitten vierähti jonkun aikaa, lapsen vessaläynnit joskus kestää. Kun päästiin takaisin marketin puolelle niin koria ei löydy mistään.
Aiemmin otin kaupassa sen perässä vedettävän ostoskorin. Niissä on sellainen valitettava ominaisuus, että perässä täryyttäessä tavarat liikkuvat ja voivat tippua korista. Kerran kuulin kun ostoksia tippui korista lattialle ja aloin hieman uudelleenjärjestelemään ostoksia, että paremmin pysyisivät paikallaan. Jälkeenpäin välähti mieleen, että muistiko ottaa ne hyllylle pistämäni tuotteet vain jätinkö ne sinne... No, sen jälkeen olen ottanut suosiolla kärryt.
Vierailija kirjoitti:
Minä marssin tuossa tapauksessa kaupasta ulos ja en osta muitakaan tuotteita
Lappaatko useinkin karkkia pussin täyteen ja jätät hyllyyn?
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea on lapata karkkia pussiin, jos ei aio ostaa niitä?
Miksi ihmiset varastavat? Miksi ihmiset tappavat? Miksi ihmiset sotkevat paikkoja?
Paljon on ihmeteltävää.
Irtokarkkilappaaja voi olla tyyppi, joka on kieltänyt itseltään karkit, mutta sortuu laarin edessä. Onnistuu sitten kuitenkin jättämään karkit hyllyyn. Tämä vain esimerkkinä, ei puolusteluna.
Jotkut neuvovat himoshoppaajia täyttämään nettikaupan ostoskorin täyteen ja sitten klikkaamaan itsensä ulos ennen kuin menevät kassalle asti. Voi olla samanlaisesta ilmiöstä kyse irtokarkkien kohdalla.
Näinpä. Olen sanonut tälläisen mamman lapsille että komentaako äiti kotona kun tavaroita ei laiteta paikoilleen kun äiti nyt jätti juuston tähän. Joka kerta suututtu.