Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihdoin raskaana: onkin tuulimuna

Vierailija
09.09.2022 |

Vihdoin olen pitkin ivf hoitojen jälkeen raskaana. Mutta nyt on vahva epäily tuulimunasta. Viikon kuluttua uusi uä.

Miten nämä hoidetaan? Kokemusta? Olen kuullut että joutuu olemaan viikkoja jonossa Naistenklinikalle ennen keskeytystä ja miten siellä se hoito menee? Jäädäänkö sairaalaan vai kotona cytotec?

Kiitos kaikista kokemuksista. Olen niin rikki ja töihin vaan pitäisi lähteä tästä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla löysin liikaakin tietoa aiheesta ja en ollut ennen tätä avausta kuullut koko termiä.

Kokeile sinäkin googlea AP.

Vierailija
2/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei rytmimuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko viikkoja? Itselläni oli myös ivf-alkuinen raskaus jota epäiltiin tuulimunaksi. Uusintaultrassa viikon päästä kaikki hyvin. Eka ultra oli vain liian aikaisin (mulla oli pientä vuotoa jonka vuoksi menin). Ehdin kyllä itsekin olla siinä välissä ihan rikki, en tajunnut että tällainen oli edes vaihtoehto. Mutta se on. Itselläni oli muistaakseni viikkoja 5+ kun oli eka ultra ja 6+ tokassa. Päiviä päälle en muista.

Vierailija
4/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulimuna eli lima utuun (sanamuunnos).

Vierailija
5/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ulina... muut.

Vierailija
6/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko viikkoja? Itselläni oli myös ivf-alkuinen raskaus jota epäiltiin tuulimunaksi. Uusintaultrassa viikon päästä kaikki hyvin. Eka ultra oli vain liian aikaisin (mulla oli pientä vuotoa jonka vuoksi menin). Ehdin kyllä itsekin olla siinä välissä ihan rikki, en tajunnut että tällainen oli edes vaihtoehto. Mutta se on. Itselläni oli muistaakseni viikkoja 5+ kun oli eka ultra ja 6+ tokassa. Päiviä päälle en muista.

Samat viikot kuin sinulla. Minulla raskausviikot ei nouse clearblue testissä ja kävin siksi ultrassa.

Raskausoireet lieventyneet.

Ap

Vierailija
7/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettamalla löysin liikaakin tietoa aiheesta ja en ollut ennen tätä avausta kuullut koko termiä.

Kokeile sinäkin googlea AP.

Tässä Ap kysyy KOKEMUKSIA.

Vierailija
8/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, kiinnostaisi kuulla joutuuko yleensä kaavintaan vai onnistuuko cytoteceilla

Kyllä ottaa päähän. Miksi minä? Miksen minä - onhan tätä muillakin varmasti, mutta tuntuu niin väärältä.

Ap

Vierailija
9/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,tsemppiä. Ei se elämä ilman lastakaan takuulla huono ole. Joskus vaan pitää luovuttaa.

Vierailija
10/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se vielä iloksi muuttua! Jos vaikka viikonlopun aikaan teet uuden testin ja viikot olis noussu???

Vierailija
11/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin varmuuden vuoksi yksityisellä ultrassa rv 9 ja ultrassa näkyi vain ruskuispussi. Rv 11 oli kaavinta keskussairaalassa. Ei ollut mitään raskausoireita paitsi menkat jäi pois ja testi oli +. Mutta näin oli ekassakin normaalissa raskaudessa.

Tuulimunan jälkeen kesti 1,5 vuotta tulla taas raskaaksi. Kaikki meni onneksi loppujen lopuksi hyvin.

Vierailija
12/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs perhe halusi vauvan ja kymmenen vuotta yrittivät. Luonto hoitaa joskus. Jos on vaikea tulla raskaaksi voi taustalla olla sairaat geenit. 

Tämä perhe sai sairaan  vauvan. Raskas tilanne. Ihana vauva vaatii hoitoa joka minuutti. 

Vierailija
13/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ei rytmimuna.

Mietinkin otsikon nähdessäni että kauankohan menee ennen kuin joku alkaa yhtä vitsikkääksi kuin ylläolevan kirjoittanut. Huimat 4 minuuttia se vei.

Vierailija
14/14 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulen viemää, hyvä leffa!