HEHEE.. Ootteko muutes huomannu et aina vaan yksille ja tietyille naisille sattuu sellaset miehet, jotka ovat;
a) Sikoja renttuja
b) Naistenhakkaajia
c) Juoppoja
Mulla yks tuttu, jolle AINA sattuu tällanen poikaystävä. Sitten valitellaan jälkeenpäin. Semmosen kolmen tapauksen jälkeen tuijottelisin jo peiliin..
Kommentit (41)
siksi ajatellut niin koska olen jo tottunut vaikeuksiin ja uskonut et mulla kyky kestää kaikki paska. Nyt olen luopunut tästä ajattelusta. Yritän tunnistaa rajani enkä anna kohdella itseäni huonosti.
kuulostanko vielä kaveriltasi?
Minusta sen yleensä huomaa ihmisestä. Ehkä et vaan pidä liian kilteistä ja " nyssyköistä" tyypeistä?
Ei merkitystä niinkään sosiaaliluokasta. Mutta ulkonäkö kriteerejä on. Kasvoista ei tarvitse olla kummoinenkaan, mutta vartalon oltava ehdottomasti hoikka.
Miehen oltava jotenkin kovan oloinen ja yläpuolellani. Haluan että mies hallitsee minua jollain asteella, muuten kyllästyn todella nopeasti.
Minua ei ole yleensä jätetty, olen itse lähtenyt suhteista.
En haluaisi mitään istumatyötä tekevää nössöä vaan raavaampaa miestä.
Vierailija:
Minusta sen yleensä huomaa ihmisestä. Ehkä et vaan pidä liian kilteistä ja " nyssyköistä" tyypeistä?
Luullaan, että kiltti ei voi olla vahva. Kun oikeasti ne väkivaltaiset " kovikset" ovat niitä heikkoja ongelmakimppuja.
mutta mies liian vähän fyysinen. Ei esim jaksa juosta yhtä kauan kuin minä jne. Haluan että mies on minua vahvempi ja voimakkaampi.
Olen kova manipuloimaan miehiä ja saan yleensä heidät käyttäytymään mieleni mukaisesti.
Olen myös semmoinen ettei vanhat ukot unohda minua, monet vaalivat muistoani. Tää oikeesti aika hassua. Kertovat etteivät voi unohtaa jne. Itse taas en luo heihin enää silmäystäkään, ärsyttää vain.
Täähän hauskaa, olis kiva kun joku oikeesti ratkasis arvoitukseni
yritän ottaa oppia tuosta kirjoituksestasi ja painaa sen mieleeni.
Olen yrittänyt muutenkin nyt opetella katsomaan ihmisen sisälle ja etten arvioisi ihmistä ulkokuoren mukaan. Näin on tapahtunut ennen. En ole vaivautunut tutustumaan nössöihin lainkaan. Olen ajatellut heidän olevan kuolettavan tylsiä ja alapuolellani. Haluan tämän asian muuttaa itsessäni. Haluan laajentaa ajatusmaailmaani ja ihmissuhteitani, haluan jotain uutta siis.
vain yhdelle ja tietynlaisille...
Olemmeko siis samannäköisiä vai saman oloisia? Minkälainen tyyppi se siis on jolle näin käy?
Olin oikea renttumagneetti. Mutta sitten joku vain napsahti päässäni, ettei ikinä enää. Tajusin, etten voi muuttaa niitä ja niiden kanssa en voi koskaan elää tavallista ja " normaalia" elämää, jota kuitenkin loppujen lopuksi kaipasin vaikka toisin luulin. Toivon, että osaisin kasvattaa tyttäreni niin, ettei tee samaa virhettä kuin minä! Onneksi hänen isäkseen ei tullut renttua.
Mulle ei ole vielä noin käynyt vaikka mieleni onkin aika paljon muuttunut. Luulen ettei ne tavalliset miehet ihastu muhun, vain rentut.
Mutta en todellakaan ihastunut renttuihin! Ja löysin hyvän miehen itselleni.
Sä et kuulukkaan tähän ihmistyyppin lainkaan mikä ihastuu renttuihin. Siitähän tässä oli juuri kyse. Et miksi ihastutaan renttuihin jne.
Vierailija:
Eivätkä " tajua" lähteä koska ehkä ajattelevat ansaitsevansa huonoa kohtelua tai sitten luulevat että saavat turpaan ihan omaa syytänsä koska tekevät jotain väärin.
Aika usein rentuilla on naisystävänä ns " kiltin tytön syndroomasta" kärsivä nainen.
Minut pelasti se, kun vihdoin jossain vaiheessa älysin, että mun ei tarvi antaa seksiä heti parin viikon tuttavuuden jälkeen. Ja johan alkoi karsiutumaan jyvät akanoista. Joku poika ihan suuttui, kun en kuulemma IKINÄ anna. Ja oli tunnettu kolme viikkoa. Se siitä sitten lähti, ja tajusin, että halusi vain seksiä. Aiemmin en ollut uskaltanut pihdata, joten nyt jälkikäteen täytyy myöntää, että multa sai helposti. No, kuka kunnollinen mies sellaisen naisen itselleen huolis.
Sinun elämäntarkoituksesi on jättää, hylätä miehiä! ÄLÄ OIKEESTI KUULE VALITA!
Miten mun elämäntehtävä on jättää ja hylätä miehet? Juurihan kerroin et en ole seurustellut viiteen vuoteen. Ja nyt kun oli tämä viritys, se ei ollu seurustelua siis, ja loppui koska mies halusi pelkän seksisuhteen.
Muistaakseni en ole valittanut missään kohtaa elämästäni, olen hyvin tyytyväinen olotilaani ja elämääni. En ole haku päällä, et voisko toi olla se oikea, tai toi.
Kunhan vaan toin itseni peliin kun ap:n alotus oli just sitä miten mun elämä mennyt. Ihan kiva ois siihen saada vastaus. Mut ei kyllä ollut valittamisesta kyse tai siitä et haluan tuohota miehet.
Kiva ketju, tää voi lisätä mun itsetuntemusta.
Ja totta, itsetunto on huono ja varsinkin juuri miesasioissa. Itsetunto äitinä taas on vahva. Eli se vähän vaihtelee asian mukaan.
" Miehen oltava jotenkin kovan oloinen ja yläpuolellani. Haluan että mies hallitsee minua jollain asteella, muuten kyllästyn todella nopeasti. "
----Tässä lausessa jo sanot suoraan, että karsit kunnon miehet pois vaihtoehdoista. Kunnon mies ei ole " kovan oloinen ja toisen yläpuolella" !!!!
Miksi kyllästyt tasa-arvoisessa suhteessa? Miksi miehen pitää olla kovan oloinen?!
" En haluaisi mitään istumatyötä tekevää nössöä vaan raavaampaa miestä. "
----Tässä toinen ennakkoluulo. Ajattelet, että kaikki istumatyötä tekevät ovat nössöjä? Mikä on sinulle nössö? Mikä on sinulle raavas mies?
" Minulla oli tässä juuri tosiaan yksi suhde viritteillä,
mutta mies liian vähän fyysinen. Ei esim jaksa juosta yhtä kauan kuin minä jne. Haluan että mies on minua vahvempi ja voimakkaampi."
---Eli haluat, että miehen täytyy olla sinun yläpuolellasi.
" Olen kova manipuloimaan miehiä ja saan yleensä heidät käyttäytymään mieleni mukaisesti. "
---Mutta silti haluatkin olla heidän yläpuolellaan?!
" Olen myös semmoinen ettei vanhat ukot unohda minua, monet vaalivat muistoani. Tää oikeesti aika hassua. Kertovat etteivät voi unohtaa jne. Itse taas en luo heihin enää silmäystäkään, ärsyttää vain."
---Tämä teksti kertoo sekin sinusta aika paljon. Nautiskelet ajatuksella, että miehet muistelevat ihanuuttasi, mutta sinua ei kiinnosta piiruakaan.
Minun nopea yhteenveto ongelmastasi on: jostakin syystä et halua tasa-arvoista suhdetta. Miksi haluat, että mies on yläpuolellasi? Miksi haluat manipuloida miehiä ja " saada käyttäytymään haluamallasi tavalla" ? Eikö tasa-arvoinen suhde, tasaveroinen kumppani ole kiinnostavaa? Oliko vanhempiesi suhde samankaltainen (isä äidin yläpuolella ja äiti pystyi käyttämään valtaansa vain manipuloimalla ja vedättämällä isää?)
kun ei alakaan riidellä siihen vanhaan tuttuun tapaan = uhkaile, karju, käy käsiksi. Jos hän yrittää keskustella asioista, se onkin selkärangattomuutta ja saivartelua.
Kiltteys ei ole selkärangattomuutta, vaikka jotkut niin ajattelevat.
Ap, karun näköisiä " raavaita ja ei-nössöjä" , mutta kilttejäkin miehiä on olemassa. Minun mieheni esimerkiksi on tatuoitu, lävistetty, parrakas, iso mies. Mutta lempeämpää, kiltempää ihmistä saa hakea!
41
Kirjoituksesi oli hyvä!
Näitä asioita minun syytä pohtia ja kunnolla. Kiitos ajatuksistasi!
Nuo taisivat olla kaikki minun kirjoituksiani mitä lainasit.
Totta taitaa olla etten pysty tasa-arvoiseen suhteeseen, se mikä siihen syynä, onkin hyvä saada selville.
Yleensä miehet ovat siis olleet myös älyllisesti alempana minua ja se saa kiinnostukseni loppumaan ja se, et useat miehet haluavat vain miellyttää minua. En pidä siitä.
Nuo ajatukseni ovat niitä, millaisia minulla ollut aiemmin, nyt yritän muuttaa ajatusmaailmaani paremmaksi. Luulen et mielessäni on vääristymiä ja on hyvä, että niistä minulle huomautetaan. Itse en niitä aina huomaan.
Se miksi en pysty arvostamaan tarpeeksi miestä joka ei pärjää minulle fyysisesti esim. juoksu, on varmaankin se et odotan miehen menevän ohitseni tai ainakin pysyvän rinnallani vaikka pelkällä sisulla, jos ei kunto riitä. Koen siis jos rasittuu nopeammin, et hänellä ei ole sisua.
Ehkä en niinkään enää nykyään kaipaa tuota et mies hallitsee minua, mutta miehessä on kyllä ehdottomasti oltava karismaa. En ole tavannut kovinkaan montaa jolla sitä oikeasti olisi.
Ja tuo ajatus et vanhat ukkoni minua ajattelevat ei ole omaa mielikuvitustani, vaan ovat itse kertoneet minulle asiasta. Sanovat etteivät ole löytäneet toista kaltaistani. Ja tämä aika usein liittyy seksiin.
Olenkin ajatellut näin, et haluan ensin muuttaa ajatusmaailmani tai löytää oikean ajattelun ennenkuin alan suhteeseen.
Eli en lainkaan pidä itseäni syyttömänä. Uskon että syytä minussa paljon.
Olen myös aiemmin ollut suunnattoman mustasukkainen ja se vienyt minut todella kuohuviin vesiin. Ehkä senkin takia pelkään päästää tunteeni valloilleen.
Hyvä! Sinulla on selvästi halu ymmärtää käytöstäsi ja muuttaa sitä. Ole valmis ottamaan vastaan kritiikkiä ja pohtimaan asiaa eri kanteilta. Loistavat lähtökohdat muutokselle!
" Totta taitaa olla etten pysty tasa-arvoiseen suhteeseen, se mikä siihen syynä, onkin hyvä saada selville."
---Iso syy voi todellakin olla lapsuuden miehen- ja naisen malleissa. Lapset usein tostavat huomaamattaan vanhempiensa tapoja, niitä huonojakin. Ne ovat lapsille tuttuja ja siksi turvallisia käyttäytymismalleja. Itsekin huomaan toistavani äitini heikkoja kohtia, täytyy oikein taistella, että pystyy reagoimaan joihinkin asioihin toisin (kuin mitä olen tottunut näkemään äitini reagoimana)
" Yleensä miehet ovat siis olleet myös älyllisesti alempana minua ja se saa kiinnostukseni loppumaan ja se, et useat miehet haluavat vain miellyttää minua. En pidä siitä."
---Sanon suoraan: uskon, että sinulla on huono itsetunto. On turvallisempi, helppo vaihttoehto valita älyllisesti heikompitasoisia ihmisiä kuin tasa-arvoisen kumppanin. Ressukkaa on helppo pitää " liekassa" seksin tai henkisen manipuloinnin avulla. Tasa-arvoinen, kunnollinen mies ei sellaiseen suostu. Älä lankea sellaisiin miehiin, jotka palvovat maata jalkojesi alla, niissä on jotain mätää. Kiinnostu sellaisista miehistä, jotka esittävät mielenkiintoa, mutta eivät heittäydy jalkoihisi.
" Se miksi en pysty arvostamaan tarpeeksi miestä joka ei pärjää minulle fyysisesti esim. juoksu, on varmaankin se et odotan miehen menevän ohitseni tai ainakin pysyvän rinnallani vaikka pelkällä sisulla, jos ei kunto riitä. Koen siis jos rasittuu nopeammin, et hänellä ei ole sisua."
---Hmm....tietysti tässä tulee esiin se, että haluat miehen olevan liikunnallinen. Sellaista siis kannattaa katsella. Mutta jos mies ei ole yhtä liikunnallinen kuin sinä, se ei tarkoita, että hän olisi heikompi kuin sinä. Ehkä hän kantaa pesukoneen kolmanteen kerrokseen helposti tai avaa sinulle tiukan pikkelssipurkin ihan noin vaan? Sisua ja voimakkuuttakin on monenlaista.
" Ehkä en niinkään enää nykyään kaipaa tuota et mies hallitsee minua, mutta miehessä on kyllä ehdottomasti oltava karismaa. En ole tavannut kovinkaan montaa jolla sitä oikeasti olisi."
---Tämän ymmärrän erittäin hyvin. Miehessä täytyy minunkin mielestäni olla karismaa, jonkinlaista raakaa miehekkyyttä, mutta myös sitä nallekarhumaisuutta ja kiltteyttä. Etsi miestä, jossa näet molempia...sellaisiakin kun on :)
" Ja tuo ajatus et vanhat ukkoni minua ajattelevat ei ole omaa mielikuvitustani, vaan ovat itse kertoneet minulle asiasta. Sanovat etteivät ole löytäneet toista kaltaistani. Ja tämä aika usein liittyy seksiin."
---Totta varmasti (onhan meillä muillakin tuollaisia, mutta niistä ei juuri puhella), mutta tapa jolla kerroit asiasta, paljasti sen, että olet hitusen riippuvainen noista ajatuksista, että VIELÄKIN sinua palvotaan ja että sinua ei KIINNOSTA. Mutta mietipä, missä rimasi on miesten suhteebn ollut? Jos hyppää sänkyyn aikamiespojan tai ressukan (tai muuten heikoilla olevan ihmisen) kanssa, voit olla takuuvarma, että suht´ tavallinenkin nainen jättää tulijäljet heidän sieluunsa ikuisiksi ajoiksi. Taas: kunnollinen mies ei anna itseään riepottaa noin kuin sinäö olet tehnyt, eivätkä he myöskään jää laumoittain kuolaamaan pelkän seksin perään. Toki ehkä haikeina muistelevat...mutta ;D
" Olenkin ajatellut näin, et haluan ensin muuttaa ajatusmaailmani tai löytää oikean ajattelun ennenkuin alan suhteeseen."
----Oikeaa ajattelua!! Petaat hyvää tulevaisuutta itsellesi :)
" Olen myös aiemmin ollut suunnattoman mustasukkainen ja se vienyt minut todella kuohuviin vesiin. Ehkä senkin takia pelkään päästää tunteeni valloilleen."
---Tämä kielii myöskin siitä, että suhteesi eivät ole olleet tasa-arvoisia ja luottamuksellisia. Kun löydät luotettavam. lempeän, tasaveroisen miehen, uskon että mustasukkaisuuskin on mennen talven lumia.
Hyviä pohdintoja ja onnea etsintään!
t.41, joka on itsekin joskus joutunut samanlaisia omalla kohdallaan miettimään
olen aika itsekäs, tosin yritän peittää sitä. En suostu aina auttamaan jne.
Tämä ei ainakaan minun kohdallani ole oikea syy.