Elisabeth kuningattarena koko ikäni
No melkein. Hän astui tehtäväänsä 1952, olen syntynyt 1946. Kansakoulun ope vei meidät omalle puolelleen katsomaan Margaretin mustavalkoisia häitä.
Ja se vaalipäivä on hyvin muistissa kun Kekkonen valittiin. Radio oli meillä hyvin harkitusti päällä mutta silloin isäkin istui pirtissä keskellä päivää ja kuunteli radiota.
Kommentit (26)
Kuulostaa raskaalta larpata kuninkaallista noin pitkään, mutta kukin tyylillään.
Surullista kun tämä aikakausi päättyy. Charlesista tulee epäilemättä hyvä kuningas mutta Elisabet on jotenkin ollut mun esikuva. Vaikka en ole edes britti. Olen ihaillut sitä aina.
On kyllä outoa. Mun isovanhemmat ovat olleet pieniä lapsia kun Elisabet nousi valtaan. Eli siis edes mun vanhemmat ei ole eläneet aikaa kun Elisabet ei olisi kuningatar. Ja epäilen että isovanhemmatkaan kunnolla muistaa aikaa ennen Elisabetia. Hassu ajatus.
Elänyt erittäin mielenkiintoisen elämän. Ei tuollaista koe kukaan muu enää ikinä. Pääsee rakkaan miehensä luokse. Monesti pitkään yhdessä olleet kuolevat myös peräjälkeen lyhyellä välillä.
Tuo on minusta huono vitsi.Vai etkö katsonut uutisen päiväystä?