Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit huolissaan kuningatar Elisabetin, 96, terveydestä perhe matkalla paikalle

Vierailija
08.09.2022 |

Kommentit (1235)

Vierailija
181/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sureta mua pätkääkään. Yltäkylläisyydessä ja luksuksessa ja paaponnassa ja palveltavana koko elämänsä elänyt, ilman että olisi mitään sen eteen tehnyt tai sen ansainnut. Olisi mennyt edes töihin, eikä elellyt työssä raatavien selkänahasta revityllä panostuksella. Osaakohan edea hävetä? Tuskin osaa edes perunoita keittää itse. Mahtaako edes olla tarvinnut prsettään itse pyyhkiä.

Niinkö. Oletko itse elänut sotaa käyvässä maassa kuten Elisabet toisen maailmansodan aikaan? 25-vuotiaana kuningattareksi?

Miljoonat ihmiset ovat eläneet sotaa käyvissä maissa ja miljionat elävät tälläkin hetkellä. Onko se syy nostaa ketään jalustalle?

Kysyy tyyppi joka ylistää marinia..

EVVK VKK.

Vierailija
182/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modelle tiedoksi. Kuningatar EI ole kuollut. Keskustelu on asiaton ja jos se ei kohta poistu alan spämmäämään palstalla kiellettyjä aiheita.

Kyllä nyt pelottaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hartsa menossa? Vai ehtivätkö jo Losiin vai ovatko vielä Euroopan turneella. 

Vierailija
184/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry ja meghanki menee sinne!! 

MeAgain varmaan vetää huomion itseensä tässäkin tilanteessa..

Kuningattaren elämän yksi raskaimmista koettelemuksista oli hänen puolisonsa hautajaiset.

Meghan perui osallistumisensa hautajaisiin viime tipassa ja kuningatar oli kuulemma huokaissut helpotuksesta, että luojan kiitos, se nainen ei tule!

Toivottavasti "Mexit-baby" ymmärtää olla tunkematta itseään kuningattaren kuolinvuoteelle ellei kuningatar erikseen toivo sitä.

Eiköhän hän ymmärrä. Hän on kuitenkin kuningattaren lapsenlapsen äiti, joten on luonnollista, että hän tulee perheensä kanssa Englantiin.

Harry ja William ovat kuningattaren lapsenlapsia.

Vierailija
185/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota liikennemerkkiä korjataan?

Vierailija
186/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan siellä pappia jo paikalla? Nuo liveseurannan autot, keitähän kaikkia siinä menee?

Varmasti on. Elisabet on syvästi uskovainen.

Vierailija
187/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo kuninkaalliset voisi päättää tuohon Elisabethiin? Samoin Kalle-Kustaa Korkilta voisi ottaa kruunun jo pois. Ihan turha äijä.

Vaikuttaako kuninkaallisten oleminen sinuun jotenkin, muuttuuko jokin jos Englanti vaihdettaisiin tasavallaksi

Kaivattu tasa-arvo kansalaisten välillä toteutuu tuolta pieneltä osin kun tuollaiset syntyperän mukaan saadut erityisasemat lopetettaisiin.

Tuo olisi vain pieni askel, mutta kuitenkin oikeaan suuntaan.

Vierailija
188/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nyt vakava, koska parlamentti keskeyttänyt istunnon ja Canterburyn arkkipiispa antanut lausunnon. Nämä tahot saattavat tietää enemmän. Tuore pääministeri tuskin pikku terveyshuolia kommenttisi.

Vierailija
189/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me joudumme poistumaan täältä kuka milloinkin. Tietysti se on SUURI asia kun Englannin kuningatar poistuu keskuudestamme joskus. 

Vierailija
190/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSEI TÄTÄ POISTETA!!!??? MODE HALOO ILMOITETTU JO MONEEN KERTAAN!!!!!!!

PIRUKO SINUA RIIVAA?

Vierailija
191/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Megain huomenna "Ellu se itki kuinka Ellu rakasti mua ja sit mä sanoin että mä oon niin mahtava ku kuka muu ghettosta on noussut prinse.. kuningattareksi ku mä ja sitten kiinastakin soitettiin mulle että koko maa juhlii kuinka upee mä oon ku mä oon täällä ja tää on kiinalaisille suurempi hetki ku maon valtaannousu ku mä oon niin upee."

Tee palvelus koko maailmalle ja jätä Meghanin purkaus lukematta.

Jos kukaan ei seuraa turhia julkkiksia, eivät he lopulta enää pysy pinnalla.

Jätän sinut ja kaikki meghan spämmisi huomioimatta. Tosin näytät pystyvän spämmimään vaikka yksinäsi tuhansia sivuja kaunaasi meghania kohtaan mutta oletkin jollain lailla pahasti nyrjähtänyt yksilö. 

Vierailija
192/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan siellä pappia jo paikalla? Nuo liveseurannan autot, keitähän kaikkia siinä menee?

Varmasti on. Elisabet on syvästi uskovainen.

Tuleekohan enkeli vastaan ja hakemaan Ellun? Kuolevat sen vastaanottajan ja noutajan kuulemma näkevät.

Vierailija
193/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarlesistako kuningas vai? Vai joutuuko Ville kuninkaaksi tai pääseekö. No lapset on pieniä joten varmaan isäukko .

Vierailija
194/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBC One has suspended regular programming after the announcement about the change to the Queen’s health.

The broadcaster is airing a BBC News Special, which will be followed by the planned BBC News at Six.

Presenter Huw Edwards is wearing a dark suit, white shirt and black tie, in accordace with the BBC’s dress code for when a member of the royal family dies.

Vierailija
195/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kuollut jo ja nyt odotetaan vain, että saadaan sanoa, että kuoli 9.9.22. Hieno päivämäärä

Vierailija
196/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on nyt vakava, koska parlamentti keskeyttänyt istunnon ja Canterburyn arkkipiispa antanut lausunnon. Nämä tahot saattavat tietää enemmän. Tuore pääministeri tuskin pikku terveyshuolia kommenttisi.

Tietenkin on. Hän ku o l. ee varmasi vuorokauden sisällä. 

Vierailija
197/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olemme samanarvoisia ison Herran edessä. 

Vierailija
198/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putinin myrkky?

Trussin myrkky ennemminkin.

Vierailija
199/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän olisi tapahtunut jos hän olisi kuollut silloin kun B. Johnson oli jo eronnut pääministeriydestä eikä se nainen vielä valittu? 

"Se nainen" toki oli jo valittu ennen kuin Borikselle myönnettiin ero. 

Vierailija
200/1235 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry ja Meghan ovat matkalla, toivottavasti Meghan ei järjestä mitään mediashowta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan