Lääkärit huolissaan kuningatar Elisabetin, 96, terveydestä perhe matkalla paikalle
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009056915.html
Kuningattaren aika on tullut?
Kommentit (1235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Meghan ovat matkalla, toivottavasti Meghan ei järjestä mitään mediashowta.
Toivottavasti Charles siivoaa kuninkaana tuon epäkelvon miniänsä pois kaikesta kuningasperheeseen liittyvästä.
Eiköstä hällä oo se oma muijakin tavallista rahvasta ja tavat sen mukaiset. Toidia siniverisiä pitäs vaan kuninkaallisten naida niin säilys rotu puhtaana ja hyvät tavat kunniassa.
Camilla on kyllä aatelinen, ei korkea-arvoista aristokratiaa, mutta kuitenkin. Hyvästä kodista.
Camilla ei ole omaa sukuaan aatelinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Meghan ovat matkalla, toivottavasti Meghan ei järjestä mitään mediashowta.
Toivottavasti Charles siivoaa kuninkaana tuon epäkelvon miniänsä pois kaikesta kuningasperheeseen liittyvästä.
Eiköstä hällä oo se oma muijakin tavallista rahvasta ja tavat sen mukaiset. Toidia siniverisiä pitäs vaan kuninkaallisten naida niin säilys rotu puhtaana ja hyvät tavat kunniassa.
No ei se nyt kyllä ihan mitään tavallista rahvasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se kuningatar kitua vuoteen omana vielä vuosia. Ikää 96 vuotta ja oma äitinsä eli 101-vuotiaaksi.
Luojan kiitos Kuningattarella ei ole suomalaista vanhustenhoitoa kiusanaan.
Vierailija kirjoitti:
Asun Englannissa. Tunnelma ja tämänhetkinen sää sopivat hyvin yhteen: jyrisevä ukkonen, koka ikäänkuin pidättää silloin tällöin henkeään. Luonto, ihmiset, koko maa pysähtyy, odottaa, pidättää henkeään.
Tämä on aika kaameaa.
Ei ole kyllä ihan tervettä enää tuollainen ajattelu. Luonto ja ihmiset ja elämä ei kyllä mihinkään ole pysähtyneet eivätkä pysähdy vaikka meinaisi kuolla tai kuolisi kuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camilla on kyllä aatelinen, ei korkea-arvoista aristokratiaa, mutta kuitenkin. Hyvästä kodista.
Camillan äidin isä oli ashcomben baroni.
Vierailija kirjoitti:
Asun Englannissa. Tunnelma ja tämänhetkinen sää sopivat hyvin yhteen: jyrisevä ukkonen, koka ikäänkuin pidättää silloin tällöin henkeään. Luonto, ihmiset, koko maa pysähtyy, odottaa, pidättää henkeään.
Tämä on aika kaameaa.
Ei olekaan ihan hiljanen ja helppo lähtö kun luonnonvoimatkin myllertää tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisabet on mun neljästoista serkku. Onko täällä muita etäisiä sukulaisia seuraamassa?
Kyllä, kaukainen sukulainen olen.
Miltä tuntuu olla kuninkaallista sukua?
Lähes koko Eurooppa on kaukaista sukua kuningattarelle. Olet todennäköisesti itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Meghan esti Lilyä ja Archieta tuntemasta Kuningatarta ja Phillippiä. Ei Archielle muistoja tullu. Ja nytkin jätti lapset toiseen maahan, lennätetäänköhän ne hautajaisiin, Harry ehkä jää Britanniaan....
Ettekö te Meghanhullut voisi pysyä asiallisessa haukkumisketjussanne, tämä voisi keskittyä kuningattareen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisabet on mun neljästoista serkku. Onko täällä muita etäisiä sukulaisia seuraamassa?
Hyvältä. Olen kuin Hyacint Bucket.
Netflix series
Megan, me me me me me and queen's death. And me.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika kaameaa.
Voin kuvitella että on aika erikoinen tunnelma.
Musta on mielenkiintoista sitten nähdä miten alkaa kuningashuoneessa tavat muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camillan äidin isä oli ashcomben baroni.
Mutta Camilla ei ole aatelinen. Aateluus ei periydy äidin suvusta. Jos periytyisi, olisi aatelisia järjetön määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika kaameaa.Ei ole kyllä ihan tervettä enää tuollainen ajattelu. Luonto ja ihmiset ja elämä ei kyllä mihinkään ole pysähtyneet eivätkä pysähdy vaikka meinaisi kuolla tai kuolisi kuka.
Nyt ei olekaan kyse ihan tavallisesta virtasesta tai korhosesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes koko Eurooppa on kaukaista sukua kuningattarelle. Olet todennäköisesti itsekin.
Kaikki ihmiset ovat sukua keskenään kun tarpeeksi pitkälle mennään.
Täältä voi seurata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännittävää! Sitä voi olla sukua monellekin kuninkaalliselle sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika kaameaa.Ei ole kyllä ihan tervettä enää tuollainen ajattelu. Luonto ja ihmiset ja elämä ei kyllä mihinkään ole pysähtyneet eivätkä pysähdy vaikka meinaisi kuolla tai kuolisi kuka.
Ei se nyt mitään sairastakaan ole, aina on tuntunut jotenkin merkitykselliseltä, jos jonkun kuninkaan kuollessa on vaikka ollut auringonpimennys tai mikä tahansa luonnonilmiö. Ei kukaan nyt oikeasti luule, että luonto reagoi ennusmerkein monarkin kuolemaan (no, keskiajalla kai vielä luultiin). Tunnelmasta siinä on kyse.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei hoideta sairaalassa? Vai onko jo ikä niin korkea että tehtiin DNR päätös jos tila huononee? Onko itse halunnu ettei hoideta, vaan hiipuu siellä Balmoralissa tai kotona? Kertokaa jos tiiätte? Kyllähän luulisi voivan hoitaa,vielä.
Eiköhän siellä Balmoralissa ole ihan sairaalatasoinen hoito huippulääkäreineen.
Ei ole. Ei siellä ole teho-osastoa. Kotisairaanhoito onnistuu kyllä, mutta ei tehohoito. Tuon ikäistä ei muutenkaan laitettaisi enää hengityskoneeseen, joten asiaa on turha jankata.
Eli on tehty hoitamattajättämispäätös. Ei tuota muuten voi tulkita. Phillipiähän hoidettiin sairaalassa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain AV:lla. Minä sentään olen vain tavallinen numeroani mainitsematon serkku tavis suomalaista ylhäis aatelistoa Te olette jo ihan muissa sfääreissä.