En vain osaa syödä aamiaista. Muita?
Juon vain maitokahvia. Olen tyytyväinen lounaaseen asti.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Herään 7:00 - syön ekan kerran jotain 15:00 (pieni välipala) - sitten hoidaan vielä omia hommia ja joskus 22:30 kunnon illallinen ja siinä se.
Tuo nyt on jo liikaa. Miten laiha olet?
Heti heräämisen jälkeen tulee huono olo, jos syön. Mieluiten 1-2 tuntia heräämisestä syön jotain. Koskaan ei ole pakottava tarve syödä aamiaista. Olen ollut tällainen aivan pikkulapsesta saakka, edes silloin en halunnut aamupalaa syödä ja päiväkodin aamupalahetki oli ikävää tuputusta.
On taas tässä ketjussa tyhmyys huipussaan. Sanoisin, että suuremmalta osin tämän ketjun kommentoijoista on rytmit pahasti pielessä. Todella. Eikä niin vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että on osaamisesta kiinni. Vai eikö sulla kädet ja suu toimi aamulla?
Juu no, ei maistu. Ap
Just näin. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.
Vapaassa maassa toiset syö, toiset juo ja kolmannet ovat ihan ilman mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään 7:00 - syön ekan kerran jotain 15:00 (pieni välipala) - sitten hoidaan vielä omia hommia ja joskus 22:30 kunnon illallinen ja siinä se.
Minulla 189cm ja 98kg - rasvaprosentti joku 16% oli viime mittauksessa. Ihan normi nuo arvot.
En minäkään osaa enää oikein. Joskus söin jotain pientä mutta nälkää ei vaan ole aamuisin enää. Juon liikaa kahvia senkin edestä. Jos olen yksin niin voi olla että syön jotain vasta iltapäivällä. Tiedän, tosi huono tapa.
Minun oli yksinkertaisesti pakko opetella syömään aamupalaa etten kuukahda työmatkalla tai töissä ensi tunteina. Joudun kyllä edelleen syömään aamulla jotain helposti nieltävää ja hampaiden pesu aamulla tuottaa äärimmäisen herkästi oksennusrefleksin. Laiha mies olen, vaikka syön muuten todella paljon (3500-4000 kaloria päivässä ja lähinnä rasvaista roskaruokaa ja sokeria).
En syönyt aamupalaa edes lapsena sen jälkeen kun siirryin päiväkodista esikouluun. Ei ole aamuisin nälkä niin miksi pitäisi pakkosyödä? Ei kiitos. Olen hoikka enkä ole joutunut ihmisille selittelemään miksen syö aamiaista. Mitä se kenellekään muulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään osaa enää oikein. Joskus söin jotain pientä mutta nälkää ei vaan ole aamuisin enää. Juon liikaa kahvia senkin edestä. Jos olen yksin niin voi olla että syön jotain vasta iltapäivällä. Tiedän, tosi huono tapa.
Mitä huonoa tuossa on? Ei sillä ole mitään väliä mihin aikaan vuorokautta syö, vaan sillä mitä ja kuinka paljon syö.
Ei sitä pakko ole syödä, vaikka kuinka kaikki tuputtaisivat. Itselleni riittää hyvin kahvi. Joskus saattaa leivänpalanenkin upota.
4 kuppia keitän kahvia 6:00 aikaan. En syö mitään. Lounas/ päivällinen sitten 15:00 ja illalla kahvin kanssa leipää. Syön siis tavallaan kerran vuorokaudessa kunnolla. Tämä sopii minulle todella hyvin. Olen onnistunut laihduttamaan 88->82 kg muutamassa kuukaudessa. Pituus 178 cm eli kilo vielä pois ja BMI on vihreällä ylärajassa. Jatkuva/usein syöminen lihottaa paljon helpommin kuin kerralla paljon syöminen. M37
Vierailija kirjoitti:
On taas tässä ketjussa tyhmyys huipussaan. Sanoisin, että suuremmalta osin tämän ketjun kommentoijoista on rytmit pahasti pielessä. Todella. Eikä niin vähääkään.
No kerro sinä se "oikea" rytmi. Perustele vielä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästöliekki täysillä,normaali syöminen lihottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla 189cm ja 98kg - rasvaprosentti joku 16% oli viime mittauksessa. Ihan normi nuo arvot.
Rasvaa aika paljon,voi olla proteiinin puutekin.
Sama juttu. Ei ole nälkä joten en koe ongelmaksi.
Ei se ole osaamisesta kiinni vaan siitä ettet syystä tai toisesta pysty syömään heti herättyäsi. Minun pitää odottaa vähintään pari tuntia heräämisen jälkeen ennen kuin syön tai voin olla varma että kärsin pahoinvoinnista loppupäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästöliekki on lihavien ihmisten tekosyy syödä jatkuvasti. Ja sitten ihmetellä miksei paino putoa vaan nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästöliekki on lihavien ihmisten tekosyy syödä jatkuvasti. Ja sitten ihmetellä miksei paino putoa vaan nousee.
Laihtuminen vaikeutuu jos ei syö tarpeeksi.