Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain osaa syödä aamiaista. Muita?

Vierailija
08.09.2022 |

Juon vain maitokahvia. Olen tyytyväinen lounaaseen asti.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Olen aamu-uninen ja vaikka mun pitää töihin itseni raahata, maha ei halua vielä herätä. Klo 13 aikaan syön lounaan, joka oikeastaan on aamupala, syön nimittäin silloin usein aamupalatyyppisiä ruokia kuten kaurapuuroa ja marjoja, smoothieta ja leipää tai munakasta.

Vierailija
2/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on osaamisesta kiinni. Vai eikö sulla kädet ja suu toimi aamulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kanssa yksi, joka ei toimisto/etätyöaamuina saa todellakaan upotettua muuta kun mustaa kahvia ja lasin vettä. Jos on maastopäivä, niin silloin on pakko yrittää syödä jotain aamullakin, yleensä koetan autossa saada nieltyä jotain.

Suolainen vielä jotenkuten menee, mutta jos pitäisi jotain makeaa koettaa syödä aamulla, niin tulisi varmaan saman tien ylös.

Vierailija
4/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla tulee huono olo jos syö aamulla, äitini kuuluu tähän ryhmään.

Vierailija
5/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla se syöminen tapahtuu aamulla kuin päivällä. Ei se mitään erillistä taitoa tarvi.

Vierailija
6/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on osaamisesta kiinni. Vai eikö sulla kädet ja suu toimi aamulla?

Juu no, ei maistu. Ap

Vierailija
7/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ollut täällä juttua viime viikolla viimeksi.

Jos et syö aamupalaa, niin ok, et syö. Jos syöt, niin ok. Teet niin kuin sinulle on paras.

Olet varmaan ihan aikuinen ihminen, joten muille ei tarvitse selitellä asioita.

Vierailija
8/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä. Aukaisen suun, pureskelen ja nielaisen. Refleksin omaista liikettä.

Vierailija
9/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt aamulla kuin teininä viimeksi ja pärjään oikein hyvin alkuiltaan saakka.

Vierailija
10/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ilmoituksesta.

Vierailija
11/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun joskus puolille päivin ja silloinkaan ei ole nälkä.

Vierailija
12/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aamupalan skippaaminen ei aiheuta holtitonta iltasyömistä ja painon nousua, niin sitä ei ole mikään pakko syödä.

Vierailija
13/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään. Olen aamu-uninen ja vaikka mun pitää töihin itseni raahata, maha ei halua vielä herätä. Klo 13 aikaan syön lounaan, joka oikeastaan on aamupala, syön nimittäin silloin usein aamupalatyyppisiä ruokia kuten kaurapuuroa ja marjoja, smoothieta ja leipää tai munakasta.

Minulla täysin sama. Olen iltaihminen, aamupala ei maistu koskaan, mutta iltapala aina.

Vierailija
14/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aamupalan skippaaminen ei aiheuta holtitonta iltasyömistä ja painon nousua, niin sitä ei ole mikään pakko syödä.

Mut haluun syödä illalla holtittomasti ja painaa enemmän!

Vierailija
15/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt aamulla kuin teininä viimeksi ja pärjään oikein hyvin alkuiltaan saakka.

Sitten vedetäänkin kaksin käsin kaikkea mitä kaapista löytyy,ei ihme että ihmiset niin lihavia nykyään, kun niin huonot ruokailu tottumukset.

Vierailija
16/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon aamulla pari mukillista kaffetta, syötävää ei tee mieli.

Tänään puuhailin pihalla jo heti kahvin jälkeen n.8.30. Kivaa kun on kaikenlaista tekemistä näin syksyllä. Niin ja siinä kahden aikaan sitten ruoka jo maistuikin. Sori, lipesin vähän aiheesta.😊

Vierailija
17/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja proteiinipatukka. Niillä mennään lounaaseen asti.

En ole koskaan välittänyt aamiaisesta. Esim. hotelliaamiainen on mielestäni yliarvostettu. Lähinnä tulee huono olo, jos syö kunnolla heti aamulla.

Kun lapset oli pieniä, niin aamulla meillä syötiin kunnolla puurot ja voileivät ym. Toinen nykyään aikuisista lapsista syö edelleen hyvän aamupalan ja toinen on kaltaiseni aamupalan skippaaja. Kaikki ollaan terveitä ja normaalipainoisia.

Pääasia lienee se, että paino pysyy normaalina ja olo hyvänä? Lasten kohdalla kannustan lievään pakottamiseen aamupalan suhteen, koska koulussa ei välipalaa saa, vaan lounas on vasta 3-4 oppitunnin jälkeen. Oppimiseen nälkä ei vaikuta positiivisesti.

Vierailija
18/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aamiaista ole pakko syödä heti kun herää, vaan sitten kun maistuu. Kunhan aamiaisen ja lounaan väliin jää ainakin 2 tuntia.

Vierailija
19/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaatii pari tuntia, että aamupala maittaa.

Heti herättyäni ei tee mitään mieli, paitsi ehkä vettä.

Töissä aamukahveilla syön aina aamupalani, joka on leipää ja kahvia. Pari tuntia työaikaa on, kunnes aamukahvittelut töissä alkaa.

Vierailija
20/43 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon aamulla pari mukillista kaffetta, syötävää ei tee mieli.

Tänään puuhailin pihalla jo heti kahvin jälkeen n.8.30. Kivaa kun on kaikenlaista tekemistä näin syksyllä. Niin ja siinä kahden aikaan sitten ruoka jo maistuikin. Sori, lipesin vähän aiheesta.😊

Jaahas, pakko lisätä, mä painan 56kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän