Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka sai lipun ja mistä, mille päivälle (Rammstein)?

Vierailija
08.09.2022 |

????

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä niin jäätävää millaisista sadaosasekunneista se on kiinni, kuka ehtii ja kuka ei. Yritettiin molemmat kaverin kanssa ostaa meille lippuja. Kaveri oli saanut ostettua kaksi permantopaikkaa sunnuntaille 4 min yli 10 ja vastaavasti mä sain meille kaksi feverzone-paikkaa samalle päivälle 11 min yli 10.

Laitetaan noi ylimääräiset liput myyntiin, kun tomu vähän laskeutuu.

Liput nimikoidaan, niitä ei voi myydä eteenpäin.

Vierailija
42/53 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä niin jäätävää millaisista sadaosasekunneista se on kiinni, kuka ehtii ja kuka ei. Yritettiin molemmat kaverin kanssa ostaa meille lippuja. Kaveri oli saanut ostettua kaksi permantopaikkaa sunnuntaille 4 min yli 10 ja vastaavasti mä sain meille kaksi feverzone-paikkaa samalle päivälle 11 min yli 10.

Miten onnistuu lippujen myynti eteenpäin, kun liput on nimikoituja ja ostajan pitää olla mukana sisään mennessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistuu lippujen myynti eteenpäin, kun liput on nimikoituja ja ostajan pitää olla mukana sisään mennessä?

Tavataan sovittuun aikaan porteilla, liput ja raha vaihtaa omistajaa ja mennään samaa matkaa sisälle. Ei ole sen vaikeampaa tämä.

Vierailija
44/53 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois yks ylimääränen lippu A1 katsomoon.

Vierailija
45/53 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ostettua toisen lipun paremmalle paikalle, nyt on siis kaks lippua, että pakko myydä toinen.

Vierailija
46/53 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu.fi sivuilla lukee että tilaus on onnistunut mutta sähköpostiin tuli viesti että käsittely on vielä kesken ja tilauksen maksu on kirjautunut järjestelmään viiveellä, eikä sitä ole saatu vahvistettua. Mitähän tämäkin nyt tarkoittaa? 

Vierailija
47/53 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja lippu.fi:ssä lukee että jos lippujen alkuperäinen ostaja jonka nimellä liput on voi muuttaa nimen yhden kerran 10e palvelumaksulla. Nimen joutuu muuttamaan lipunmyyjä itse sitä ei voi muuttaa se joka sen lipun ostaa. (Käsittääkseni) Nimen vaihto tulee tehdä viikkoa ennen varsinaista keikkaa. :)

Vierailija
48/53 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne liput on nimikoitu.

Mites niitä torissa myyt?

Pitää vaihtaa lipunmyyjän nimi ostajan nimiin. Tämän voi tehdä lippu.fi asiakaspalvelussa 10e palvelumaksulla. Nimen voi muuttaa vain yhden kerran ja nimen muutos lippuun pitää tehdä viikkoa ennen keikkaa. Ja käsittääkseni tämän nimen vaihdon voi tehdä ainostaan se joka myy lipun koska se on virallisesti hänen nimissään. :)

Vierailija
49/53 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai keikalle ostin 2 lippua. Lauantai parempi päivä muutenkin..

Vierailija
50/53 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kerran saa vaihtaa nimiä lipuissa.

Vierailija
51/53 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain haluamani eli kaksi katsomolippua lauantaille.

Vierailija
52/53 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten, että keikalle ei saa mennä, jos on keski-ikäinen nainen. Jos jostain syystä keski-ikäinen nainen menee keikalle, hiukset ei saa olla värjätty kuin hyvin hillitysti maantien ruskealla, jos ei ole värjäämättömät. Keikalla ei saa tanssia, laulaa, nauraa tai liikehtiä mitenkään, täytyy seisoa paikoillaan ja pitää naama peruslukemilla. Kännykkää ei saa pitää kädessä eikä sillä saa kuvata. Muuten teidät haukutaan tällä palstalla, että etsitte vain kadotettua nuoruutta ettekä elä kuten teidän ikäisten pitää.

Tällaiset neuvot tuli yhdestä poistetusta ketjusta.

Vierailija
53/53 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan sama ja ostin sit toiset liput ja nyt pelottaa et mulla on kahet liput...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi